2.rész

41 4 0
                                    


Elérkezett a várva várt pillanat. Egyet pislogtam és már szombat lett még szerencse, hogy tegnap már délután elraktam ami kelleni fog nekem. Tavasz vége volt így nagyon melegem volt. Arra keltem, hogy valaki szólongat és rázogat. Ki képes kora hajnalban zaklatni komolyan mondom leverem. Mikor kinyitottam szemem kicsit meglepődtem, mikor meglátam ébresztőm. Gukki volt az aki hajnali órákban zaklat, ránéztem az órára ami 9 órát mutatott, igen nekem ez még kora hajnal. Ő csak engem nézz és mosolyog.

- Kell fénykép hamár ennyire nézzel? - ő csak kinevett, köztudott hogyha felébresztenek nem éppen kedves vagyok.

- Neked is jó reggelt és köszi nem kell már van - én értetlenül nézek rá ő meg csak megmutatja a telefonját, amiben én vagyok a hátérkép és épp alszok. - na de kelj fel és készülödj már indulnunk kéne. Már várnak a többiek. - és ezzel ki is megy a szobából még mielőtt megkérdezhetném, hogy kik várnak.

 - és ezzel ki is megy a szobából még mielőtt megkérdezhetném, hogy kik várnak

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

A ruha amit aznap felvettem

Gyors felöltözök hajamat leengedve hagyom kis smink és már is szalon képes vagyok. Lementem a konyhába ahol a bátyám épp szendvicset gyártott kirakta egy tányéra és elém rakta, hogy egyem meg. Miútán végeztem a tányért bele raktam a mosogatóba, felkaptam a táskám amiben a ruháim voltak és indultunk is. Az úton végig beszéltünk és nevetünk míg a vidámparkba nem értünk, én csak elmosolyodtam nem sűrűn járok vidámparkba. Megvetük a jegyeket és már bent is voltunk. Gukki mondta, hogy el kell intéznie egy hívást addig én szétnéztem, hogy mivel kellene kezdenünk, mikor végzet a telefonálással visszajött és kijelentette, hogy 2 perc és itt vannak én megint csak értetlenül néztem rá de nem zavartatta magát. Pár perc múlva oda jött hozánk 5 fiú én értetlenül nézzem de a testvérem csak lepacsizott velük, és most esett le, hogy kiket vártunk. De még mindig nem tudom hogy kik ők de valahonnan ismerősek. Mikor közelebb jönnek meg is tudom miért hát persze, hogy a bátyám csapattagjai. Egész hejesek csak a bátyám meg ne tudja. Mosolyogva köszöntek és bemutatkoztak.

- Szia Himchan vagyok - mosolygott az egyik.

- Szia Daehyun vagyok. - ő is úgy csinált mint Himchan.

- Youngjae - mosolyogva intett.

- Jungup. - intett.

- Jun Hong de mindenkinek csak Zelo már sokat hallotunk rólad és azt kell mondjam sokkal szebb vagy mint ahogy mondta Guk- mosolygott ő is először meglepett, hogy hallotak rólam, útána már csak felnéztem rá szó szerint, apám mivel etették, hogy ilyen magasra nőtt mellete egy törpének érzem magam.

- Sziasztók és köszi - jöttem zavarba ami nem jellemző rám - én Chae Rin vagyok éls veletek ellentétben én nem sokat hallotam rólatok - néztem jelentőség teljesen édes kedves bátyámra. Annyira ciki volt, hogy én nem tudok róluk semmit csak azt ami a TV-ben mondanak de ki tudja, hogy mi az igazság belőle. Ők csak megszepenve néztek.

Amiről valaha csak álmodni mertélOnde histórias criam vida. Descubra agora