1 Hafta Sonra

69 4 2
                                    

Damlayla birlikte amirin odasına  doğru gidiyorduk sonunda o dosyaları doldurmaktan başka işim çıkmıştı.
Kapıyı çaldıktan sonra "İçeri gelin"diye seslendi ve bize oturmamız için koltukları işaret etti.
"Evet amirim bizi emretmissiniz."diye konuyu açtı damla.
"Hemen konuya giricem bir cinayet olayı ile karşı karşıyasınız bu olay içinde sizi görevlendiriyorum,olay hakında bilgileri aşağıda arabada bekleyen arkadaşınız verecektir ve sizi oraya götürecektir benden bu kadar gidebilirsiniz."kafamızı sallayıp çıktık merdivenlerden inerken;
"İremcim bu iş tam benlik gibi duruo istersen sen dinlenebilirsin"
"Ha ha ha bence sen dinlen"diye çıkıştım ona,kapıdan çıkarken bizi bekleyenin demir olduğunu gördüm cinayet çözmede bir numaraydı bu adam onunla çalışmak büyük bir zevk olucak dı benim için,yanına yaklaştımığızda bize elini uzattı. "Hoşgeldiniz,güzel bayanlar buyurun arabaya geçin size yolda giderken olayı anlatırım"önce damlanın elini sıkmıştı benimkine gelince duraksadı"İrem,kardeşinin başına gelenleri daha yeni duydum kusura bakma başın sağolsun"
"Teşekkür ederim "dedim ve birlikte arabaya geçtik,arabası son derece mükemmel di içi de geniş ve ferahtı.
"Evet bayanlar cinayetin işlendiği yer İzmir'in-benim tabirim de- en meşhur semti Karşıyaka da kendi evinde işlenmiş gece saatlerinde tahmin ediliyor olayın üstünden iki gün geçmiş."
"Gören,duyan olmamışmı"bunu diyen bendim.
"Hayır,kimse fark etmemiş yani anlayacağınız suçlu işini sessiz yapmış,2 gün sonrada temizlikçisi evi temizlemek için gelmiş ama kapıyı açmayınca polisi aramış"
"Peki,bu ölen şahıs kim,neyin nesi?"doğru ya bu soru hiç aklıma gelmemişti tam damladan beklenen hareket.
"Ah,evet kusura bakmayın hemen olaya daldım,bu ölen şahıs 50,55 yaşlarında ögretmenlikden emekli olmuş ve kendini hâyır işlerine vermiş bir bayan"sıra bana gelmişti sorular Karışmasın diye amir sürekli sırayla sorun derdi ve damla da bende şimdi öyle yapıyorduk.
"Peki,bu kadın tek başına mı yaşıyor."
"Evet,kocası 8 yıl önce ölmüş ve hiç çocukları olmamış akrabaları ise,gelmeye bile tenezzül etmemişler yani cenaze işini felan komşuları hallediyor,gerisini de olay yerine varınca benle birlikte öğrenirsiniz."uzun bir sessizlik ten sonra sanırım olay yerine varmıştık.
Demir;"Evet,olay yeri burası polis arkadaşlar bizi içeride bekliyor." apartmanın içi çok karanlık ve sessiz di kadının evi 2.kattaydı içeri girdiğimiz de her tarafı,kan kokusu sarmıştı hemen demir konuşmaya başladı.
"Cesedi otapsiye mi gönderdiniz"yeni yetme bir erkekle konuşuyordu.
"Evet,efendim"
"Peki bişeyler bulabildiniz mi?"
"Efendim kadının kişisel eşyaları dışında bir sandık bulduk."
"Sandığa bakabilirmiyim?"diye atladım hemen,demir,kadının hayır işleriyle ilgilendiğini söylemişti belki de sandığı alan bu kadındı.
"Buyurun efendim"elindeki sandık,evet bu oydu damlayla birbimize sonrada sandığa bakmaya başladık.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 14, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SESSİZ İNTAHARHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin