Det hadde gått tre år. Tre år siden vi hadde pratet. Tre fuckings år siden han bare forlot meg. Jeg skjønte at han dro for å oppfylle drømmende sine, men han kunne si hade til meg ihvertfall. Men, nei. Han bare forlot meg sånn uten å si et lite pip. Disse åra har ikke akkurat vært perfekte heller. Det første ukene lå jeg bare i senga mi og gråt. Etterhvert begynte det å bli litt bedre, men ikke nok. Jeg hadde egentlig ingen andre venner enn han. Vi var alltid sammen. Vi gjorde ikke èn ting uten hverandre. Men nå har det alltid vært meg som gikk alene. Hadde ikke en smule gladhet inni meg egentlig. Jeg var såret, trist, sur for at han dro, men jeg er jo fortsatt litt glad i ham. Ikke sånn kjempemye som jeg var før, men littegranne. Jeg savnet han jo kjempemye. Jeg følte liksom ikke at livet var perfekt uten han. De siste to årene har jeg drevet med selvskading. Jeg har kutt og arr oppover begger armene mine opptil albuene og ankelen mine er fulle av kutt. Jeg er kjempetynn fordi jeg har hatt spiseforstyrrelser. Ingen vet om spiseforstyrrelser eller selvskadingen. Ingen, verken mamma eller pappa vet det. Jeg går alltid med langermede gensere og sånt så det ikke så enkelt å se arrene heller. Jeg selvskader meg fortsatt, men blitt bedre på å spise mere. Vel, uansett. Mitt navn er Beck og jeg er 19 år gammel, langt brunt hår og knallgrønne øyne. Kroppen min har form som en flis, men jeg jobber med saken. Jeg spiser mye junkfood bare få kroppen min litt mer formette. Hadde ikke jeg vært lang, hadde jeg passet inn i barneavdelingsklærna. Interessene mine er musikk , dansing, være alene, tenke , lese, tegning OG SKOOO!! Jeg har en haug av sko. Alle skoene er Converse nesten.. Jeg har Converse i alle verdens farge og mønstre. De jeg liker beste er de hvite lavanklede (aner ikke om det er et ord..XD) og de svarte knehøye Conversa. Vel, siden jeg har fortalt så mye om "han" kan jeg vel fortelle hvem det er.. Det er Louis, Louis Tomlinson fra One Direction. Han har det vel mye bedre med dem enn meg. Han er vel lykkeligere nå enn da.. Jeg liker sangen dem og jeg må inrømme at dem alle er veldig kjekke.. Jeg har tenkt lenge på om jeg skal kjøpe billetter til den neste konserten som de nå skal ha her i Doncaster om to-tre uker. Jeg har også tenkt å kjøpe meet&greet for da får jeg møte dem og se om Louis husker meg, men hvem vet om han husker hvem jeg er etter all berømmelsen og alle folkene han har møtt...
-----------------------------------
Håper dere likte delen og fortsetter å ville lese den..:)
Please
VOTE
&
COMMENT