Merhaba arkadaşlar. 2. Bölümün başımdayız. Umarım keyifle okursunuz. Iyi okumalar❤
2. Tenefüste yanıma gelen Ege ile kalktım uykudan. Derste uyuyakalmışım.
-ne yapıyorsun?
+Hiç.
-Noldu sana? Bana bir tavırlısın sanki?
+Sana niye tavır atıyimki?
-Tabi, ben senin neyinimki?Neydi şimdi bu? Tabiki hiçbişeyimdi. Neden söylediki bu sözcüğü?
+herneyse. Sevgilin yanında görmesin beni. Çıldırır yine !
-Banane ondan ya. O gün için özür dilerim. O dediklerinin hiçbirini ben düşünmüyorum. Bunu bil.
+hm, tamam.
-Telefonun var mı?
+Var, neden?
-Numaranı verirmisin?Telefon numaramı bir kağıda yazıp ona verdim bi anda. Nasıl hemen güvenebildim bilmiyorum, ama bu adamın yanında tuhaf oluyordum..
Ege'de kendi numarasını yazıp bana verdi. Telefonum yanımda olduğu için hemen kaydettim.Çok geçmeden zil çaldı ve Nil sırasına oturdu. Dünden beri hiç konuşmamıştık ve bana tek kelime bile etmemişti.
Ögretmen içeri girdi , ders kitaplarımızı açtık. Uç bitme bahanesiyle Nil'den uç istedim.
-Nil ucun varmı?
+Yok.
-Ama ben görmüştüm en son.
+Bitti.
-Tavır mı atıyorsun?
+Hayır.
-Emin misin?
+Evet.
-Peki Nil.Kısa cevapları oldum olası sevmemişimdir. Dersin bitimine doğru kafama yediğim kitapla irkildim. Herkesin kıkırdama seslerini duyunca kendime geldim.
-Hocam ben bişey yapmadım.
Dedim salakça. Heralde sayıklıyordum.
+Yorgan getireyim mi Mira?
-Hocam içim geçmiş özür dilerim.
+Derste bir daha uyuduğunu görmeyeyim Mira.
-Peki hocam.Güzel bir rezil olduktan sonra dersi dinlemeye başladım.
Kurtarıcı zil sesinden sonra tam kantine gidecektim ki kolumdan Nil tuttu.
-O gün olanlar için özür dilerim.
+Peki.
-Barışmıyız?
+Evet.Dedim ve yanağına bir öpücük kondurdum. O da bana sarıldı ve beraber kantine inmeye karar verdik. Orta koridora varınca bizim sınıftan yanıma Merve geldi.
-Selam kızlar.
Dedi ve Nil'e ;
-Nilcim. Mira'yı bir teneffüslüğüne çalabilirmiyim?
+Tamam.Dedi Nil. Sonra bana bakarak;
-Mira knk ben sınifa çıkıyorum o zaman. Diger teneffüs ineriz.
Diyince;
-Peki tamam.
Diyebildim sadece. Şaşırdığım şey şuydu. Merve denen bu kız Özge'nin grubundan biriydi. Yanima gelip benimle konuşmak istemesi tuhaftı.
-Ee Miracım. Okula yeni geldin ve biz senle hiç tanışmadık.
İçimde kendi kendime konuşurken Merve'nin dediğini duymamiştım bile.
-Ha, e- evet aynen.
Dedim kekeleyerek. Merve bana tuhafça bir bakış attıktan sonra;
-Kanka olabiliriz .
Dedi. Şaşırmiştım. Hemde fazlasıyla.
-Peki, olur.
Dedim şaşırmışcasına.
-Iyi o zaman kankacım. Beğendiğin kişi var mı bizim sınıfta?
Ne diyordu bu yani?
-Nasıl yani?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZOR AŞK
General FictionYeni bir okul, yeni bir hayat, yeni bir aşk❤ (Watpadd'da yeniyim. Oylarınızı eksik etmeyin. Sizleri seviyorum) ●ZOR AŞK● AILESI