Kellet egy kis zene miközben írtam. No meg minden összejött de én egy ki bebaszott warrior vagyok megküzdöttem az ihlet hiánnyal. Ezt a rész egyik barátnőmnek küldöm Timi imádlak tudod <3 jó olvasást mindenkinek remélem tetszeni fog. :)
Már egy hét eltelt mióta nem találkoztam a B.A.P-vel.(Lehet jobb is.) Ma hétfő van és én nem akarok suliba menni furcsa dolgok történek mostanság ott. Furcsa, hogy csak velem, mert hogy a barátnőmnek nincs úgymond titkos hódolója míg nekem van de halvány lila gőzöm sincs hogy ki. Ez a titkos hódoló tudja hol lakom a telefon számom és még azt is tudja hogy hova járok suliba. Néha mikor megyek haza a suliból olyan mintha követnének biztos csak beképzelem vagy valami de akkor is. Reggel kaptam a zaklatómtól egy üzenetet. Kezdek félni rossz ez a tudatlanság."Jó reggelt szépségem!
Remélem rólam álmodtál, mert én rólad arról, hogy épp velem vagy és szorosan magamhoz ölelek védelmezően. Te pedig belesimultál az ölelésembe. Csodás egy álom volt csak is miattad mert veled álmodtam és te ott szerettél engem.
Jó tanulást és gondolj sokat rám ezer csók. <3<3<3
UI: Egyszer majd mikor itt az ideje megtudod ki is vagyok igazából."
Hát ilyet se sűrűn kap az ember. de ennél már csak jobb jöhet. Miután elolvastam az üzenetet megnéztem hány óra van örömömre mint mindig késésben vagyok. Gyors rohantam készülődni és indulásra készen indultam is a suliba. Barátnőmmel most nem találkoztunk mert sikerült megbetegednie szegény. Suli után meg kellene látogatnom gondolatomból egy test zökenttet ki aminek sikeresen nekimentem. Nem törődöm módon bocsánatot kértem és mentem volna tovább ha az a személy akinek sikeresen nekimentem vissza nem ránt hála neki elvesztetem az egyensúlyom és már majdnem földet értem, de erős karjaival védelmezően fogott, hogy ne érjek földet. Ránéztem és csak egy kicsit megállt a szívem mikor belenéztem gyönyörűen csillogó szemeibe mely vonzta tekintetem. Köpni nyelni nem tudtam annyira meglepődtem. Vajon mit keres erre??
- Te mit keresel itt?- kérdeztem rá.
- Neked is jó reggelt szépségem örülök, hogy látlak hogy aludtál??
- Én kérdeztem előbb szóval nyögjed csak ki. - Kezdtem bepöceni.
- A nevedet szivesn nyögöm miközben lepedőakrobatázunk. - Nézet rám perverz mosolyjal arcán nem is ő lenne.
- Ne szórakozz mert rád küldöm Gukkit.- néztem rá erélyesen - Azt te se szeretnéd.
- Persze hogy nem szeretném és kérdésedre válaszom hozzád jöttem édesem. Ohh és ki hagytam a legjobb rész ma nem mész suliba mert velem jössz szépen.
- Én miért mennék veled? Mit tervezel Hova viszel de ami a legjobb kérdés mit akarsz csinálni velem??Tudod nem igazán bízom benned.
- Ugyan már igazán megbízhatnál bennem nem csinálok semmi rosszat ígérem. Csak gyere velem most és később mindent megtudsz rendben?
- Egyszer élünk kivételesen elmegyek veled. De ha még egyszer elkezdesz itt perverzkedni kicsinállak. Világos.- néztem rá szigorúan.
- Rendben akkor indulhatunk édesem.
- Ha nem hívsz többet így indulhatunk.
- Add a kezed. - és már tartotta is a kezét hogy fogjam meg.
YOU ARE READING
Amiről valaha csak álmodni mertél
FanfictionEgy lány szerelmi élete. Szerepel benne a B.A.P.