Tanıtım 1

100 14 0
                                    

''Kaderinden kaçamazsın. Sonun belli. Çocuğu doğuracaksın. Ama onu korumak zorundasın. Onlar gelecekler. Kutsanmışı almaya. Koru onu. Kaderden kaçılmaz. Ama ertetelenebilir.''

Shipton Ana'nın söyledikleri ile Adara donup kalmıştı. O da biliyordu elbette, ama duymak... Kızını ondan alacaklarını bilmek, o'na doyamamak. Aklında hiç böyle bir şey yoktu. Ama mecbur olduğunu biliyordu. Ayağa kalkıp Shipton Ana'ya bir baş selamı verip çıkışa yöneldi.

-----

Adara saraya geri döndüğünde direkt olarak can dostu Ariel'in yanına gitti. Aklında hala Shipton Ana'nın söyledikleri vardı. Kadın haklıydı. Bekleyecek zamanı gelince gerekeni yapacaktı.

Ariel kapıyı açtığında çökmüş olan arkadaşını görünce hemen koluna girip Adara'yı odadan içeriye soktu. Adara hemen Shipton Ana'nın söylediklerini Ariel'e anlatmaya koyuldu.

Adara'nın anlattıklarıyla Ariel dona kalmıştı. Bu kesinlikle onun için beklenmedik bir şeydi. '' Ariel, Shipton Ana çıkmadan önce bana... Güvenmem gereken kişiyi ve ne yapmam gerektiğini bildiğimi söyledi. Ben senden başkasına güvenemem. Söz ver bana ne olursun. Eğer ki bana bir şey olacak olursa onu al ve git. Bu konu da sadece sana güvenebilirim.'' Arkadaşının söylediklerine buruk bir tebessüm eşliğinde sadece kafasını onaylar şekilde sallamakla yetindi Ariel. Diyecek söz yoktu. Kalmamıştı. Dostunu kendine çekip sıkıcı sardı. '' Söz'' dedi.''Söz veriyorum Adara, ona çok iyi bakacağım. Kendi çocuklarımdan ayırmayacağım.''



Medya; ARENE

OKYANUS KRALLIĞIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin