Κεφάλαιο 11

204 18 0
                                    


2 μηνες μετά

Έχουν περάσει 2 βασανιστικοί μήνες. Δεν βγαίνω έξω. Δεν μιλάω σε κανέναν εκτός απο την κολλητή και τον αδερφό μου. Δεν ξέρω τι κάνει ο Πάνος. Υπήρχαν πολλές νύχτες που ερχόταν έξω απο την πόρτα μου και μου μιλούσε. Φυσικά έκανα πως δεν τον άκουγα αλλά έχω ακούσει τα πάντα απο όσα έχει πει. Μου έχει πει πως εκεινη τον φίλησε. Μου έχει πει ποσο με αγαπούσε. Πως ηταν οι μέρες που περνουσε μακρυά μου. Καποια μερα σταμάτησε να ερχετε. Εμαθα πως πλεον τα ειχε με την Αλεξανδρα. Πφφ την πουτανα. Ειναι οι διακοπες των Χριστουγεννων. Οι γονεις μου εχουν παει στο εξωτερικο για διακοπες αφου εγω αρνηθηκα να παω. Κάθομαι στον καναπέ μου και βλέπω πάλι δραματικές ταινίες όταν ξαφνικά χτυπάει το κινητό μου.

Ναι;

Ινα

Ελα Ολγα

Ελα γρήγορα στο Σωτηρια

Γιατι τι επαθες;

Τιποτα εγω

Πες μου τι εγινε γαμωτο

Ο Πανος τρακαρε μη την μηχανη.

Τιιι; Ερχομαι.


Εβαλα ένα κολάν μαυρο με σταυρους, μια μπλουζα, το δερμάτινο και τα μποτάκια μου.

 Αρπαξα την τσάντα μου και άρχισα να κατευθήνομαι προς την πλατεία της Δαφνης για να βρω ταξί

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Αρπαξα την τσάντα μου και άρχισα να κατευθήνομαι προς την πλατεία της Δαφνης για να βρω ταξί. Μετά απο 30 λεπτά ήμουν στο νοσοκομείο. Ανέβηκα στον 2 όροφο προς τα χειρουργία. Τους βρήκα όλους εκει. Η Αλεξάνδρα καθόταν σε μία καρέκλα και έκλεγε. Όλοι έτρεξαν πάνω μου και με αγκάλιασαν. Αρχισε να κλαίει πιο δυνατά και ηχηρά. Ολοι εκτος απο την Όλγα πηγαν στο μερος της.

Ν: Ναι σε πιστέψαμε

Α: Ασε με δεν βλεπεις οτι πονάω

Ν: Ναι γι' αυτο κλαις εε;

Β: Ντίνα σταμάτα

Αχχχ αδερφούλη μου έκλεψε τον γκόμενο. Οχι δεν θα την αφήσω ετσι

Torn Apart (Falling Apart Prequel)Onde histórias criam vida. Descubra agora