Saatlerce telefonu masaya koymuş sigara içiyordu.Perdenin aralanan kısmından gün doğumunu görebiliyordu.Bütün gece yaptığı şeyde buydu zaten anlamsızca bakmak...
Yine derin düşüncelere dalmış ve dünyayı unutmuştu.Tam o sırada telefon titredi ve yüreği resmen yerinden çıkacak gibi oldu.Kurduğu hayaller bir an yerini gerçeklere bıraktı.O an telefona bile eli gitmedi dondu ve kaldı.Bu karmakarışık ruh halinden bir anlığına sıyrılmayı başardı ve titreyen ellerini telefonuna götürdü.Gelen saçma sapan bir oyun bildirimiydi.Derin bir nefes aldı.Arkasına yaslandı ve büründüğü ruh haline inanamayarak "Ah be Turan sen böyle biri değildin" diye hayıflandı kendi kendine.Gözleri kan çanağına dönmüştü.Insanlar işlerine gitmek için evlerinden çıkmaya başlamıştı.Kuşlar cilveleşmeye ve hava ışımaya başlamıştı.Dışarıda gördüğü her güzellik,gecenin sabaha dönmesi bile ona geçmişi ve geleceğini hatırlatıyordu.
Içinde hep taşıdığı kaybetmek korkusunu resmen yitirmiş ve huzurlu geleceğinin hayallerini kurmaya başlamıştı.Tam bu sırada telefon yine titredi.Yine heyecanladı fakat bu sefer daha kararlıydı.Telefonunu eline aldı.Mesaj Eylülden gelmişti.Kalbi yerinden çıkacak gibi oldu tekrardan."Üzgünüm fakat tanışıyor muyuz? " yazmıştı.O an kararlıydı.Fatihle buluşana kadar Eylülle tanışacak ve Fatihede durumu izah edecekti.Bu yüzden zamanı kısıtlıydı ve heyecan yapmanın sırası değildi.
-Turan:Adım Turan Eylül ve soruna gelirsek hayır tanışmıyoruz.
-Eylül:Öyleyse sizin için ne yapabilirim ve numaramı nereden buldunuz?
-Turan:Amacım kesinlikle seni rahatsız etmek değil.Lütfen beni yanlış anlama sadece sana birşey sormak istiyorum.
-Eylül:Soruma hala cevap vermediniz? Numaramı nerden buldunuz ve benden ne istiyorsunuz?Gidişat hiçte Turanın hayal ettiği gibi değildi.Kendini karamsar tavırlara ve hayalperestliğe o kadar kaptırmıştı ki numarayı nerden bulduğunu kıza nasil açıklayacağını bile düşünmemişti.Kaş yaparken göz çıkarmıştı.Ne yapacağını bilemez bir şekilde telefon elinde beyni sökülmüş gibi kalmıştı.Tam o sırada zaman kaybetmemesi gerektiğini ve Eylülün iyice işkillendiğini fark etti ve yazmaya devam etti.
-Turan:Numaranı bir arkadaşımdan aldım ve sadece konuşmak istiyorum.
-Eylül:Kimden ?
-Turan:Bunun bir önemi yok.Sadece konuşmak istediğime ve seni asla rahatsız etmeyeceğime inanan bir arkadaşım diyelim.
-Eylül:Peki Turan sen kimsin?
-Turan:Aslında beni görmüşsündür.Aynı liseden mezunuz ve tabi ki aynı sene mezunuz.
-Eylül:Hadi ya ? Sosyal medyadada seni göremediğim için doğal olarak tanıyamıyorum.Peki hangi sınıftaydın?
-Turan:Bu yüzden görmüşsündür diyorum çünkü bende TM ciyim.Hemen yan sınıf 12/E deydim.
-Eylül:Ciddi misin? Ya malum ben son sene geldim ve zaten bu liseye gelme amacımda çalışmaktı.Bu yüzden insanları tanımaya pek fırsat bulamadım
-Turan:Selinlerle olan arkadaşlığın tam tersini ispatlıyor ama..
-Eylül:Dur bir saniye... Yoksa sen Selinin arkadaşı Turan mısın!?
-Turan:Evet çok samimi olmasakta arkadaşız.Neden bu kadar şaşırdın?
-Eylül:Şimdi hatırladım seni... Selin çok bahsetmişti senden...O an ne olduğunun tam olarak farkındaydı.Kesin konuşmak ve düşünmekten nefret eden birisiydi ama herşey ayan beyandı.Anlaşılan Selin Turana olan sevgisini Eylüle çoktan anlatmış ve Eylül tarafından "Enişte Bey!" nidasıyla karşılanıyordu.Tam o sırada telefonu çalmaya başladı arayan Fatih idi.Telefonu açtı.Fatihin yine ağzından salyalar damlıyordu adetâ;
-Fatih:Neredesin lan sen !? Olum kaç gündür ekiyosun bak bugünde ekersen fena bozuşuruz seninle.
-Turan:Sanada günaydın Fatih sanada... Bak öğlen saat 2 gibi bizim lisenin ordaki kitap kafede buluşalım.Senin için uygun mu?
-Fatih:Tamam benim için uygun zaten okulda bitti iş güçte yok uygun mu diye soruyor birde.Görüşürüz ve sakın ekeyim deme!
-Turan:Görüşürüz Fatih görüşürüz...Bu sırada mesaj bekleyen Eylüle döndü.
Turan:Kusura bakma bir arkadaşım arayıca yazamadım.
Eylül:Sorun değil.
Turan:Sen nereyi kazandın Eylül?(Sanki bilmiyorum ...)
Eylül:Istanbul Universitesi Hukuk Fakultesi
Turan:Vay be her TM cinin hayali ha?Tebrik ederim.
Eylül:Teşekkür ederim.Evet benimde hayalimdi :) Sen peki?
Turan:Ankara Üniversitesi Siyaset ...
Eylül:Bölümün adını bile yazmaya üşeniyorsun Selinle iyi anlaşırsınız siz :DArtık şüphe kalmamıştı.Resmen enişte beydi.Beynine giren koca bir "Selinle siz" kelimesi vardı.Hayaller kurduğu ve bu karanlık hayatta gördüğü tek ışık olan Eylül daha başlamadan herşeyi yokuşa sürmüştü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BENİM BİLDİĞİM HARP
Ficción históricaTanrı affetsin ama seviyorum savaşları.Bütün öfke ve korkulası insanoğlu artık kimseye zarar veremez.Hayat kavgaları sonsuzluğa kavuşmuş.Ne uğruna olduğunu bilmeden cehenneme çevrilmiş cennet.Bu çıkmazlardan kimisi onlara Tanrıdan bir emir kimisinin...