Negatif Gün

15 2 0
                                    


-evet.

-hııı

-hıııhııı 

-yani sen şimdi utanıyorsun küçük bir kahkaha attı ben sinirden omzunu yumruklarımla dövüştürüyordum

-evet nolmuş bence bu gülünecek bir şey değil deyip düşününce hiçte öyle olmadığını fark ettim. ben kahkahalar içinde boğulurken aşağı iniyormuş gibi hissettim noluyor lan! ben kendimi durduramadan gülüyorum anlımda bişey hissettim gözlerini kapatarak gülen ben miyim gözümü açtığımda çene gördüm sonrası karanlık... 

Gözlerimi açtığımda deniz bana bakıyordu etrafta bikaç kişi daha vardı ama tanımıyorum. 

-Aşkım iyimisin bak söz veriyorum bidaha sen izin vermeden seni öpmüyeceğim nolur iyisin dimi iyimisin Allahuekber dağına bile çıkarım senin için.

-bişeyim yok sadece başım dönmüş olabilir şaşkınlıktan yada heyecandan 

biraz uyumak istiyordum gözlerim kapanıyor zor  açıyordum

-tamam hadi kalk hastaneye gidelim taşıyım mı seni ?

-ıhı! hastaneye gitmiyeceğim uyuyacağım ben uyumak istiyorum.

etraftakiler uyumasın diyorlardı denizde onları dinliyordu.

-hayatım! uyuma aşkım uyuma gözlerini aç bana bak eemm! hadi bana çocukluğunu anlat hadi gözlerini kapatma !

-ıhı! ben uyuyacağımmm! bananeeeeee! 

yükselendim de ahh uçuyordum beyaz ışık falan bir an  rengarenk falan olmuştu sonra kaba bir ses vardı gök gürültüsüydü galiba denize sarıldım da gözüme su damlamaya başladı gözlerimi su sayesinde açabilmiştim yağmur yağıyordu deniz koştur koştur beni taşıyordu hıçkırarak ağlıyormuydu o ayy! kıyamam nolduki bana denizin yüzünü hemen ellerimin arasına alınca deniz durdu.dizlerinin üstüne çöktü ve bana sıkıca sarıldı sanki gevşek sarılsa  kaçıp gidecekmişim gibi

-çok korktum sana birşey oldu diye. 

-ne oldu ki bana ?

-arkadan biri senin sırtına bıçak saplamış Allahtan bıçağı geri çıkarmış da fazla birşeyin yok gibi görünüyor birşeyin yok dimi bir yerin acıyor mu?

cıklayıp;

-bişeyim yok buketin yanına gitmek istiyorum.

-ama yaran doktoruuunn......

-buketin ilk yardım bilgisi var dikiş atar olur biter.

-dikiş  ollmm....

-haddiiiii! gidelim bir şeyim de yok.

denizi zar zor ikna edip eve gelmiştik.

Her şeyi geçtim de buketin halini merak ediyorum bana o geceliği vererek ne yapmaya çalıştığını biliyorum acaba ne diyecek 

kapı açılınca buketin şaşırması gerekirken denizle ben şaşırmıştık.

buketin yüzü kanlar içinde kalmış eli kanıyodu kanlar yere damlıyordu deniz hemen beni indirip buketin yanına gittik. buket ağlıyordu odi odi nerdeee? 

-buket sana ne oldu neler oldu sana odi odi nerde? ooddiiiii! kızım gel bak ben geldim !! buket cevap versene !!! bukeeeetttt!!

-bir adam eve gizlice girmiş odiyi bıçaklamış bende yemeğimi yiyince odinin sesi çıkmıyordu odiye bakmaya gittim sonra sonraaa. 

Hıçkırarak ağlamaya başladı.

-sonra ! sonra neeeee!!!!!! ??odi benim herşeyim hayır o nerde?? deniz duyuyormusun kamera nerde el sallayıcağımm ya noluyor bu hayatta oddiiiiii!! odiiiiii!!!!!!!!

-anı sakin ol buket anlatıyor bak.

-buket anlat artıkk!!!!! bukkeeeettttt!!! sonra ne olduuuu!

-sonra sonra ıhıhıııııııhıhıhııı!!!! odiyi yerde kanlar içinde gördümmm ıhııhıhıı!

-ODDİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİİ!!!!!! HAYIIIRRRRR YALAN SÖYLÜYOR DENİZ YALAN BUNLARIN HEPSİİİİİ YALLAANNNNN!!!!! OODDDDDDİİİİİİİİİİ! 

Deliler gibi ağlıyordum bugün benim en acılı günüm olmalı.

kim bu kim bunu kim yaptı.

-BUNU KİM YAPARRRRR!!!! BEN ONA NE YAPTIMMMMMM! BENİM NE SUÇUM VARRR! IHIHIHIHIIHIIHII! OODDDDİİİİİİ!!!! ODİİİİ !! OODDİİİİ NİN NEE SSUUÇÇ-SUUU-SUÇÇÇUUU-VVAARRRR-VARRR DII - Kİİİİ!!!

Hemen evi gezdim yerlerde odiyi arıyordum. yerde ah lıyordu kuzum

-DENNNNNNİİİİZZZZZZ!!!!!!!!!!!!! ARABANIN ANAHTARINI VER ÇABUK DENNİİİİZZZZ!!!

Deniz arabanın anahtarını attıp buketi kucağına alıp peşimden geliyordu bende odiyi taşıyordu.

-ODİİİ! KIZIM BAK BEN YANINDAYIM BAK ŞİMDİ SENİNLE DENİZE GİDİCEZ KIZIM HADİ GÖZLERİNİ AÇ KIZIMM ODİİİİİİİİ!!!!!!

Arabaya binip deniz veterinere bıraktı bizi oradanda buketi hastaneye götürdü  ben sinir krizi geçiriyordum.

veteriner;

-yarası çok ağır hemen ameliyathaneye alın.

-hayır o iyi diğilmiii!!!!!!!!

-hanımefendi elimizden geleni yapıyoruz lütfen sizde yaranızı dikkate alınız.

-hayır buradan onunla beraber çıkıcağız hiç biryere gitmiyorum o yara değil o hiç bişey siz beni bırakın da odiyi odiyi iyileştirin..

-hanımefendi elimizden geleni yapıyoruz şok geçiriyor yarası çok ağır çok kan kaybetmiş lütfen sizde sakin olun.

-ömer bey köpek köpeğin kalbi.

-NNEEEEEEEEEEEE!!!!! IHIHIHHIHIIHIHIIH! 

-hanımefendi lütfeennn!

koştur koştur giderken diz kapağımın üstüne düştüm biraz ağladım sonra ayaklanmaya çalışırken biri arkadan kalkmama yardım ediyordu. beni koltuğa otutrtu ve

-anı üzülme birşey olmayacak çok derin saplanmadı.

bu ses? denizin değil babamn hiç değil doktorun ? doktor yeni odiye gitti bu sess!! o bu ses rüyamdaki ses yanımdaki kişiye bakınca gözlerim kurudu.bu o idi ama nasıl biliyordu.

-SSEEENNNNN!!! O SENDİN DİĞİLMİ ? BENİ BIÇAKLAYAN VE BUKET VE ODDİİİİİ!!! ODİYİDE SEN YARALADIN DİĞİLMİ?

-yaran ağırmı? üzgünüm bir an kendimi kaybetmişim sizi öyle görünce....

-seen bizimi bizimi takip ediyordum gelip beni öldürseydin de odiye birşey yapmasaydın bu ne cüret hem sevdiğim insanları yaralıyorsun hatta öldürüyorsun sonrada yanıma gelip yaran ağırmı soru soruyorsun !! SEN NASIL BİR İNSANSIN !!! SENDEN NEFRET EDİYORUM BİLİYORMUSUN SEN BENİ HAK ETMİYORSUN HEMDE HİÇÇ! SEEN İNSANMISIN GERİZEKALI APTAL GERİZEKALI MANYAK !!! UCCUUBBEEEE!!! YARATIK DEFOL BURADAN YANIMDA DURMAYI BİLE HAK ETMİYORSUN SEN !!! İYİKKİİİ SENDEN AYRILMIŞŞIIIMMMMM!!!!!!! SİKTİR GGİT BURADAN SEN O KADAR SEVİYESSİZSİN Kİ BU HAKARETLER BİLE SANA YETERSİZ

Hayallimdeki BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin