# BÖLÜM 7 # Gökyüzündeki Çocuk Ve Yıldızı

20 2 1
                                    

         Selam canlarim ben geldim bölümü umarım beğenirsiniz alttaki notu mutlaka okuyun . Iyi okumalar

Multi: Kumsal in giydikleri var

            Kahvaltı etmiştik ve amcamlar gitmişlerdi. Bende yatağımda leptobumdan film izliyordum . Telefonum çalınca komidinin üzerinden telefonumu aldım . Ekran da "ŞAPŞİĞİM arıyor" yazıyordu . Aramayı cevapladı hemen .

+( Kumsal ) Kankim napıyon
-( Idil ) İyi kanki sen napıyon
+Bende iyi. Eee nasıl gidiyor
- Aynı ışte birsey isticektim senden
+ iste kuşum
- Bana konum atsana
+ Ne? Ne alaka lan
- İstanbul dayım kanki size geliyorum
+ Oha lan yalan söyleme ciddi misin
- Yalan değil lan valla ciddiyim sana süpriz bi haber vermek için geldim

      Sevinçle yatağımda zıplayıp çığlık attım

+ Oha çok sevindim
- Bende çok sevinçliyim kanki . Benim biraz işlerim var geç gelirim sen bana konum at Doruğuda cağır
+ tamam aşkım çabuk gelllll

       Telefonu kapattım ve sevinçle yataktan kalkıp aşağı indim. " Anneeeee !!!!! " diye bağırdım sevinçle " Noldu kız ne bu neşe " " Annemmm ıdil geliyormuş " dedim sevinçle . " Gerçek mi kızzz "  " Vallaa" " Tamam bende hazırlık yapıyim bari " " Tamam annem çabuk ol " dedim ve annemi öpüp odama çıktım tekrar. Telefonu elime aldım ve rehbere girip İDOLÜMM yazısının üzerinde durup Doruğu aradım. Ben onu İDOLÜMM diye oda beni ATARLI KIZ diye kaydetmişti. Doruk istanbula geldiğinde arkadaşı nda kalıyordu fakat teyzesi istanbula taşınınca onda kalmaya başlamıştı.Doruk telefonu çok geçmeden açmıştı.

- Selam Kumsal naberrr
+ İyi Doruk sana MÜTHİŞ bi haberim var 
- '' Noldu lan çabuk söyle ''
+ Birkaç saate idil bize geliyorr '' dedim gülerek. 
- Ciddi misin kanki ? ''
+ Valla kendi aradı  söyledi senide çağırdı . süpriz bi haberi varmış . Sen hemen gel çabuk oll
- Tamam kanki hemen geliyorum 

Telefonu kapattım ve hemen wattsap a girdim . İdil e konum attıktan sonra hemen duşa girdim. Kısa bi duşun ardından giyeceklerime karar veremediğim için eşofman giymiştim doruk gelince onunla birlikte karar vericektik. kapı çalınca annem kapıyı açıp '' ooo  Doruk oğlum. Hoşgeldin yavrum gel gel gir içeri '' demişti . Doruk gerçekten de çok çabuk gelmişti. Bir kaç dakika sonra Merdiven çıkma sesleri gelince doruğun buraya geldiğini anlamıştım onun için ayağa kalkmıştım odamın kapısı çalınınca '' Gir İdolüm girrrr '' diye bağırmıştım. Doruk kapıyı kocaman gülümsemesiyle açınca hemen üstüne atlayıp sarıldım. Ondan ayrıldıktan sonra Doruk odamı inceledi ve yatağıma atladı. 

+ Naberr
- İyi senden naber
+ Bende iyi
- Ya kumsal idilin haberi neymiş
+ Bilmiyorum ki knki söylemedi gelince anlatıcakmış.
- Hmm tmm

Biraz sohbet ettikten sonra ben arada kaldığım iki kombini Doruğa gösterdim. '' Bu mu ? Bu mu '' dedim elimdkileri göstererek. Doruk sağ elimdekini gösterince hemen banyoya gidip giyindim. Banyodan çıkınca ıslık çalan Dorukla gülümsedim. '' Ooo çok taş olmuşsun kankiiii '' dedi güldüm '' Sağoll"

( kumsalın giydikleri multide )

              Doruk eşyalarımı karıştırırken bende makyaj yapıyordum. makyaj olarak rimel , göz kalemi , biraz allık ve parlatıcı sürmüştüm. Dorukla annemin yaptığı yemekleri aşıyorduk. Ta ki kapı çalana kadar . kapı çalınca dorukla birbirimize bakıp kapıya koştuk hemen . Annem bizden önce davranıp kapıyı açmıştı bile .İdil elinde bavulla içeri girdi. Hepimiz hasret giderdikten sonra yemeğe oturmuştuk. İdil yemekte bize söyleyeceği haberi söylemişti. Meğerse sinsi kız bizden habersiz bizim gideceğimiz okulun bursluluk sınavına girip burs kazanmıştı ve istanbula gelmişti. Bizde düşünüp bi karar almıştık.  İdile bizim eve yakın bir yerde ev tutucaktık. Benim salak arkadaşım bizimle yaşamak istememişti yük olmak istemiyormuş muş muş ta miş miş miş . Aptal işte . İdilin okul kayıtlarını halletmek için okula gidicektik. İdil doruk ve ben hazırlanıp çıkmıştık. ben sadece çantamı cüzdanımı ve telefonumu almıştım. Yağız bizi okula bırakıp gitmişti. bizde bahçeden okulun kapısına yürüyorduk. Kapıya yaklaştıkça kapının kenarındakini görmemle kaşlarım çatılmıştı.

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 31, 2016 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

YILDIZLARIN ALTINDA Onde histórias criam vida. Descubra agora