Işte yeni bölüm umarım beğenirsiniz .. iyi okumalarMulti : Demir
Demir kendi arabasına giderken Aras ta kendi arabasına gidiyordu. Ikiside zengin piçlerdi. Demir in Audi si Aras ında üstü açık mavi bi BMW si vardı . Arasın gittiği arabaya gittim ve kapıyı açıp oturdum. Kemerimi takarken Aras bana evimin adresini sormuştu . Evi tarif ederken Aras arabayı çalıştırdı ve sürmeye başladı . Evin önünde durunca Aras a döndüm ve bir süre ona baktım. " Tamam biliyorum kaslıyım ve çok yakışıklıyım gözlerini benden alamıyorsun " dedi hala önüne bakarken. Kaşlarımı çattım " Ne? " " Sabahtan beri izliyorsun farkındayım " dedi " Bıraktığın için saol Bay Ego Yığını " dedim sinirle. Ya bu çocuk gerçekten ego sıçıyordu. " Tamam ya sinirlenme. Bu arada tanışamadık . Ben Aras. Aras Bulut " dediği an gözlerim fal taşı gibi açıldı . " Şu BULUT HOLDİNG in sahibinin oğlu değilsin herhalde " dedim çok tatlı bi şekilde sırıttı ulan zalımın oğlu öyle sırıtılır mı yaa " Ta kendisiyim " dedi. " Bende Kumsal. Kumsal Uğur . " dedim onun dediği gibi. " Sende şu UĞUR HOLDİNG in sahibinin kızı değilsin herhalde. " " Ta kendisiyim " dedim ve ikimizde güldük . " Ama durumlar biraz karışık Uğur Holding babamın di evet ama babam ben 4 yaşındayken ölmüş. Şu an Holding in başında amcam var. " dedim biraz üzülmüştüm ve sesim biraz boğuk çıkmıştı. " Seni üzmek istememiştim affedersin . " Dedi. Gülümseyerek ona baktım oda sırıtıyor du. Gerçekten çok guzel gözleri vardı beni gözlerine hapsediyordu sanki. " Bazen Ölmek istiyorum " dedim " " Eğer ölmek istersen seni ben öldürebilirim" dedi . " Emin ol sen ölmeden ölmeyeceğim " " Ama ilk ben ölürsem çok üzülürsün " " ya ya sorma çoook üzülürüm " dedim ve arabanın kapısını açıp indim. " Kemerini tak Bay Ego Yığını ölüceksin. " dedim imalı imalı " Ölmemi istemediğini bu kadar belli etme bari hırçın kız " " ölmeni istiyorum Aras ama seni kendi ellerimle öldüreceğim " dedim geri çekilip kapıyı kapattım ve eve doğru yürüdüm.
Cebimden anahtarı çıkardım ve kapıyı açıp içeri girdim . Amacım annemden kaçmak tabiki değil çünkü o kesin beni bekliyordur. Amacım abimin gazabından kurtulmaktı. Salona doğru yürüdüm annem oturmuş dizi izliyordu beni görünce acele acele ayağı kalktı yerden tebligini aldı ve " Nerdesin kız sen " diyerek terliği bana fırlattı . Ya sanki adam öldürdüm . Terlikten kaçmayı başarıp anneme döndüm " Barlarda geziyordum anne " dediğim an ikinci terliği de fırlattı ve bundan kaçamamıştım. Terlik bacağıma çarpınca acıyla inledim " yaa anne nerde olacağım sahilede geziyordum iste " dedim ve yanına gidip sarıldım. " " Sabahtan beri abine demediğim yalan kalmadı Günahkar oldum senin yüzünden " Annemden ayrılıp " Tamam annecim sakin ol geldim ışte birşeyim yok " dedim ve yanağını okşadım. " Abim nerde " diye sordum bu kez " Kendi evine gitti . Eşyalarını alacakmış . " dedi " Tamam" deyip odama çıktım . Abimi öğrenci evi vardı . Yaz tatilinde bizimle kalacaktı ama kışın okul açılınca öğrenci evine gidecekti. Yağız ile aramda 3 yaş vardı ama ben ona arasıra Yağız diyordum. Yani ev ortamı hariç her yerde Yağız derdim. Biz Yağızla daha çok abi kardeş gibi değilde arkadaş kanka gibiydik. Sadece " Abi " kelimesi vardı ortada . Zaten onuda yokmuş gibi yapıyorduk . Tabi Abi olarak bi sahiplenmesi ve koruması vardı . Herşeyimi onunla paylaşırďım tabi oda herşeyini benimle. Üzerimi değiştirip kendimi yatağa attım bu gün çok yorucu bir gündü. Uykuya dalmadan önce bu gün olanları düşündüm . O Bay Ego Yığını Aras ın önce bana çarpması.. Sonra beni takip edip telefonumu vermesi... Sonra beni serserilerin elinden kurtarması ve beni eve bırakması... Bunları düşünürken telefonuma gelen mesaj sesiyle telefonumu komidinin üzerinden aldım. Doruk tan gelmiştir o da Su an Teyzesinde kalıyordu ona bir ev ayarlayacaktık. Ekranı açtımve gelen mesaja tıkladım.
Gönderen ; Aras
Nasılsın Hırçın Kız? Özledin mi beni ?
Gözlerim hulk görmüş gibi açılırken bir yandan da kaşlarımı çattım. Bu çocuk çok fazla oluyordu ama. Hem ben ona numaramı verdiğimi veya onun numarasını kaydettiğimi hatırlamıyorum.Gönderilen ; Aras
Ne özlicem be ben seni. Sen beni özle. Ayrıca saaaaa numaramı verdiğimi ve senin numaranı kaydettigimi hatırlamıyorum.
Sinirle telefonu yatağa fırlattım. Sinir şey ya . Embesil , öküz . Ben senin neyini özliyim. Ukala aptal!! Telefonuma gelen mesajla telefonu elime aldım ve mesaja tıkladım.
Gönderen ; Aras
Mesela ultra yakışıklı olmamı, kaslarımı, 1 tepsi karın baklavamı. Beni özlemen icin çok neden var güzelim.bu gün telefonunu düşürünce numaralarimizi kaybettim. Telefonunda şifre yok tu zeki kız.
Oha ama ya valla bu çocuk sapık !!!! Hemen mesaj yazıp gönderdim
Gönderilen ; Aras
Bana bak embesil sümüğü bidaha bana mesaj atma yoksa ölümün biraz erken olucak.
Anında mesaj gelince ekrana baktım.
Gönderen ; Aras
Embesil sümüğü ne kızım daha iğrenç bişey bulamadın mı?
Bu arada seni Hırçın Kız olarak kaydedicem. :DHemen cevap yazdım
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Bende seni Bay EgoYığını olarak kaybettim
Telefonu yastığının altına koydum ve başımı yastigima gömdüm. Tam uykuya dalıcaktım ki mesaj geldi. Allahım ya sen beni bu yaratıkla mı sınıyorsun yaa
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Şu an ne yapmak isterdim biliyor musun ??
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Hayır bilmiyorum ve bilmekte istemiyorum
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Seninle uyumak isterdim ;)
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Ohaaa. Sapık mısın yaa??
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Sana karşı belki
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Ne demek sana karşı belki
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Sapık olan biri değilim ama seni düşündükçe sakıp olasım geliyo :D
Acaba bu çocuk gerçekten ruh hastasımı diye düşünürken cevap yazdım
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Sen bide gece beni mi düşünüyorsun ruh hastası SAPIKK
Ya Aras defol git yat zıbar inşallah uykunda seni et yiyici böcekler yerGönderen ; Bay Ego Yığını
O nasıl beddua lan
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Benim bedduam
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Ulan bu gece ölmezsem bir daha ölmem
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Sen ölme Aras GEBERR!! Helvanı kendi ellerimle yapıcam
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Valla mı
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Offf Aras ya uyuyacağım ben mesaj atma
Gönderen ; Bay Ego Yığını
Iyi geceler hırçın kız :D
Gönderilen ; Bay Ego Yığını
Inşallah bu gece geberirsin bay ego yığını
Yazdım ve gönderdim. Daha sonra telefonumu sessize alıp uyumaya başladım
Ballarımm selam ben geldim bölümü nasıl buldunuz ya çok tatlı değiller mi sizce de. Yeni bölümü en kısa zamanda atacağım söylediğim gibi 2 yada 3 günde bir yeni bölüm gelicek. Oy ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfensizleri seviyorum yeni bölümde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN...
YOU ARE READING
YILDIZLARIN ALTINDA
Teen FictionGökyüzü hep aynıydı Yıldızlar hep aynıydı Herşey aynıydı Ama o gelince herşeyin bir anlamı oldu benim için Onunla dünyam renklenmişti