Κεφάλαιο 23

173 12 0
                                    

Ακουμπάω το σώμα μου στο κούφωμα της πόρτας και τον παρατηρώ να φτιάχνει την βαλίτσα του. Το πρόσωπο του θλιμένο και τα μάτια του μελαγχολικά. Κλείνει την 2η βαλίτσα  και την τοποθετεί πάνω στην πρώτη.


Ν: Αυτά είναι όλα;

Π: Ναι αυτά είναι.

Ν: Τους ενημέρωσες όλους;

Π:  Ναι θα έρθουν όλοι στο αεροδρόμιο. Είπε και έξισε αμήχανα το σβέρκο του.

Ν: Ωραία, πάμε στο σαλόνι να δούμε καμία ταινία;

Π: Ναι έλα.

Με αγκάλιασε από την μέση και πήγαμε στο σαλόνι, έτρεξα προς την τηλεόραση για να μην με προλάβει.

Ν:Πήγαινε φτιάξε ποπ κορν εγώ διαλέγω ταινία

Αναστέναξε γιατί ξέρει τι ταινία θα βάλω να δούμε. Μια ρομαντική και ποιοτική "Πετας την μια μαλακια μετα την άλλη"  Μπα Ρωξη μας θυμήθηκες από το γυμνάσιο έχεις να εμφανιστείς είπα στο υποσυνήδειτο μου.  Άνοιξα το popcorn time και μπήκα στην κατηγορία ρομαντικές ταινίες. Η πρώτη που βρήκα μπροστά μου ήταν μια που ονομαζόταν Love, Rosie. Έβαλα τους ελληνικούς υπότιτλους και πάτησα το play.

Ν: Έτοιμο το ποπ κορν;

Π: Ναι. Φώναξε ο Πάνος και ήρθε τρέχοντας δίπλα μου. Μου έδωσε το μπολ με το ποπ κορν και βολευτηκε δίπλα, χώθηκα στην αγκαλιά του ενώ κοιτούσα την ταινία που μόλις ξεκίνησε.

----------------

Η ταινία μόλις τελείωσε και εγώ σκουπίζω τα δάκρυα από τα μάτια μου. Η ταινία ανφερώταν σε 2 φίλους που αγαπιοώντουσαν όμως κατέληξαν σε εντελώς διαφορετικούς δρόμου. Εκείνη με ένα παιδί από τα 19 και αυτός παντρεμένος με κάποια που δεν αγαπά. Στο τέλος βέβαια ήταν μαζί.

Ν: Πάνο υποσχέσου ότι δεν  θα γίνουμε έτσι. Υποσχέσου ότι δεν θα με ξεχάσεις. Υποσχέσου ότι θα γυρίσεις.

Π: Στο υπόσχομαι καρδιά μου. Όλα στα υπόσχομαι. Θα είμαι πάντα εδώ.

Χώθηκα στην αγκαλιά του και έκριψα το κεφάλι μου στο στήθος του όπου με πήρε ένας γλυκός ύπνος.

Κάτα τηε 3 τα ξημερώματα ξύπνησα και δεν βρήκα τον Πάνο δίπλα μου. Γύρισα πίσω και τον είδα να γράφει κάτι σε ένα χαρτί.

Ν: Πάνο; Είπα νυσταγμένα και με κοίταξε. Σηκώθηκε και με σήκωσε σε στυλ νύφης, ανέβηκε γρήγορα τις σκάλες και με άφησε στο κρεβάτι. Γλίστρησε μέσα από τα σεντόνια και με σκέπασε καλύτερα. Ακούμπησα το κεφάλι μου στο στήθος του και με αγκάλιασε. Τα μάτια μου βάραιναν λεπτό προς λεπτό μέχρι που βρέθηκα να κοιμάμαι στην αγκαλιά του.

Torn Apart (Falling Apart Prequel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang