Chapter 2 .

442 15 11
                                    

Iar acum ... spui că sunt sexy ?! Las-o baltă .

Staiii ! Acordă-mi te rog doar 5 minute . 

....Bine , fie ! Intră în casă .

Perspectiva lui Justin :

Am intrat intrat în casa ei care ura una destul de mare cu camere colorate în mov și roz . Ea era așa perfectă nici nu știu parca simt ceva pentru ea... ufff am fost un fraier !!! Cum am putut sa o fac in toate felulrile?! Trebuie sa-i spun ca imi pare super rau de ceea ce am facut si sper ca ma voi revansa cumva 

Sarah, am vrut sa-ti spun doar ca-mi pare rau pentru tot ceea ce ti-am zis si sper ca putem sa ramanem prieteni, sau de ce nu , chiar mai mult ....

Hahaha , chiar vrrei sa te cred ? Nu sunt asa de fraieră  cum mă crezi tu , Justin ! 

Daca te-aș minți , aș mai face asta ?

Perspectiva Sarei :

Îl văd pe Justin cum deodată se apropie de mine luându-mă de șolduri, acesta uitandu-se atent la buzele mele sorbindu-le din priviri .

Deodată mama  și tata se întorseseră de la bunici , eu începând să mă panichez . . Nu știam ce să fac ! Mama era la usă iar Justin la mine în casă , sunt sigură că dacă mă vede cu el o să fie nervoasă .

Repede , Justin ! Mergi sus la mne în cameră și ascunde-te în baie .

Bine , dar să nu uiti de mine *zise râzând*

DU-TE ! zic eu nervoasă

Mama intră pe ușă și îmi zise :

Hei,scumpo.. Ce faci ? De ce nu mi-ai răspuns la telefon ?

Aaa, hei mamaa ! Păi era dat pe silentios și ... nici nu am terminat de spus că de sus se auzi un strănut .

HAAAPCIUUU ! 

Perspectiva lui Justin :

O nu ! Ce prost sunt , trebuia să-mi pun mana la nas ... acum mama ei isi va da seama că e cineva sus si o sa vina .

Ce s-a auzit ? spune mama

Aaaa , nimic mamiii ! Doar noua mea sonerie la telefon ... Hapciuuu Hapciuuu nu-i așa că sună bine ? 

Da , sună destul de bine ... dar pare mai mult o voce reală !

Nu are cum mami, nu e ca și când aș aduce un băiat în casă și l-as ascunde în dulap iar el ar strănuta ... Suna penibil

Ai dreptatea dragă , acum ma duc pana sus la tine in cameră să iau din baie niște rufe . 

NU ! Adică , stai că ți le aduc eu , și așa ești obosită .

Ok , să te culci dupa aceea . Mâine ai școală iar tatăl tău e foarte obosit și nu vrea să audă nici un zgomot .

Bineee , te iubesc !

Perspectiva Sarei :

Am scăpat vie ! Acum trebuie să mă duc sus la Justin ... săracul cred că s-a plictisit acolo .  Cand am ajuns sus , Justin nu mai era  dar a lăsat un bilet în care scria : '' Sweetie , scuze că am plecat dar am crezut ca mama ta va veni in cameră așa că am ieșit pe geam ,  să ai grijă de tine ! Ne vedem maine :-* . '' Pentru un minut mă speriasem cand am auzit că a iesit pe geam pentru că , camera mea era la etajul 1 și era totuși o distanță destul de mare .... dar după aceea mi-am amintit că scara era lăsată la mne în cameră . Am mers să fac o baie fierbinte iar imediat după aceea m-am băgat sub păturica mea caldă și somnul a venit imediat .

A doua zi , ceasul deșteptător suna enervant ca de obicei , semn că eu trebuie să mă scol și să mă pregătesc de școală . M-am ridicat și mi-am făcut rutina de dimineață , m-am îmbrăcat cu niște jeansi , un pulover cu inscripția '' meaw '' , ghetuțe și geanta . În bucătărie mama mă aștepta ca de fiecare dată cu un mic dejun delicios . Am luat câteva înghițituri și am mers grăbită spre școală . 

In drum spre școală simt cum două mâini mari îmi ating șoldurile , trăgându-mă spre ele cu o mare viteză astfel încat bătăile inimii să fie din ce in ce mai tari . Am ajuns într-un loc mai puțin luminos iar acolo era O , doamne ! Eraaa Justin cu un buchet mare de trandafiri roșii 

Justin ?! Ce caut eu aici ?

Stai liniștită , sweetie am ales să te trag într-un loc mai retras ca să-ți pot dărui acești minunați trandafiri !

Sweetie ? De când îmi zici mie sweetie ?

De ieri , ai uitat ? 

In fine , dragut din partea ta . L-am sărutat pe obraz și am pornit amandoi spre școală . În timp ce mergeam pe drum ne-am întâlnit cu ............

       

True or fake love ? [ Justin bieber fan fiction F F ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum