Acum... stau sub un copac in mijlocul padurii. frumos? no!
Imi e frig si foame. Din vina lui Medison aia! daca nu era ea... era mai bine. Ma uit la cer care era intunecat. sunt numai nori. stand cu gandul la cer am auzit o impuscatura in apropiere. M-am speriat si m-am pus mai la pamant.De ce Doamne!? Chiar eu!? o mana rece mi se pune peste gura. tresar si ma uit in spate. Era Nash.
Nash- nu fa nici un sunet!
aprob si ma uit speriata la el..
dupa un copac observ o silueta cuniscuta. Era Justin!
Justin- cautati in continuare! Trebuie sa fie aici!
Oare pe mine ma cauta? Sigur pe mine! Nash ma trage de mana mergand acum in patru labe . In fata noastra erau acum 2 tipi imbracati in negru. Il izbesc pe Nash de un copac si pe mine ma i-au pe sus.
X- SEFU! AM PRINS-O!
Justin se apropie de mine. Razand malefic. ce nu as da sa ii sterg zambetul ala! nesimtitul.
Justin- ne revedem, papusa!
Eu- nu sunt "papusa!". Ma-ta e "papusa"!
Justin- ce ai zis!?
in acel moment o palma usturatoare se intalneste cu obrazul meu.
Nash- Las-o in pace! - spune Nash jumatate lesinat.
Justin rade de el.
Justin- pe ea voi avea multi bani! voi pute face ori ce as vrea! corpul ei produce bine! daca mi se impotriveste o sa o fac sa moara in chinuri pentru asta!
Eu- sunt multe altele in afara de mine! Numai eu sunt!? numai eu exist!? *nervoasa*
cred ca mi se urca sangele la cap de nervi. Chiar asa de fraer!?
ma uit spre Nash care se zbate sa se ridice. Dar a fost izbit prea tare pentru a se ridica. Ma mir cum de nu a lesinat. asa e organismul lui! *lasa prostiile! esti pe cale sa fii vanduta si te gandesti la Organism!?* asa e! deci... unde eram!? aaaa... da!
Eu- handicapatul! *serioasa*
Justin- m-ai facut handicapat!?
o.o...... am gandit cu voce tare.
Eu- eu.. eu... nu... defapt.. nu .
Justin- vrei o a doua palma!
Nash- nn..nn..nu o.. atnmxks
baietii mascati rad ca prostii. stii ce? asta parca e o carte! [MUHAHAHAHAHAHAHAAA] cine poate stie ce urmeaza!? nimeni. ai de capul meu! daca ajung acasa... promit ca o ascult pe mama. Jur! Vreau acasa.
Justin- hai baieti! sa mergem!
XX- da sefu'!
cacat! am nevoie de un miracol.
X- LASATI-O JOS!
vocea asta imi pare cunoscuta. Taylor... Sunt moarta!
ma uit sa il vad pe Taylor dar langa el o vad pe Zara cu un pistol, Jack J tot cu un pistol si Cameron cu ... mana goala. -__- serios? asta e o gluma! poate e un vis!
Justin- cine sunteti voi!?
Zara- moartea ta!
Cameron- daa!
Justin aproape intra intr-o criza de ras. Se uita la mine si isi indreapta pistolul spre ei. Cameron face un pas in fata si observ ca are pistol si el. dar nu pistol normal. Ci unul ca si la Lunetist. lol! jur ca is intr-o carte! o sa scriu asta pe un jurnal! si dupa il punt la bunica in biblioteca.
Taylor- da-ne fata!
Justin- nu!
Cameron- esti depasit numeric! preda-te!
Justin- niste pusti de 2 ani fac lege? apai, maine ma numesc Marcela.
Jack J- nu ar fi o idee rea.
Zara- fata! sau viata? alege!
Justin- nu. Nu ma speriati! copiii mici ca voi stau doar in gradinita! si acasa la mama lor... nu prin padure!
Jack J- nu ne crezi? priveste!
Isi indreapta pistolul spre unul din baieti,care apropo... era ditamai matahala si il impusca. dar ceea ce ma sperie nu este ca l-a nimerit in inima, ci este ca e prea mult zgomot!
Justin nu pare speriat dar in ochii lui se citeste spaima pe care o are in momentul asta.
Jack J- Deci, domnule Bieber?
Justin- o las. dar o sa o i-au inapoi! nu o las sa scape! .. ne mai intalnim. si o sa fie rau.
Zara- abea astept!
Matahala ma lasa jos si se pierde in intuneric. Cameron il i-a pe Nash de jos.
Zara- nu te lasa in cabana.. dar mergem la hotel!
Taylor- Madison e o prefacuta! Nu asculta mereu ce zice!
Eu- stiu..
Jack J- hai sa mergem!
ii urmez ascultatoare ca o fetita care a venit prima data la gradinita si nu cunoaste pe nimeni.
Dupa ceva timp de mers am ajuns la o masina rosie... care nu am vazut ce marca e, si am intrat cu totii. Pe drum o auzeam pe Zara cantand Bring me to life, Acapella, NO CONTROL! are voce super dar se pare ca pe baieti ii deranjeaza.
*************
acum am iesit din dus si ma imbrac in pijamale. toti dormim intr-o camera, ca nu cumva sa se intample ceva. Zara doarme de mult timp. Fata asta rade in somn! Jack J se uita la un film impreuna cu Taylor si Cameron iar Nash si-a revenit si s-a dus sa isi faca si el un dus. Totul e bine cand se termina cu bine. nu se stie in continoare dar, acum ma bag la somn. Sper sa nu ma dea jos Zara din pat. Cam atat! noapte buna!VA URMA.....
YOLO! GUYS! SCUZE PENTRU INTARZIERE DAR AM MAI SCRIS UN CAPITOL SI L-AM STERS DIN GRESEALA. SCUZE SI PENTRU EVENTUALELE GRESELI... DAR SUNT OBOSTITA. CAM ATAT. NOAPTE BUNA! SA NU FITI AMENINTATI DE JUSTIN! :)))) BYE!
CITEȘTI
JUSTIN BIEBER PERICOL PUBLIC
Fiksi PenggemarEa o fata simpla, modesta... El , un cantaret faimos, dar defapt este un sef dintr-o banda a mafiei. Se cunosc, se plac? Nu. El vrea doar sa o vanda pentru a castiga multi bani. Ea nu stie nimic. Dar cand ea isi da seama , totul e pierdut. Dar, Jus...