Konoha

80 6 0
                                    



Deschid incet ochii si mirosul de spital imi inunda narile.Imi rotesc privirea si observ cu atentie camera in care ma aflu.O camera alba ,de spital,cu doua scaune si o masuta pe care sunt aezate niste flori albastre.Patul in care ma aflu face parte din acelasi decor unicolor.Din spatele usii de lemn se aud zgomote.Pare ca cineva se cearta.Imi concentrez toata atentia asupra discutiei si reusesc sa disting doua voci.Pe prima o recunosc imediat ca fiind a lui Naruto,iar cea de-a doua apartine cu siguranta unei fete.

-Sakura-chan, lasa-ma sa intru,tipa Naruto agitat,haide trebuie s-o vad!

-Naruto,las-o in pace ,are nevoie de odihna si nu va putea sa se refaca daca tu o tot deranjezi!

In clipa urmatoare usa se deschide brusc si din ea tasneste Naruto,ajungand sa ia o gura din podea.

-Ei bine, sensei,ce gust are podeaua?intreb eu ironica nemaiputand sa-mi stapanesc rasul.Atentia imi este insa rapid captata de catre fata cu parul roz postata in dreptul usii cu o fata incruntata.

-Sunt bine,multumesc de intrebare ,imi da replica Naruto in timp ce se ridica.

Sakura se indreapta furioasa spre el si il pocneste in cap,daramandu-l inapoi.

-Ti-am zis sa nu intri ,neghiobule,tu ma asculti vreodata?!intreba aceasta frustrata.Imi pare rau pentru el ,sper ca nu te-a deranjat.

-Stai linistita ,sunt bine.Multumesc ca ati avut grija de mine.Tu trebuie sa fii Sakura-chan,nu-i asa?

-Spune-mi Sakura,ma bucur ca te simti mai bine.In afara de cateva arsuri,vanatai si zgarieturi nu ai nimic grav.A si pierderea de memorie,din pacate nu pot sa-mi dau seama ce a cauzat-o,dar banuiesc ca s-ar putea sa fie vorba de un genjutsu.Ca sa explic mai clar cred ca cineva a vrut ca tu sa nu iti mai aduci aminte de trecutul tau si nu se poate remedia.Imi pare rau.

-Ehh,nu conteaza ,cat timp pot sa ma misc sunt bine.Am alte probleme pe cap decat trecutul meu .Probleme de genul unde o sa dorm ,ce o sa mananc si cu ce o sa ma imbrac...

-Stai linistita,nu trebuie sa-ti faci griji de asta.Am vorbit cu parintii mei si poti sta la mine,cel putin pe moment,mancare vei avea destula si Naruto iti va da bani de haine.zise ea cu un zambet siret.

-De ce eu?!se revolta Naruto.

-Pentru ca e responsabilitatea ta ,ai spus clar ca vei avea grija de ea si doar nu oi vrea sa o lasam sa se plimbe pe aici in haine de spital.ii raspunse Sakura calma.

-Stai,cum adica responsabilitatea lui?am intrebat eu confuza.

-Naruto i-a zis lui Tsunade-sama ca va avea grija de tine aici,mai ales ca acum trecem printr-o perioada foarte grea ,si toate atacurile Akatsuki...Ohh,scuze,tot uit ca tu nu iti amintesti nimic.Tsunade este al cincelea Hokage,ea e cea care conduce satul ,iar Akatsuki e o organizatie criminala care incearca sa instaureze haosul,dar dupa ce...

-Dupa ce i-am batut mar pe unii am ajuns cel mai mare erou al Konohai!o intrerupse Naruto.

-N-as zice cel mai mare cat cel mai galagios,spuse Sakura sarcastica.In orice caz sper ca intelegi ceva din toate astea,pentru noi e o perioada dificila.

Sakura se uita la mine ca la un om nebun caruia trebuie sa-i explici foarte clar ce se intampla.E drept ca mi-e greu sa asimilez atata informatie deodata dar totusi...Oricum,se pare ca o tipa pe nume Tsunade conduce satul asta numit Konoha,si ca niste tipi fac parte dintr-un  grup de dezacsati mintal sub forma de organizitie numita...

Naruto-Cronicile lui KeikoUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum