Negru.Tot ce vad in fata ochilor este un negru abisal .Inainte de asta nu imi amintesc decat flacari peste tot langa mine,oameni strigand si cladiri care se darama.Simt cum in jurul meu se invarte cineva dar nu imi pot convinge ochii sa se deschida.Volumul incepe incet incet sa revina la normal si pot distinge cuvintele:-Hey,trezeste-te,deschide ochii si spune-mi ce sa intemplat!Te rog...
Vocea de baiat ma face sa imi despart treptat pleoapele si reusesc sa disting conturul persoanei din fata mea.Un baiat blond cu ochi albastri sta aplecat deasupra mea.Ingrijorarea i se poate citi pe chip in timp ce alta emotie pune stapanire pe trasaturile lui.Usurarea apare si buzele incep din nou a se misca.
-Buna!Eu sunt Naruto,pe tine cum te cheama?intreba acesta oarecum stanjenit.
-Keiko,raspund incercand sa schitez un zambet.Ma uit in jur si observ ca nimic nu mi se pare familiar.Crezi ca poti sa-mi spui unde sunt,sau cum am ajuns aici,reiau fraza cu o voce sugrumata.
-Nu stiu sigur dar i-am vazut pe cei din Akatsuki aici si de aceea am venit,banuiesc ca ei au o legatura cu ce s-a intamplat.
-Aka-si mai cum? Nu am auzit pana acum de ei...dar daca stau sa ma gandesc nu imi mai aduc aminte nimic in afara de foc...
-Nimic?!Asta pare destul de grav !Trebuie sa te vada imediat un doctor!Si trebuie sa te odihnesti si...si...crezi ca poti sa te ridici?
Naruto a inceput sa se panicheze precum un copil mic iar eu am chicotit slab vazand cat e de amuzant,dar ultima sa intrebare ma facut sa ma opresc.Acesta s-a dat la o parte si eu m-am ridicat in fund.O durere ingrozitoare mi-a sagetat capul dar am ignorat-o si am continuat sa ma ridic clatinandu-ma.In momentul in care am fost in picioare am simtit cum intreg corpul mi-a luat deodata foc si fata mi s-a crispat de durere.
-Cred ca nu esti in stare sa mergi ,zise Naruto.
-Prostii,nu am nimic.l-am mintit eu si am inceput sa merg chinuit.
-Daca tu crezi ca te las asa inseamna ca ma crezi prost.
Baiatul nu ma lasat sa mai vorbesc si m-a luat in brate ca pe o printesa in ciuda protestelor mele.
-Pastreaza-ti energia ca sa te faci bine .imi spuse el.Oricum nu suntem departe de Konoha.Acolo o sa aiba grija de tine Sakura-chan,asa ca stai linistita pentru ca e un doctor foarte bun.
-Dupa expresia fetei tale ai zice ca e cea mai importanta fata de pe pamant.Nu vrei sa-mi spui despre ea ,oricum ma plictisesc.
-Sakura-chan e cea mai draguta fata din Konoha si la fel ca mine face parte din echipa 7,are parul scurt si roz ca florile de cires si are ochii verzi si e in stare sa distruga o cladire cu un singur pumn...ce s-a intamplat?ma intreba acesta cand imi vazu expresia fetei.
-Eu nici macar nu mai stiu cum arat sau ce pot face,nici macar nu stiu cine sunt,nu stiu nimic in afara de cum ma cheama.spun eu in timp ce o lacrima mi se prelinge pe obraz.
-Am o idee,Naruto imi sterse lacrima si continua,ce-ar fi sa devii ninja,te pot antrena eu,sa stii ca eu sunt Uzumaki Naruto ,cel care va deveni Hokage,cel mai maret ninja dintre toti.in timp ce spunea asta am putut remarca cat de hotorat era si ce mandru putea fii.
-Ai face asta?intreb eu putin nesigura.
-Crezi ca nu sunt in stare,ti-am spus eu voi fii cel mai maret ninja si...
-Nu asta e problema,il intrerup eu.De ce ar vrea cel mai maret ninja,spun accentuand pe ''cel mai maret ninja'',sa ma invete ceva pe mine care din cate se pare nici nu pot merge singura.O si apropo,ce este un Hokage?
-Nu stii ce este un Hokage?intreba el vizibil iritat.Nu asta e important acum,nu conteaza cum esti acum,dcaca ma vei urma pe mine vei ajunge un ninja de individiat.Crede-ma!
-Promiti?
-Promit!Iar eu nu renunt niciodata,nu dau niciodata inapoi si nu imi incalc cuvantul,pentru ca asta e calea mea ninja!
Cu ultimele puteri ii zambesc bland si adorm in bratele sale.
CITEȘTI
Naruto-Cronicile lui Keiko
FanfictionCe s-ar intampla daca un nou personaj ar aparea in Naruto,istoria ar mai fi la fel? Keiko e fata ce a schimbat totul cu simpla sa prezenta. Actiunea din Naruto ia o alta intorsatura,noi aventuri pline de umor si noi personaje isi fac aparitia in ace...