Nasıl Bir Pisliksin..

17 2 9
                                    

Kendine gel kendine!

"-ee! nasıl bir doktor bu yani beni iyileştirir mi?"

"-tabi tabi benim meleğimi ben bile iyileştiririm"

what? ne dedi o? 

gözlerimi kocaman açtım

"-anlamadım?"

"-neyse boşver yeğen demiştin bana ne alaka ?"

"-boşver sen onu yaa!"



é


gözlerimi açtığımda karnım ağrıyordu muhtemelen günlerdir yediğim serum  yüzündendi yanı başımda deniz uyuya kalmış uyandırmamam lazım rüyalarını bölemem ama o benim rüyalarımı bölüyor ama onun için önemli rüya benim için önemli olmadığı ...

doktorun odaya pat diye girmesi ile deniz uyandı hay ben seni sen nasıl bir doktorsun be adam insan bir der uyuyorlardır pat diye girmiyim manyağa bak ya.

"-anı hanım muhteşem haberlerim var size!"

"- he söyle he! bide hemşerim değilsin ama hemşerim insan uyuyodur der yavaş giriyim der ama anlamıyorsan geçmiş ola hastaneye yat sen ama buna değil akıl hastenesine tamm! mı canım benim şimdi söyle önemsiz birşeydir ki neyse senin hatrın için bunca gün doktorum oldun bide sevgilim sizi çok aradığı için artık neye aranacak bir yanınız varsa!"

"-neyse! anı hanım taburcu oluyorsunuz!"

"- bumuydu lan olum şurda sevgilimin rüyasını böldün bekle lan sen seni dava aççam bekle zaten en baştan tutmamıştı seni o oğlun denen de pislik herif benim kardeşimi.. neyse yürü git lan manyak herif!"

bak ya üfff şu manyak herifin babası yüzünden kardeşimin sırrını şey ettim.

deniz Allahtan ki anlamadı, birde anlayaydı aman aman kalsın annemin babamın bile haberi yok murat pisliğinden..

 şükürler olsun artık şu pislik herifin babasının yüzünü görmek zorunda değilim ama muratın son kere yüzünü görmek zorundayım muratı gebericem çin işkencesi yapıcam ona.

denizi izlemeye başladım sanırım tekrar rüyasının peşinden gitmeye gitti kuzum yaaa!!!

birden midem bulanmaya başladı.

wc ye koştum hemen, hallettikten sonra çıktım ama hala midem bulanıyordu.

okul için rapor aldıktan sonra arabaya bindik denizin elini tutuyordum başımsa omzunda bir yandanda raporda yazanı merak ettim o herifin babası umarım düzgün birşey yazmıştır.

birden aklıma bir proje geldi raporu çıkarmadım hemen bir kağıt aldım ve projeyi çizmeye başladım

birden aklıma bir proje geldi raporu çıkarmadım hemen bir kağıt aldım ve projeyi çizmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Hayallimdeki BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin