# BÖLÜM 6 # KESİT

16 2 0
                                    

Selam ben geldim . umarım bölümü beğenirsiniz . iyi okumalar

Multi : Aras

Multi : Duman - Senden Daha Güzel

( şarkıyı nerede açacağınızı yazdım arkadaşlar )

Kafamı çevirip sahneye baktığımda karşımdaki ile gözlerim kocaman olup kaşlarım havalanmıştı.Sahne de tabureye oturmuş , elinde gitarı ve önünde mikrofonu olan bir çift Aras vardı . Aras bana öylece bakarken ben hayretle onu izliyordum . "Bu şarkı Hırçın Kız 'a gelsin" demişti ki şaşkın gözlerle ona bakarken bir yandan da etrafıma bakıyordum. Allahtan ismimi söylememişti çünkü yanımda Yağız ve Berat vardı . Arasın bana şarkı söylediğini duysalar Arası yaşatmayabilirlerdi. Söyleyeceği şarkıyı merak ederken Aras ellerini gitarın tellerine götürdü ve çalmaya başladı. Ardından da orkestra ona eşlik ediyordu. Şarkının başını duyduğum an hangi şarkı olduğunu anlamıştım. İyi de Aras bana neden şarkı söylesin üstelik bu şarkıyı neden söylesin ki? Ben bunları düşünürken aras şarkıya başlamıştı .

( Şarkıyı burada açın arkadaşlar )

Kimseyi görmedim ben

Senden daha güzel

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha özel

Nasıl yani şimdi Aras benim güzel olduğumu mu söylüyordu ?

Kimselere de bakmadım

Aklımdan geçen

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha güzel ×3

Böyle deyince nedensizce gülümsemiştim . Bay Ego Yığını gelmiş bana burda şarkıda iltifat ediyordu. Ya kafası iyiydi Yada gerçekten pskolojik sorunları vardı.

Sana nerden rastladım

Oldum derbeder

Kendimi sana sakladım

Senden daha güzel

Kimseleri de takmadım

Ölsem değişmem

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha güzel ×4

Şarkıyı gözlerimin içine bakarak söylüyordu . Kahve gözleri sanki gecenin karanlığındaki gökyüzü gibiydi. Simsiyah ama yıldız gibi parlıyorlardı. VE sesi çok güzeldi gülümseyerek şarkıyı dinlemeye devam ettim. Şarkının melodisini çalarken ben gülümseyerek onu izliyordum tabiki oda bana bakıyordu.

Kimseyi görmedim ben

Senden daha güzel

Bende kimseyi görmedim Aras senden başka

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha özel

Sende benim için çok özelsin

Kimselere de bakmadım

Aklımdan geçen

Kimseyi tanımadım ben

Senden daha güzel ×4

Bende sana şarkıyla aşkımı itiraf etmek isterdim ama daha seni sevdiğimi kendime bile söyleyemiyorum . Sana nasıl söyleyecektim ki.

Şarkı bitince tüm herkes alkışlamaya başlamıştı. Şarkı bitmişti ama Aras hala gözlerini gözlerimden çekmemişti. Kitlenmişti sanki , hareketsiz öylece durup bana bakıyordu. onun bu hali çok garibime gitmişti o Bay Ego Yığını şimdi sanki kimsesiz , çaresiz duruyordu. Bir süre gözlerime bakmaya devam etti. Sonra kendine gelmiş gibi ayağa kalktı ve bir hışımla bardan çıkmıştı. Noluyordu böyle ? Bu yaptığıda neydi şimdi ? Bana niye şarkı söyesin ki ? hadi şarkı söylemesini geçtim neden bu şarkıyı seçmişti ? Kafam gittikçe daha çok karışıyordu. Bana bu şarkıyla ne demek istemişti ? Aras mı çok gizemli ? Yoksa ben mi çok aptalım ? Bence çok aptaldım. Hiçbirşeyi anlamıyordum. eve giderken yol boyunca arabanın camından gökyüzünü ve yıldızları seytermiş , Aras ın ne yapmaya çalıştığını düşünmüştüm. Ve sonunda eve gelmiştik.

