Içimden Geçenler

27 0 0
                                    

Içimdekileri hep birileri ile paylaşmak istedim. Bu devirde güvenilecek insan malesef ki bir elin parmaginindan daha da az. Ben de içimdekileri yazılarımla mühürlüyorum. Yalnızlık tek limanım mutluluk işe aradığım Fakat her seferinde darmadağın olduğum tek rotam oldu bu hayatta. Hayat o kadar acımasız ki sizinle beraber büyüyen kalbinizi her zaman imtaandan geçirir. Bazen önümüze engeller çıkarır, Bazen de her şey çorap söküğü gibi pes peşe gelir her şey. Bazen de çok yanlış kararlar veririz. Misal ben bu güne kadar hep yanlış kararlar içinde boğulup, çabalayıp durdum. Değmeyecek insanlara haddinden fazla değer verdim hem de çok kısa zamanda. Keşkeler hep kaldı bana. Bazen yanlış kararlar alıp yanlış şeyler yaptım ne yazık ki. Kalbim hep beni yönlendirdi. Her zaman da paramparça oldu. İşte kalbimle hareket ediyorum ben. Olsun bundan sonra da kalbimi dinlerim... Aslında kalbini dinleyen insan kaybetmez. Tecrübe kazanır. Tecrübeler ne kadar fazla Urfa hayattan kazık yeme oranı da o kadar düşüyor. İnsan hayatı boyunca hep bir takım kararlar almak zorunda bırakılıyor. Sonucu her ne olursa olsun o karadan asla vaz geçemiyor. Bi de bu hayatta birisine "Seni seviyorum" demek çok basit olmuş. Herkes herkese öyle kolayca söyleyebiliyor. Heleki bazı insanlar var hem seviyorum he de sevmiyorum diyebiliyor. Vay be.... Gerçekten de anlamakta ben mi zorluk çekiyorum arkadaş. Bir türlü çözemedim gitti. Siz siz olun sevmediğiniz bir insana öyle kalkıp ta seni seviyorum demeyin. Karşınızda ki sonuçta bir insanım Onun da bir kalbi var. Ne kadar kötü de sa kimsenin kalbini kırmaya hakkımız yok bu dünyada. Eğer karşıdakinin kalbi kırılırsa her elimizi uzattığımızda bu kez bizi parçalar. Size iki seçenek verebilirim birincisi ya lisenin kalbini kırmayın. Ikincisi işe kırdığımız kalbe dokunmayın. Bunun dışında ki durumlarda ya siz de kırılırsınız ya da kalpsizleşirsiniz. Benden tavsiyesi. Bunlar benim başıma geldi. Hep bu güne kadar kalbim param parça oldu. Hele ki son zamanlarda. Haydi birdaha ki yazıda görüşmek üzere.....

Yazmak Istiyorum Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin