# KARAKTER TANITIMI #

66 5 6
                                    

KUMSAL UĞUR
Uzay kolejinde burslu okuyan,okulu seven biri. Annesiyle çok iyi anlaşıyor. Babasını küçük yaşta kaybetti annesi ve abisi ile yaşıyor. Annesi öğretmen tayini çıktığı için istanbula taşındılar. Çok hazır cevap biri. Lafları çok ağırďır , elinin ayarı da yoktur , bir kaç kere bazılarını hastanelik etmişliği de vardır. Yemek konusunda harika. En sevdiği yemek zeytin yağlı sarma. Kalbini kırdıysanız eğer kolay kolay affetmez ama ara sıra çikolataya tav olan biri. Paten sürmeye bayılır ve kediler çok sever.

ARAS BULUT

Uzay kolejinde okuyan okuldan nefret eden biri. Annesi ve babası çok önceden ayrılmışlardır ve Aras babasıyla kalıyordu. Babası evlendikten sonra Aras babasının yanından gidip en yakın arkadaşı Demir ile yanlız yaşamaktadır . Gitar çalmayı ve kaykay sürmeyi çok ama çok sever . Her akşam evlerine yakın olan sahildeki pistte arkadaşlarıyla kaykay sürer. En sevdiği yemek zeytin yağlı sarma ve pizza . Köpekleri çok seviyor. Poseydon adında bir köpeği var.

DEMİR ULUSOY
Demir birileri tarafından dayak yediği sırada Aras ın onu kurtarması sonucu 10 yaşında arkadaş olmuşlar ve hala kardeşten ötelerdir. Arkadaşları arasında en mantıklı düşünen ve aynı kafada olanlar Aras ve Demir dir.

CAN AKKUŞ
Dörtlü arkadaş grubunun en soğuk esprili çocuğu Can dır. Arasdan çok korkuyor. Ne kadar gerizekali olsada zor anlarda nedense en çok onun kafası çalışıyor.

EREN ÇETİNKAYA
Gerçek aşkı bulmaya çalışıyor . Kızlarla arası iyi fakat kızlarla konuşmayı beceremez . Ama kızlar onun hobitliğine hasta kalıyorlar. Bu yüzden de arkadaşları ona hobit diyor. Çok sevecen, iyi kalpli bi çocuk onu sevmeyen yoktur. Kalbini kırdıysanız eğer " tmm knk hadi gel " demeniz yeter.Abur cuburu çok sever.

DORUK DEMİRTAŞ
Kumsalın en yakın arkadaşı . Anne ve babasını kazada kaybetti. Burs kazanarak kumsal ın okulunda okuyor. İdil , kerem ve kumsal çok küçük yaştan beri arkadaşlar. Kerem in ihtiyaçlarını amcası , halası ve teyzesi karşılıyor.

İDİL AKAY
Kumsal ın küçüklüğünden beri arkadaşı dır. Hep birlikte oldular fakat kumsal annesi ve abisi istanbula tanışınca ayrılmak zorunda kaldılar. Kumsal ve ıdil in zevkleri birbirine uyuyor kardeş gibiler. Idil şeker pareye ve lokmaya bayılır bir tepsi şeker pareyi tek başına yiyebilir. Ayrıca çok zayıf bi kızdır.

YAĞIZ UĞUR
Yağız kumsal in abisi. Biraz serseri , biraz maço , fazla korumacı kumsalı çok seviyor ve çok fazla koruyor . Ailesine düşkün biri. Ne zaman başını belaya soksa kumsalı arar kumsal herşeyi halleder. Yağız üniversite de okuyor . Bütün kızlar onun peşinde koşuyor fakat o kimseye pas vermiyor.

Sevgili okuyucular bu benim ilk kitabım. Umarım karakterler hoşunuza gitmiştir çok yakında ilk bölüm ile karşınızda olucam oylarinizi bekliyorum karakterler hakkında düşüncelerinizi lutfen yoruma yazın burada sadece ilk zamanlarda çok sık göreceğimiz isimler var zamanı geldikçe diğer karakterleride tanıtacağım sizleri çok seviyorum iyi geceler. .....

YILDIZLARIN ALTINDA Where stories live. Discover now