Arkadaşlar elimden geldikçe bölümleri düzenlemeye başladım inşallah bu halini daha çok beğenirsiniz . Benim görevim sizlerin istediğini sizlere sunmak inşallah başara biliyorumdur .
Bu benim ilk kitabım bu yüzden arkadaşlarınızı ve yakınlarınıza önerirseniz çok mutlu olurum . Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum .
Bütün karakterlerimizin Adı ve hayatları İyi okumalar
Aymira Demir: Luanna Perez
Sert , futbol hayranı , kızıl saçlarının adını almış tam bir Erkek Gibi Kız ... Bir de unutmadan tam bir Mafyakolik .
Ulaç Yağmur Ata : Sergio carvajal
Sertlikte mastır yapmış , İçindeki çocuğu herkesten saklamayı iyi beceren , yakışıklı ve bir o kadar tehlikeli bir erkek ...
Mustafa Çağlar : Cedric Beratzk
Hayatı : Aymira ' nın en yakın arkadaşı ve bir nevi çakma abisi olan mizah patlaması yaşayan yakışıklı bomba .
Sima Ata : Açelya Topaloğlu
Hayatı : Ulaç ata 'ın Üvey kardeşi olan bu güzel ve çekici kız tatlı olduğu kadar komik ve espri ustası bir kız
Anıl Çetiner : Sean O'donnell
Hayatı : AGA kelimsi onun için vazgeçilmez yakışıklı ve çekici olduğu kadar komik bir erkek ve tam bir pizza hastası ...
Çisem Barut : iga Wyscka
Hayatı : Anıl dan hoşlanıyor ama ilanı aşk edemiyor . O da tıpkı anıl gibi pizza hayranı ve güzellik sınırlarını zorlayan bir kız
BUNLAR DA BENİM PRENSLERİM VE PRENSESLERİM
Onlar Arkadaş çevresi sayesinde tanışan iki zıt insan ...
Sence , Bizim kitabımız da aşk mı olacak ? Yoksa nefret mi ?
Sence , Aymira değişebilecek mi ?
Ulaç sert yapısını bozabilecek mi ?
Sence , bizler bu kitabın aksiyonuna , aşkına , nefretine ayak uydura bilecek miyiz ?
Bu soruların cevapları bu kitapta saklı .
Sen de merak ediyorsan ne bekliyorsun ?
EGK yolcusu kalmasın .....
Hadi BAŞLAYALIM ...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ERKEK GİBİ KIZ
Teen FictionSert , futbol hayranı , kızıl saçlarının adını almış tam bir Erkek Gibi Kız ... Sertlikte mastır yapmış , Aşka inanmayan , yakışıklı ve bir o kadar tehlikeli bir erkek ... Onlar Arkadaş çevresi sayesinde tanışan iki zıt insan ... Sence , Bizim kita...