ENDİŞE

83 6 0
                                    

Çok yorulmuştum gelir gelmez yatağa uzandım,Damla evde yoktu hâyla işte olmalıydı,kâğıdı tekrar elimi aldım kafam karışmıştı öncelikle onu arastıracağımı nerden biliyordu ikinci olarak onun başındaki bela neydi,beni nasıl dibe sürüklerdi beni iyi tanıdığını sanmıştım ama pek de öyle değilmiş ben alanımın en iyisiyim asıl ben onu dibe sürüklerim-kimse artık-bu kağıdı dikkate almıyacaktım başındaki bela herneyse onu açığa çıkaracaktım bu sefer kararlıydım...
Kapı çalmıştı,açmak için ayağa kalktım
"Tanrıya şükür nerelerdeydin sen?"gelen damlaydı,endişeli gözüküyordu.
"Eşyalarını almaya kardeşimin yurduna gittim,bir sorun mu var yoksa?"rahatlamış gözüküyordu montunu asıp salona doğru yöneldi bende peşinden gittim.
"Ah,sorun felan yok sadece sabah seni göremeyince ve telefona cevap vermiyince endişelendim."
"Kusura bakma Damlacım ya telefonumun şarjı bitmişti ve erken çıkmam gerekti."
"Ah,önemli değil,iyisin ama demi"koltuğa doğru uzandı,bende onun karşısındaki koltuğa geçtim,bugün çok güzel görünüyordu sanırım birisiyle buluşmuştu zaten benden kat ve kat daha güzeldi ve bakımlıydıda siyah şaçları benim kumral şaçlarımın yanında çok sağlıklı ve canlı gözüküyor du gözlerimin ela olmasına rağmen onun kahverengi gözleri kocaman ve parlak gözüküyordu benimki ise çekik gibiydi ve yüzü çok pürüzsüzdü benimkinde biraz lekeler vardı,benim boyum onunkinden daha uzundu ama onun vücudu benimkine göre daha yapılıydı.
"İyiyimiyim,kötümüyüm belli değil,baksana şuna"elimdeki kağıdı ona verdim.
"Bu ne?"
"Eşyalarını topladıkdan sonra bir arkadaşıyla konuştum adı Ceren oda bana bu kağıdı verdi"
"Beni araştırmaya çalışma nedeni senide dibe sürükler;kardeşin seni tanımamış heralde,ha ha ha seni dibe sürükleyecek olan adam yada kadın kimmiş merak ettim şimdi"
"Bende bilmiyorum"canım sıkılmıştı sevdanın intihar etmesine sebeb olan adam kimdi...

SESSİZ İNTAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin