Hani bu dünyada vaz geçilmez olduklarını zannedenler vardır ya. Sözüm size. Bu dünyada insan kendisinden sizin için vaz gelebilirse sizden de vaz geçer. O yüzden bu dünyada hiç kimse vaz geçilmez değildir. İnsan oğlu hep isteklerinin peşinden koşar. Hem de hiç durmaksızın. Nefes aldığı sürece hep birşeyler ister. Bazen istediklerini alır. Ona ulaşır. Daha sonra ulaştığı şeyden hevesini alınca vaz geçer. Bu bazen bir kalp, Bazen bir hayal, Bazen de bir obje olabilir. Her günün farklı olacağı gibi her ömür de farklıdır elbette. Monoton dediğimiz yaşantımız aslında monotonluktan oldukça uzak. En basiti evden çıktığımızda neyin ne olacağını bilmiyoruz veya iki dakika öncesine kadar farklı şeylerin olup İki dk sonra bambaşka şeyler olabiliyor. Tabi bi de hayatımızda aşk diye birşey var. Yazılarımdan biri de bilimsel olarak ne demekmiş ve bana göre ne demekmiş anlatmaya çalıştım. Aşk üç harf Fakat etkisi bir ömür sürebiliyor. Hatta insan vücudu sıcaklık olarak en fazla aşk durumunda reaksiyon gosterebiliyormus. Ne garip değil mi. Aşk işte. Hissettiğin kişi değecek birisi ise sonuna kadar gitmeli insan. Fakat hiç değmeyecek biri ise hiç uğraşma zahmetinde bile görmemeli insan. Misal ben son zamanlarda öyle yaptım. Hiç uğraşma zahmetine girmeyecek birisi girdi hayatıma. Hep ayrılık lafı geçti. Israrlarlarima rağmen yine ayrılık olunca Anladım ki o kişi hiç birşeye değmezmiş. Zaten beni sevmediği halde sevdiğini söylüyordu. Boşu boşuna Onun için neden uğraşıp da kendimi yıpratayım ki. Değil mi ama. O yüzden diyorum değmeyecek bir insan için hiç zahmete bile girmenin bir anlamı yok. Siz ona bütün kalbinizi açın, Hatta geleceğim diyin o sizinle oyun oynasın ve sizi paramparça edip sonra da hiç birşey olmamış gibi yaşasın. Ohhh ne güzel hayat bee.... Siz siz olun gerçek sevgiyi bulmak için çaba gösterin. Hiç kimse için üzülmeyin. Değmez. Eğer isterseniz yine birşey değişmez. Kendinizi yıpranmış olursunuz yalnızca. Ne demişler. Çıkmadık candan umut kesilmez. Umudumuzu kaybetmeyin sakın. Eğer kaybedersiniz bir geleceğiniz olmaz. Olsa da o geleceğin içinde siz olmazsınız. Sizsiz bir gelecek te gelecek olmaz elbette. Kimseye kalbim demeyin. Değmez Çünkü. Kalbiniz her zaman sizde kalsın. Sakın kimsenin çıkarıp da önüne koymayın. Sebebi kalbim dediğiniz insan o kalbin değerini bilmiyor. Elde ettiği için her tarafa savurup yıpratıyor kalbinizi. Eğer seviyeyi korursaniz çok da uzulmezsiniz. Hiç kimse sizi kırıp paramparça edemez o zaman. Ben de yazıyorum işte ne yapayım. Bu dünyada beni rahatlatan tek şey bu. Bi de dost seçerken dikkatli davranın. Bu devirde her şey menfaat olmuş. Herkes herkesten faydalanmaya çalışıyor. Ne yazık..... Sonumuz belli değil. Son olarak şunu söylemek istiyorum artık kalbimdeki son sevda parçacığını da azat ediyorum. Artık ondan da kurtuluyorum. ANLAYAN ANLADI........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazmak Istiyorum
Teen FictionIçimdekileri hep birileri ile paylaşmak istedim. Bu devirde güvenilecek insan malesef ki bir elin parmaginindan daha da az. Ben de içimdekileri yazılarımla mühürlüyorum. Yalnızlık tek limanım mutluluk işe aradığım Fakat her seferinde darmadağın old...