BU BIR ÖN BÖLÜMDÜR DEVAMI ÇOK YAKINDA
Alt kattan gelen gürültülerle söylene söylene yataktan kalktım camdan dışarı baktığımda dışarıda kocaman bir kamyon vardı demek gelmişlerdi. Bu gün taşınıyorduk annemin tayini çıkmıştı. Doğup büyüdüğüm bu şehirden ayrılıp İstanbul a taşınıyorduk. bir abim var Yağız. İstanbul da okuyor. Bu gün taşındığımız için gelmişti. Hemen üstümü giyindim saçımı yaptım telefonumu çantama koyup aşağı indim. Eşyalar neredeyse bitmişti bir tek benim odamdaki eşyalar kamyona yüklenicekti. Koşarak abimin yanına gittim ve boynuna atlayıp sarıldım ÇOK ÖZLEMİŞTİM. "Hoşgeldinn!!! " " Kumsal ? Hoşbuldum abicim günaydın nasılsın?" boynundan inip cevap verdim "İyiyim abi sen? " " Bende iyiyim güzelim. Eee hazırmısın İstanbul 'a gitmeye okulun seni bekliyor. "
Bu sene lise 3 daha yeni bitmişti yaza girmiştik. 1 ay önce İstanbul' da ki bir okulun bursluluk sınavına girmiştim ve bursluluk kazanmıştım. lise son sınıfı UZAY KOLEJİ ' nde okuyacaktım. " Evet hazırım abi yani galiba. Vaktimiz var mı? İdil 'e veda ediyim Doruğu da alıp geleyim olurmu ? " diye sordum " Tamam hadi git ama çabuk gel " Çocukluk arkadaşlarım Doruk ve İdil . Doruk ta benimle aynı okulda burs kazanmıştı. birlikte gidicektik İstanbul'a. o yurtta kalıcak çünkü Doruk 6 yaşında iken anne ve babasını kazada kaybetti amcası ile birlikte yaşıyor. istanbul da da kimsesi olmadığı için yurtta kalıcak bizimle yaşamasını teklif ettik fakat kabul etmedi İNAT!!.
Annem ve abim onu biz tanıştığımızdan beri tanıyorlar annemin oğlu abimin de kardeşi gidi onun için rahatız. idil Doruk ve ben bizim eve doğru yürüyorduk idil ağlıyordu ve bizi de ağlatmıştı. evin önüne geldiğimizde herkez bizi bekliyordu. idil ile vedalaşıp arabaya bindik. Sanırım birşeyi atlamıştım. BABAM! . Babamı 4 yaşındayken kaybettik . annem ve abim ile birlikte yaşıyorum. annem öğretmen zaten bu yüzden İstanbul 'a taşınıyorduk. Abim okuldan arta kalan zamanlarda bi kafe de çalışıyordu. Bu şekilde geçimimizi sağlıyorduk. Nakliye aracı çoktan yola çıkmıştı bizde İstanbul 'a doğru yola koyulduk.
Sevgili okuyucular bu bölüm bir ön bölümdür sizi hikayeye hazırlamak için di hikayemize tam olarak çok yakında ilk bölüm ile başlayacağız umarım ön bölüm hoşunuza gitmiştir oylarınızı bekliyorum hikaye ile düşüncelerinizi yoruma yazmayı sakın unutmayın hikayenin yeni bölümlerinden haberdar olmak için kitabımızı kütüphanenize eklemeyi unutmayın sizleri seviyorum kendinze iyi bakın HOŞÇAKALIN. ...
YOU ARE READING
YILDIZLARIN ALTINDA
Teen FictionGökyüzü hep aynıydı Yıldızlar hep aynıydı Herşey aynıydı Ama o gelince herşeyin bir anlamı oldu benim için Onunla dünyam renklenmişti