Eve geldiğimizden beri Arası düşünüyordum. Yaptığı şeyi hala aklım almıyordu. Yoksa Aras benden mi hoşlanıyordu ? Ahh hiç sanmam benden nefret eden biri neden benden hoşlansın ki. Bu saçmaydı. yani daha dün tanıştığı birine - ki daha isimlerimizden başka hiçbirşey bilmiyorduk - niye böyle hissetsin ki . İçimden mesaj atmak gelsede atmadım . O atar diye geçirdim içimden . Aklımda ki düşünceleri bir kenara atıp uyumaya karar vermiştim. Amcamlar bizde kaldıkları için amcam ve yengem misafir odasında berat ve abim abimin odasında sılayla bende benim odamda kalıcaktık. Herkes yerine yerleştikten sonra uyumaya başlamışlardı. Biz sılayla yaptığımız soğuk kakolu sütleri içiyorduk. Sıla bir yandan Yüksesk Sadakat - Belki Üstümüzden Bir Kuş Geçer i açıyordu bir yandan da konuşuyordu . '' Bu gün barda şarkı söyleye çocuk çok yakışıklıydı dimi '' dedi birden . sılaya göz devirip camdan dışarıyı izlemeye başladım. '' kızım sanan ne çocuktan zaten birdaha görmeyeceksin niye onu düşünüp duruyorsun '' dedim onu tanımıyormuşum gibi bır yandan da hala dışarıyı izliyordum . Bu kez o bana göz devirdi. '' Şarkıyı söylediği kız çok şanslı yaa '' dedi hehehh ne demezsin çoookk şanslı ''çocuk galiba aşık olmuş yaaa acaba o hırçın kız kimdi ? '' dedi '' üff sıla sanan ne kimse kim '' dedim. Sonra Sılanın söylediği cümle aklıma geldi '' Çocuk galiba aşık olmuş '' .. Aras bana aşık mı olmuştu yani şimdi. Çok saçma . Yada değil mi ? Yarın ilk işim Arasa mesaj atıp ne yapmaya çalıştığını sormak olucaktı. Sılayla sütümüzü bitirip uyumaya başladık.

----- ARAS BULUT -----

Aras'ın Ağızından

Masada oturmuş önümdeki bıramı içerken bara girenle kaşlarım çatıldı. İyide Kumsalın bu saatte burada ne işi vardı. Yanında iki çocuk ve bir kız vardı sanırım sevgilileriydi. Kumsal beni farketmemişti bende dikkat çekmemek için önüme dönüp bıramı içmeye evam ettim. Masalarımız yakındı konuştuklarını yarım yamalak duyabiliyordum. Yanında ki çocukları biri abisi diğeride kuzeniymiş duyduğum kadarıyla. birşeyler içtikten sonra kuzeniyle sahneye çıkıp şarkı söylediler . Şarkı boyunca onu izlemiştim sesi çok güzeldi . Artık dayanamayıp onlar sahneden indikten sonra ben sahneye çıktım. Şaşkın şaşkın bana bakıyordu. senden daha güzel şarkısını söylemiştim . Şarkı bitmişti ama ben hala gözlerimi karşımdakı mavi gözlü kızdan ayıramıyordum. Ne olmuştu bana böyle ? sabitlenmiştim gözlerine , öylece gözlerine bakıyordum . Sanki o koskoca bar simsiyah olmuş , o karanlıkta parlayan bir çift mavi göz vardı. Aşık mı olmuştum ben bu kıza . Ne zaman o güzel yüzünü , Mavi gözlerini düşünsem aklım başımdan gidiyordu. Nedensizce beni kendine çekiyordu bu kız. Nasıl söylerdim ki ona onu sevdiğimi. Daha doğru düzgün kendime bile söyleyemiyordum. Uzun zamandır ona baktığımı fark ettim biraz daha bakarsam hiç iyi olmazdı . Kendime gelip bir hışımla bardan çıkmıştım. Arabamı sahile çekmiş , kaportasına yaslanıp gökyüzünü izliyordum. Yıldızlara baktım . Yldızlar adeta isimlerimizin baş harfini yazmış gibiydiler A - K . Deniz , aynı Kumsalın gözleri gibiydi . Masmavi. Uzun süre orada Yıldızların Altında denizi ve gökyüzünü izledim. Daha sonra da eve gittim.

Selammm ben geldimm . biliyorum bölüm çok geç geldi affedin bir daha bu kadar uzun bekletmicem. bu bölüm kesitti onun için kısa oldu ama diğer bölüm uzun olucak. ve tahminen yarın akşam gelmiş olur. Arkadaşlar oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum. kitap için öneri bölümleriniz olursa onu ve bölüm kısa mı olsun uzun mu olsun bununla da ilgili düşüncelerinizi yoruma yazın. sizleri çok seviyorum. diğer bölümde görüşmek üzere HOŞÇAKALIN

YILDIZLARIN ALTINDA Where stories live. Discover now