3. CE CONTEAZA?

142 10 1
                                    

Cei doi tipi fug spre mine. Alarmata fug si eu de ei sa nu ma prinda. Sa nu ma prinda! Fug spre scari repede si din greseala am calcat aiurea pe o treapta. M-am oprit si am tipat de durere. Cei doi m-au prins si ma duceau afara. Justi doar se uita fara nici o expresie pe fata.
R- nataraule!
J- duceti-o, baieti!
Trebuia sa nu vin! De ce am venit!? Acum plang ca proasta! Cine m-a pus Doamne!?
Matahalele ma izbesc intr-o dubita si ma incuie acolo dupa care urca si ei. Observ ca sunt tacuti.
R- dati-mi drumul! Ca de nu o sa fie rau!
X- ca de nu? O sa fie rau? Nu stii cu cine vorbesti!
R- ce vreti de la mine!?
X- transport de prostituate. O sa trebuiasca sa produci bani, papusa!
Nuu, nu, nuuuu! Vreau acasa. Nu vreau aici! Orice numai nu aici!
Drumul nu puteam sa il vad ca geamurile nu existau. Cum sa scap!? Ma uit jos. Am vazut in filme ca poti scapa daca faci o gaura in masina. Am la mine o forfecuta de unghii si o pila. Data viitoare imi i-au mai multe! Jur!
Ma uit unde pare a fi mai slab si apuc sa dau gaura. Dau din ce in ce mai tare. Mana imi amortesta. Dar nu ma dau batuta. Totul sau nimic!
*dupa o ora*
Am facut un rahat! Nu am reusit. Doar o gaura cat 3 degete. Daca as cere afara ca ma scap pe mine? .. Au pistoale. Continui ... Stai! Am la mine bricheta! Si tigari... Uneiri fumez. Dau foc la gaura. Gaura debea daca e cat capul meu acum. Astia parca au masina de plastic. Pot sa zic ca e un noroc mare.
X- papusa, ce faci acolo?
Ce sa zic!?
R- imi plang s-s- ..soarta! *prefacandu-ma ca plang*
X- sa vezi dupa! O sa ne faci fericiti!
Natia lui ma-ta ! Scap eu de aici, vedeti dupa! Am reusit sa fac gaura cat juma' de corp. Sa va ia cel rau! Oare pot sa le dau foc la duba? Imi desfac bricheta si ud cu lichidul din ea bancheta din spate. Dupa o infiletez si ii dau foc. Arunc si bricheta. Nu am mult timp la dispozitie! Imi dau drumul sa cad prin gaura aia si eu aterizez pe soseaua dura rostogolindu-ma de 4 ori. Parca sunt intr-un film! Defapt parca sunt intr-o carte! [Malefic_face] in fata mea masina s-a aprins cu flacari mari. Fug in directia opusa si ma pun jos. Respectiva "dubita" a facut un balon de fum si foc explodand si ramasite din ea sa se imprastie peste tot in jurul meu. Ma ridic si fug. Unde sa fugi!? Esti in padure! Fugi si tu ca proasta! Te-a mancat in cur vedeta! Uite ce ti-a facut vedeta!
Ma acuz eu singura. Aud cativa pasi in spatele meu si ma intorc speriata. Era un baiat inalt de aproximativ 1,85 par negru cu o juvita blonda, ochii lui fiind de un turcoaz care te facea sa uiti tot. Era imbracat intr-un tricou gri, blugi negri si addidasi negri. Wow!
X- heeeeeeei!!!!
R- aaaaaaaaa!
Si fug ca proasta. Daca vrea sa ma duca la ei!? Nu avea incredere in el! Ma izbesc de un copac si cad jos . inchid ochii stiind ce se intampla dupa. Dar nu patesc nimic. Simt cum sunt luata sus. Deschid alarmata ochii si il vad pe tip zambindu-mi.
R- cine esti?
X- Nash Grier
R- esti din trupa Magcon?
N- exact! Nu imi spune ca esti o fana innebunita!
R- oo ba da! Dupa ochii tai!
N- serios...
R- aa.. Nu, nu sunt innebunita dar imi plac foarte mult ochii tai.
N- si mie ai tai! Sunt foarte verzi.
R- acusi sunt caprui.
N- interesant. Cum ai ajuns aici?
Imi revin din transa si spun speriata.
R- sa fugim mai repede de aici! Sunt niste oameni care duc fetele la prostitutie!
N- serios!? Sa ii anunt si pe restul din trupa. Noi am venit aici la o petrecere cu multe fete.
R- te rog, du-ma de aici departe!
N- bine.
R- app... Poti sa ma dai jos?
N- a... A! Desigur!
Ma pune jos si roseste. Ce dlagut.
N- dupa mine! *fuge*
Aha.. Fug si eu ca o nebuna dupa el pana ajungem la un Ferrari negru.
N- urca!
Urc si pornim la drum.

HEY GUYS! STIU... A DURAT MULT DAR ASTA E SOARTA! NU AM AVUT IDEI.. IMI PARE RAU! SPER CA NU MA URATI. UITE CA AM POSTAT UN CAPITOL. CU CATI MAI MULTI CITOTORI CU ATAT MAI REPEDE CAPITOLUL URMATOR! BYE! 😺

:)))

JUSTIN BIEBER PERICOL PUBLICUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum