Gece 02:15 telefon sesi... Badenin anlatacaklarını merakla bekliyordum. Hemen telefonu açtım.
-Anlat canım
-Konuştum biraz önce. Sevdiği bir kız varmış zaten boş yere başkasını umutlandıramayacağını söyledi.
Yutkundum ve..
-Tamam ben uyuyacağım.
-Üzülme
-Uykum var yarın görüşürüz.
dedim ve telefonu kapattım..
Sabah uyandığım da yorgana akmış olan rimelim in siyahlığıyla siyahı hatırladım.. Evet hazırlandım atolyeye vardığımda öğlen olmuştu. Selinlerin yanına mutfağa geçip bir şeyler atıştırdıktan sonra model çizimine geçtik. Siyah gelmemişti her gün uğrayan adam bugün gelmediğine göre ya Bursa ya gitmişti ya da ben varım diye gelmemişti. Moralim iyice bozulmuştu.
"Kolay gelsin arkadaşlar"sesiyle siyaha döndüm sonra kafamı eğip çizime devam etmeye başladım.
Kalemliğini açıp beklediğini fark ettim çantasında ki silgiye bön bön bakıyordu. Bana döndü gülümsedi kalemliği kapattı. Çizime başladı. Mola verdiğimizde mutfağa yanıma geldi.
-Silgiyi sen mi koydun?
-Evet. Beğenmiştin sana da almak istedim.
-Hiç kullanmam ki saklarım artık anı olarak kalsın.
-:)
-Gözlerin çok güzel.
-Teşekkür ederim.
( İlk kez bir erkeğin iltifatına seviniyordum.)
Aceba bana karşı bir şeyler mi vardı onda da :)
Telefonuna gelen mesaja baktı ve o koyu kahve gözlerini gözlerime dikip çıkmam gerek dedi gözünün önüne düşen saçlarını geriye atarak..
Sadece görüşürüz diyebildim..
O gittiğine göre bende çıkabilirdim.
Eve vardım aklımda binlerce soru, kafam karışık ılık bir duş aldım üstüme siyah bir tshrt altıma dar kotu pantolonumu giyip dışarı çıktım. Markete girip 2 paket çikolata alıp buseye uğradım. Busenin mutluluğu gözlerinden okunuyordu. Anlatmaya başladığında sinirlerim tepeme çıkmıştı. Anlaşılan buğra yine kandırmıştı..Pahalı bir kolye her şeye yetmişti.. Bütün çikolataları ağzıma bastıktan sonra bön gödöyöröm sönro onlotorsun dedim. Çünkü zaten karmaşıktım. Ona patlamak istemiyordum. Eve geçtiğimde annemler gelmişti zaten yemeği yedik. Odama geçtim biraz badeyle dertleşip çizim yaptıktan sonra kahvemi yudumlayarak siyahın fotoğraflarına bakmaya başladım. Bir fotoğraf dikkatimi çekmişti. Bugün saat 5 te paylaşılmış ...Bir tezgah, bıçak ve kesikler atılmış koldan akan kanlar ve diğer eliyle tuttuğu bardağa düşen kan damlaları.