6 NU TE CRREEEEED!!!

113 8 4
                                    

ma trezesc moarta de oboseala si ma duc sa imi fac rutina zilnica. cand ies o vad pe Zara stand si uitandu-se in telefon. arghhh... as avea si eu nevoie de unul... pacat ca l-am pierdut. nu am nici bani. dar viata e grea. poate imi da cineva unul. mare bucurie ar fi. as vrea un SAMSUNG GALAXY CORE PRIME .. nu imi plac I phone-urile. sunt ciudata. stiu.
Zara- heeei! am o veste bunaaa!!
Eu- careee??
Zara- Madison e plecata la mare cu Jack J. Si ... restul vor sa mearga la tara.
what and f*ck!?
Eu- ce!?
Zara- ce "ce?"?
Eu- de ce ar vrea la tara?
Zara- pentru ca e fain?
Eu- no.... am fost la tara...
Zara- depinde ce tara.
Eu- sunt confuza.....
Zara- azi merem la o verisoara. O sa fie super!
Eu- sigur??
Ea- da! o sa ne distram. o sa vina toti baietii!
ciuadat dar faaain!
Eu- auzi...-
Nash- vorbiti mai incet! *somnoros*
am vrut sa o intreb de cand este asa periculoasa. sunt si ei mafie? urat!
Zara- cum vrei sa te imbraci? alege de aici!
si arata spre dulap. Sunt hainele ei?? deschid dulapul si ma uit in el. frumoase haine. imi i-au o bluza cu galaxie, blugi negri taiati si niste tenisi... cred. mov.

perfect

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

perfect. imi fac parul coc si gata!
ma uit in jos la mine. trebuie sa ma schimb in realitate nu in minte. ma duc la baie si uit ca trebuia sa imi i-au hainele.
Zara- poftim hainele! *aruncandu-le in mine*
Eu- multumesc!
ma schimb si ies pregatita sa plec.
Zara- a intervenit o problema. trebuie sa plecam. ne intoarcem repede!
Eu- bine.
ei fug pe usa. Eu ma izbesc in pat. Justin! daca te prind iti promit ca vei muri in cinuri.. mai criminale -wtf!?- hmmm.... de acum ... sunt rea! m-am saturat! corectie.. incep de maine.
***************************
au trecut 3 ore si astia nu mai vin! plec acasa . ies din camera de hotel si o incui. predau cheia si plec. merg pe straduta ingusta de langa cladire si mergand in fata mea era ..... Justin. ohh fuck! fug in directia opusa si ma ascund dupa un bloc. el era cu Selena! Gomez! tinandu-se de mana si fumand ca fraerii. nu simt nimic pentru el.. dar parca am un gol in stomac. Parca am ciuda pe Selena. Trebuie sa fac ceva! i-au o doza in mana si o arunc in cap Selenei. Dupa fug. Zis si facut. Fuga si cazatura. Karma! dar m-a bufnit rasul atunc cand am aruncat cu doza in ea. s-a auzit comic. Fug si eu ca proasta si am dat de fundatura.
Justin- de ce ai aruncat doza in iubita mea?
Eu- o vrei numai o noapte iar ea pentru faima!
Justin- e problema ta?
Eu- nu..
si atunci? trebuia sa te comporti frumos cu mine dupa ce ti-am facut. Te-am lasat libera. Ce nu iti convine!?
Eu-...... nimic. *plangand*
Justin- ai noroc ca azi am avut o zi frumoasa ca altfel erai dusa. is asa nervos!
eu ma ghemuiesc jos plangand in hohote. nu stiu... nu simteam nimic pentru el! cred.... si imi pare rau .... ca il plac. acum ma simt si prost ca i-am dat cu doza in cap lu' Selena.
Justin- hai sa te duc acasa. 😡😒
ma ajuta sa ma ridic de jos si isi scoate cheile de la masina. deschuie masina si intru in ea (in spate) in fata era Selena nervoasa. Eu cu lacrimi in ochi si fata de catelus plouat ... ma simteam mai prost. Gemeam plangand, oftam. mai mult ca m-am indragostit de Justin si ce o sa primesc atunci cand ajung acasa. mainicile bluzei erau ude de la atata plans. (ma stergeam de ele)
Selena- si tu mi-ai aruncat cu doza in cap?!
Justin- las-o, iubire! oricum e batuta de soarta! *fata gen' offf doamne*
Selena- Nu imi pasa, iubire!
cand aud si "iubire" simt ca mor. nu mai pot! parca imi cad picioarele.
Selena- sa iti fie rusine! nesimtit-o!
sa stii ca imi e deja. Si daca ajung acasa... sunt moarta. imi si imaginez ce imi face.
Selena- cobori azi!?
Justin- unde sa coboare ? nu vezi ca nici nu am ajuns?
ma uit pe geam si masina nu merge cu viteza mare. deschid portiera si sar. le fac cu mana si fug. Partea buna e ca sta sa ploua. am obosit. si vad in ceata de la atatea lacrimi. ma opresc si ma pun jos. suspin. a inceput sa ploua. ce poate fi mai frumos? un zgomot in spatele meu ma face sa tresar si sa raman nemiscata. am inghetat cand am auzit un marait. indraznesc sa ma intorc si vad un ------

VA URMA.....

HEEEEEYOOO IS COME A DANGER UP IN THIS CLUB .. O MELODIE. CALMI. CRED CA PUN MAINE URMATORUL NEXT. PAA!!

JUSTIN BIEBER PERICOL PUBLICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum