Ez a nap is úgy indult, mint a többi hétfő elmentem a fürdöbe, de az a sokk ami ott ért mikor a tükörbe néztem, mintha egy zombival szemeztem volna. Hát igen ez is csak én lehetk mikor egész este tanulok, gyors rendbe szettem magam egy kis smink a hajamat pedig felkötötem. A szobámba érve az órára néztem és nagy örömömre fél órám volt beérni a suliba vagyis megint sikerült elaludnom, gyorsan felvettem az egyenruhám lerohantam a lépcsőn be a konyhába, az asztara volt egy kis pénz kirakva felkaptam és már rohantam is. Lehet, hogy közel lakom a sulihoz de azért mégis sikerül mindig elkésnem és mivel anya és mostahaapám már kora reggel elmennek mindig dolgozni így senki nincs aki felkelcsen.
Oh milyen udvariatlan vagyok hogy be se mutatkozom Lee Chae Rin vagyok egy 16 éves ének-tánc szakos középiskolás félvér lány mélykék szemekkel félig magyar apai ágról, és félig koreai anyai ágról, de inkább anyára hasonlítok a szemem apától örököltem. A szüleim elváltak és mivel Magyarországon mindig csak bántottak a félvérségemmel ezért anyával vissza jöttem Koreába. Nem mintha itt más lenne de itt azért jobban érzem magam. A nyelvet már kiskorom óta anya tanítja nekem így nem nehéz komunikálnom senkivel. Anya újra házasodott így lett egy mostohaapám Bang Minseok és gazdagottam egy mostahatestvérrel, attól függetlenül, hogy nem vérszerinti testvérek vagyunk jól kijövün egymással ő lenne Bang Yong Guk a hírhet B.A.P koreai fiúbanda Leandere és vezető rappere, sajnos nem velünk él hanem a fiúkkal, de amint van ideje meglátogat ilyen alkalom egyszer egy hónapban van. Nagyon félt mindentől ezért még nem engedi, hogy találkozak a B.A.P többi tagjával, de hogy miért azt ne kérdezétek. A suliban alig barátkozik velem valaki csak a legjobb barátnőm Oh Hani, de nekem ő is bőven elég suli útán mindig együtt logunk vagy épp tanulunk mi ketten vagyunk a suli stréberei, mert jó jegyeket szerzünk. A suliban senki nem tudja, hogy a mostohatestvérem a B.A.P Leandere,mert akkor sokan csak kihasználnának, ezért csak egy ember van aki tudja hogy ő a testvérem, de ő se tudta hogy nekem ő a tstvérem csak 1 év útán mondtam el neki és azóta még jobban megbizok benne a legjobb barátnőm. Vissza a lényegre.
Rohantam a művészetis suliba mert már csak 3 percem volt beérni, még a tanár előtt gyors berohantam és jó mélyeket lélegezve helyre állítottam a légzésem ez a reggeli futás felért egy tesi órával. A legjobb barátnőm csak kinevetet.
-Szia már megint elaludtál? - kérdezte nevetve.
-Szia nem tehetek róla egész este csak tanultam azt a fránya törit. - válaszoltam kérdésére - de nem tudom, hogy miért kell kinevetni.
- Csak a hajadon nevetek teljesen össze van kocolva a futástól - odaadja a tükrét, hogy rendbe tudjam szedni magam. Becsöngetésre sikerült rendbe hozznom a hajam a tanár bejött nem túl jó kedvében persze engem feleltetett, megérte egész este tanulni a történelmet mert 5-re feleltem. A nap további része unalmasan telt Hanival a szünetekben végig hülyültünk órákon is beszéltünk néha de inkább figyeltünk a tanárra. Ennek a napnak is vége lett. Hani szokásunkhoz híven jött hozánk tanulni, hazafelé menet egy ismerős alakot véltem felismerni aki a házunk előtt várakozott.
- Chae Rin szerinted kiaz aki a házatok előtt áll? - kérdezte egy kicsit félve.
- Nem tudom, de nagyon ismerős tulságosan is.... - gondolkoztam el amit közelebb értünk már kétséges sem volt, hogy honnann olyan ismerős hisz ő a testvérem. Elkesztem futni felé mikor lépéseket halott megfordult és elmosolyodott mikor meglátta rég látott hugocskáját személyemben, mikor odaértem karjába ugrotam és olyan szorosan öleltük egymást. Nagyon hiányzott már ez a bolond.
- Szia picur csak nem ennyire hiányzott a te nagy erős, izmos, sármos és irtó szexi bátyád? - a végét már elröhögte.
- Szia de egóista itt valaki de képzeld igen - mosolyogtam én is. Ekkor ért be Hani is aki csak kiröhögött minket, hogy mennyire dinkák vagyunk.
- Szia Gukki rég látalak - köszönt neki barátnőm.
- Szia Hani igen rég látuk egymást de ti egyre jobban nőttök fel és egyre szebbek vagytok, még jobban kell vigyáznom az én hugicámra és szépséges barátnőjére - hát igen csak egy kicsit hozta zavarba Hanit egyre jobban pirult lesz itt valami érzem. Gukki mindkettőnket megölelt.
- Na most hogy kiölelgetük magunkat be is mehetnénk - szólaltam meg.
- Rendben - mondták egyszere amin csak mosolyogtam és idultunk is be.
- És mi szél hozzot? - kérdeztem tőle
- Csak látni akartam a hugocskám meg szólni neki, hogy hétvégére ne tervezen semmit. - mondta nemes egyszerűséggel.
- Rendben de mi lesz hétvégén? - kérdezem.
- Majd meglátod de én most mennék is mert már késésben vagyok - mondta titokzatosan a testvérem.
- Ha dolgod van akkor miért jöttél miért nem csak telefonáltál? - kérdem és kikisérem.
- Azért hogy láthassam a hugocskám de én már megyek is szia vigyázz magadra majd látjuk egymást hétvégén - mondta és megölelt és már ment is.
- Rendben szia te is vigyázz magadra - modtam az ajtóban integetve neki.
Bementem és Hanival gyors megebédeltünk és áltunk is neki a házinak közben beszélgetünk, hogy vajon mit tervezhet hétvégére, de nem tudtuk kitalálni. Hatkor befejeztük a tanulást és már ment is haza anyáék már itthon voltam. Anya épp a vacsit készítette míg Minseok az újságott olvasta az asztalnál. Segítettem anyának megteríteni és leültünk enni. Evés közben beszélgetünk és elmondtam, hogy járt itt Gukki örültek is meg szomorúak is voltak mert eljött meglátogatni és szomorúak mert nem találkoztak vele. miútán befejeztük a vacsit elmosogattam és elmentem alváshoz készülödni megfürödtem és még elalvás előtt átolvastam, hogy miből lesz felelés vagy dolgozat. már majdnem elaludtam mikor jelzett a telom, hogy üzenetem érkezett megnéztem, hogy ki az aki ilyenkor ír persze a tesóm volt.
"- Szombaton találkozunk és rakj el ruhákat is mert csak vasárnap mész haza Gukki <3<3<3" - miútán elovastam visszaírtam neki.
"- Miért este jut eszedbe írni már félálomba voltam miért nem tudok én rád haragudni de rendben rakok el ruhát de én most megyek aludni de ne, hogy még egyszer késő este írni merj nekem miközben aludni probálok jó8 Chae Rin <3<3<3<3<3<3" - miután megírtam egyből elnyomott az álom.
A hét gyorsan eltelt és én kiváncsian vártam, hogy mit tervez hézvégére.
"írói megjegyzés lehet hogy a többi rész rövidebb lesz de megprobálom minél hosszaba írni és ne felejtsetek el kommentelni azt megköszönni ígyekszem a kövi résszel"
ESTÁS LEYENDO
Amiről valaha csak álmodni mertél
FanficEgy lány szerelmi élete. Szerepel benne a B.A.P.