Eighth Chapter - The truth

8.4K 472 34
                                    


Hát, ez is eljött... Eléggé elhúztam a végét, valahogyan nem tudtam lezárni, de mégis sikerült. Részben. Oké, hogy ők nem az én karaktereim, de mégis... nem akarom őket elengedni. Olyan jól összekovácsoltam őket.

Szedd össze magad, Te! Ne rinyálj már annyit! Húzod az időt!!!

Hatalmas köszönettel tartozok minden olvasómnak,  blogspoton és itt Wattpaden is. A történetem jó két-három hétig volt az ELSŐ(!) a magyar WP-n, ami hatalmas megtiszteltetés. (Jelenleg hatodik, tessék oda is benézni). Köszönöm a 42(!) feliratkozót, a 22 csoporttagot FB-n és a 11,500+ (blogspot) és a 3500+ (WP) megtekintést.

És hatalmas köszönet drága bétámnak Lyla-nak, aki átbogarássza a firkálmányaimat, hogy mit rontottam el benne. Mert ő az, aki biztos megtalálja.

Húzhatnám még a szót, hogy megköszönöm XY-nak, de ez csak egy novella volt... Alig 10,000 szó... pfff....

De köszönöm még Brynn, Andi és Petra, Leah, Dalma és a többiek visszajelzését is, mert rettenetesen jólesett.


És persze a Miraculous HU csoport érdeklődését és a Miraculous Hun oldal hirdetéseit!


Oké, ennyi volt... Sziasztok!


xoxo Lucia

________________


HÁROM HÓNAPPAL KÉSŐBB


*Marinette/Katica*


Reggeli izgatottságom a nap végére is megmaradt. Gyorsan kibontom a két copfomat és átfésülöm a kefével, majd egy kontyba kötöm. Kiveszek a szekrényből egy rövidnadrágot, fehér pólót és piros kardigánt, amit a díványra teszek, leellenőrizve, mennyire passzolnak egymáshoz.

– Csinos leszel, Hercegnő! – Macska hangjára megfordulok, tekintetem az ágyamra siklik. Csibész mosoly játszik a száján, ahogy leugrik. Hangtalanul, tompán toppan, majd megáll előttem. Átkarolja a derekamat, én a nyakát, ahogy ajkaink összesimulnak. Apró pillangók mocorognak a gyomromban, de vissza is alszanak, amint a szőke srác eltávolodik.

– Mit csinálsz itt, Macska? – szegezzem neki a kérdést. Apró csókot nyom a homlokomra és amilyen gyorsan jött, úgy távozik is.

– Később találkozunk! – Hitetlenkedve rázom a fejem, miután kimászik az ablakomon. Lassan elkezdem lehámozni magamról a puha köntösömet, majd egyesével felhúzom a ruhadarabokat a választott szettemből. Utolsó ellenőrzést ejtek a tükörképemre, elégedetten bólintok, majd lemegyek a nappaliba, ahol anya vacsorát készít.

– Remélem nemsokára nekünk is bemutatod a barátodat – anya tekintete nem szakad el a levestől, amit éppen főz.

– Nemsokára – bólintok mosolyogva, gyors puszit nyomok az arcára és elhagyom a lakást. Vidáman elindulok az Eiffel-torony felé, ahol Macskával randizni fogunk.

Kicsit hamarabb érkezek, a kivilágított torony előtt téblábolok, idegesen tördelve az ujjaimat, mintha ez lenne az első randink. Három hónap alatt rengeteget találkoztunk, randiztunk, Macska viszonya javult Katicáéval és az enyém is Adrienével. Mondhatni, minden visszatért a normális kerékvágásba. Halálfejet leszámítva. Remélem nem fogja a mai estét tönkre tenni!

One Heart, but Two Lovers - Miraculous MariChat & LadyNoir FF - HUTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang