[ bad habit - the kooks ]
Το διαμέρισμα της Σοφίας ήταν στον τρίτο όροφο της πολυκατοικίας με τον αριθμό 45. Δεν ήταν ιδιαίτερα μεγάλο, σε αντίθεση με το πατρικό της στην Πάτρα. Ένα σαλόνι, μια κουζίνα, ένα μπάνιο και το υπνοδωμάτιό της. Σύνολο, τέσσερα δωμάτια κι 65 τετραγωνικά.
Το αγαπημένο της σημείο σε αυτό το, μαζεμένο, γεμάτο κούτες, σκόνη και χαρτοταινίες, διαμέρισμα ήταν το μακρόστενο μπαλκονάκι με τα μαύρα περίτεχνα κάγκελα. Το μπαλκονάκι, που είχε θέα την οδό Νοταρά και μια γωνία ηλιοβασίλεμα, πίσω από τις ξεχαρβαλωμένες τέντες της διπλανής πολυκατοικίας. Το μπαλκονάκι, που είχε πάνω ένα ξεχασμένο μπρούτζινο τραπέζι στο οποίο παρατούσε προσωρινά τα τσιγάρα της, μέχρι να πάει να αγοράσει κάποιο άλλο. Το μπαλκονάκι, που σκόπευε να γεμίσει γλάστρες και λουλούδια. Το μπαλκονάκι, που ήταν ακριβώς απέναντι από την πολυκατοικία με τον αριθμό 46, συγκεκριμένα απ' το διαμέρισμα του τρίτου ορόφου— αυτό με τα μαδημένα γιασεμιά.
Όχι ότι ήταν αδιάκριτη, σε καμία περίπτωση δεν ήταν. Αλλά ποιος δεν έχει χαζέψει έστω μια φορά την γειτόνισσα του να πλένει πιάτα, να κάθεται στον υπολογιστή, να μιλάει με τρανταχτή φωνή στο τηλέφωνο ή να περιφέρεται ασκόπως μες' το σπίτι της; Λοιπόν, όποιος δεν το έχει κάνει δεν έχει γείτονες ή παράθυρα.
Η Σοφία δυστυχώς ή ευτυχώς είχε και τα δύο. Ακόμη, είχε ελεύθερο χρόνο να στηρίζεται στα κάγκελα του μπαλκονιού και να καπνίζει τα αγαπημένα της pall mall (τα μπλε συγκεκριμένα), χαζεύοντας τους περαστικούς και μια γωνία ηλιοβασίλεμα.
Εκείνες τις στιγμές (δεν ήταν πολλές, τρεις μέρες βρισκόταν στην Αθήνα όλες κι όλες), ενώ τελείωνε άλλο ένα pall mall κι άφηνε μια ανάσα ελεύθερη, μπορεί να χάζεψε -άθελά της πάντα- την κλειστή τζαμαρία του απέναντι διαμερίσματος, αυτού του τρίτου ορόφου, και να παρατήρησε μια μελαχρινή κοπέλα να πλένει πιάτα πίσω από τις μισόκλειστες κουρτίνες της κουζίνας της.
Δεν είχε ιδέα ποια ήταν. Πέρα από την Κατερίνα, τον Στιβ και την Δέσποινα, η Σοφία δεν είχε προλάβει να επισκεφτεί κανέναν άλλον γείτονά της. Όμως, για κάποιον απροσδιόριστο λόγο έβρισκε διασκεδαστικό να την χαζεύει. Η κοπέλα φαινόταν τόσο συγκεντρωμένη σε αυτό που έκανε κι ας ήταν μονάχα ένα πλύσιμο πιάτων ή ένα καθάρισμα του νεροχύτη.
Δεν την παρακολουθούσε. Σε καμία περίπτωση δεν θα το έκανε αυτό, θα ήταν αγενές. Απλά της έριχνε μια ματιά αρκετών δευτερολέπτων, κατά τη διάρκεια του καπνίσματός της κι ένιωθε σαν να είχε λίγη παρέα. Η κοπέλα περνούσε πολλή ώρα στην κουζίνα, αυτό ήταν σίγουρο. Η Σοφία έβγαινε τουλάχιστον πέντε με έξι φορές στο μπαλκόνι, ακόμη κι αν δεν είχε ιδιαίτερο λόγο. Τουλάχιστον τις τέσσερις από αυτές τις φορές, η κοπέλα θα ήταν στην κουζίνα και θα έκανε κάτι στον νεροχύτη. Γιατί ένας άνθρωπος να περνάει τόση ώρα σε μια κουζίνα;
ESTÁS LEYENDO
Behind Closed Doors | girlxgirl
Romance"I believed she loved me in her way; the scars I needn't show; There was nowhere else to go. I said I was happy to be her girl; if only I had known, my words were not my own." -Lang Leav _____________ Αν κάτι μπορούσε να "ιντριγκάρει" την Σοφία περι...