Final

21 2 2
                                    

tam sözler başlayınca okuyunuz lütfen..

Her insanın yaşadığı en az iki hayatı vardı;

Biri bildiğiniz vitrinlik

Diğeri bilmediğiniz derinlik.

İşte ben o derinlikte boğuluyormuşum da farkında değilmişim ama şimdi farkındayım ve artık çok geç derinlere sürükleniyorum.

Ben üzgündüm, ama onlara, "yorgunum," dedim pekiya bu sefer ne diyeceğim.

Her masal bir gün biter .

Zaten ağırlık yapıyordu.

Aklımı başımdan aldığın iyi oldu ama şimdi ağırlığı gerekiyorsa ne yapacağım.

"KAÇ YAŞINDA OLURSAN OL, UYUYUNCA GEÇECEKMİŞ GİBİ GELECEK.

KAÇ YAŞINDA OLURSAN OL, UYUYUNCA GEÇMEYECEK"

  Canımı yakanlardan intikam almayı düşünmedim hiç, hayat benden daha yaratıcı...  

"Hep böyleydi. Bir şey en gerektiği anda olmazdı."

  Bana surat asma hayat ! Misafirim sonuçta kalkar giderim...   

Aklıma hiç gelmemişti senden ayrı olacağım...

  Yaralar derin Seneler kadar! 

Uçasım gelir, Kanadım yara!

 İki büyük kaza geçirdim Diego. Tramvay ve sen. En kötüsü sendin. - Frida Kahlo

  Bazen de yıldızlar bakar, insanlar kayar hayatlarımızdan... 

  Öperek uyandırdım bu sabah ayrılığı. Fırından yeni çıkan bekleyişler satın aldım. Kırmızı mavi ekoseli yalnızlığımı serdim masaya. Manzaraysa ayrılığa sıfır! İşte her şey hazır.. Acılarımla iki lafın belini kırdık. Yokluğunda bir kuş sütü eksik.. Yalnızlığım ve ben; seni çok bekledik... 

 Seni bu son anlatışım insanlara...

 Ne kötüydü bir bütün olarak yaşarken, parça parça ölmek. - Kahraman Tazeoğlu

  Milyar gülüş varken, seninki favorim.  

Bugünde çok sevdim seni.

Merak etme...

  Yaşamayı öğrenmek için, Birkaç defa ölmek gerek. - Charles Bukowski  

Kim verdiği karardan döner ki hele ki; karar onun için ölmekse..

Duymayı çok isterdim bana "Anne" denize "Baba"demesini ama sanırım ne ben duyacağım nede deniz!...

KALP DENİZ DİL KIYIDIR.

DENİZDE NE VARSA KIYIYA O VURUR..

Üzgünüm sevdiğim adam, hayallerimi süsleyen insan, kalbimin ritmini değiştiren adam ben yokken kör olduğunu biliyorum ama görmen gerek hep ben olamam yanında kardeşimin yanına gitmem gerekiyorsa, gözlerinin görmesi gerekiyor...

Sütlü çikolata gözlerin sonsuza kadar benim, kalbimde saklayacağım kaybolmasına izin vermeyeceğim. 

Hayat, bak istediğin oldu.

  Can çekişmek nasıl bir şey bilir misin Olric? Hayır efendimiz, nasıl bir şey? Ona söyleyebileceğin o kadar şey varken susmaktır Olric... - Oğuz Atay  

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 24, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hayallimdeki BEYHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin