Chapter 6 .

294 27 6
                                    

La cumparaturi .  Eu eram pregătita , dar Justin numai apărea ...  nici bine nu am spus că Justin nu apare că se aude soneria .

J : Pitic !!! Esti gata ? 

S : Da , sunt gata . Credeam ca nu mai vi Juju 

J : Te iubesc mult , hai acum .

  Am mers catre masina lui Justin iar in 15 minute eram deja la mall . Ne-am dat jos din masina , iar in fata magazinului era plin de paparazzi . What ? De unde stiau ca Justin e aici ... 

J : Doamne dumnezeule , Usher !  Ce-s cu astia aici ? Parca spuneai ca nu stie nimeni ca vin cu Sarah aici .. si acum ce face ?

U: Stai linistit , mergem asa ... vorbesc eu cu ei sau daca nu le raspunzi la 2-3 intrebari si plecam in continuare .

J : Ok ... haide Sarah

S : Dar Justin ... parca spuneai ca nu trebuie sa ne vada nimeni impreuna !

J : Si ce daca ne vad ? Haide

  Nici bine nu am iesit din masina ca paparazzi navaleau peste noi . 

X: Justin Bieber ! Ne raspunzi la cateva intrebari ?

J: Ce tot vreti de la viata mea ? Chair nu puteti sa mergeti la famiile voastre si sa aveti grija de ele ? Nu va raspund la nimic .

Y : Cine este aceasta domnisoara ? Selena a fost inlocuita asa repede ? 

U : Justin , mergi in continuare ... nu vorbi

Y: Nu vrei sa ne raspunzi ? Cine este aceasta domnisoara ?
X: De cand esti cu ea impreuna ? Este noua ta iubita ?

Z: Fanii tai ce zic despre aceasta ?

J: STOP ! Da , curiosilor .Este noua mea iubita pe care o iubes din tot sufletul meu . Aveti ceva importriva ?

Z: Cum ramane cu Selena , domnule Bieber ?

J : Selena a fost in trecut . Aceasta fata este si va ramane pentru totdeauna iubita mea ... nimeni si nimic nu ne va desparti ! 

      * perspectiva Sarei *

Eram pur si simplu bulversata ... nu stiam cum sa reactionez ! Am mers doar dupa Justin pana cand apaprazzzi ne-au lăsat in pace .

J : Oh ! Am scapat de ei ... chiar nu pot avea o viata normala ? Ferit de toate aceste reflectoare ? 

S: Linisteste-te Juju . Eu sunt langa tine ,familia ta este langa tine si vom fi mereu alaturi de tine .  Acesti oameni sunt platiti sa faca asta , stii prea bine ...

J : Stiu asta ... multumesc din suflet ca esti langa mne . Te iubesc !

S : Si eu  , haide acum la cumpărătuuuri !

   *Dupa un shopping de 1 ora jumate in care ne-am luat tot felul de lucuri trasnite dar si care ne trebuiau am mers acasa iar in fata usii statea mama lui Pattie impreuna cu Jaxon si Jasmine . *

P : Justin ... bine ca ai venit ! Ai avut telefonul dat pe silentios , iar cheia de la usa ta nu o mai gasesc .

J : Mama ! Ma bucur sa te vad , dar ce cauti aici ? Doar sti ca maine plec in concert si puteai si tu a anunti ca vii . 

P : Am venit mai repede deoarece vroiam sa-ti vad noua iubita .

J : Mama ... ma faci de ras

S : Buna ziua , doamna Bieber !

P : Buna ! Justin , ea e noua ta iubita ... pebtru ca daca e ea e super frumoasa !

J : Ai ghicit mama ! Ea e Sarah , pitica mea pe care o iubesc mult .

P : Doamne ce bine va sta impreuna ! Haideti ce stam aici la usa , Jaxon si Jazmyn sunt in masina deoarece le erau somn .

  Am intrat in casa toti iar cei 2 micuti erau foarte bucurosi sa-l revada pe Justin deoarece nu l-au vazut mult timp . In timp ce eu despachetam justin si fratori lui se jucau ! Erau asa draguti toti 3 si chiar semenau putin . 

S : Justiin ! Pot sa ma joc si eu cu voi ?

J : Desigur , pitic . Jucam prinsa !

Jas : Tu prinzi , Sarah !

S : Bine eu prind . *sad face*

   Dupa ce ne-am jucat prinsa timp de 10 minute eu m-am retras sus si mi-am impachetat bagajul , doar maine mergem in Italia si Justin nu e pregatit ...

J : Jazmyne , Jaxon !!! Mergeti la mama , eu am putina treaba .

J+J : Bine .

* perspectiva lui Justin *

Eram atat de fericit ca mama , Jazmyn  si Jaxon au cunoscut-o pe Sarah. Pana la urma si lor li se pare ca este o fata minunata si frumoasa . Am urcat sus si am vazut-o pe Sarah ca impacheta bagajele si am zis sa o sperii !

J : Bauuu ! * razand *

S : Aaaa ! M-ai speriat , Justin ... am luat o perna si am aruncat in el

J : Auu , m-ai lovit . Pentru asta te voi gadila !

S : Nuuu ! Nu ma gadila, stii ca nu suport . 

J : Ba daaa ! Muhahaha

   In timp ce el ma gadila , eu numai puteam respira dar am fost salvata de bataia din usa . 

P : Ce faceti , copii ?

J+S : Nimic , nimic ! Ne jucam doar

P : Bine , numai faceti galagie ... e deja ora 22:30 si copii dorm .

J : Deja 22:30 ? Nu mi-am pregatit nimic pe maine , cred ca e timpul sa ne pregatim ... ce zici pitic ?

S : Eu sunt pregatita , tu mergi si fa-ti bagajul , iar eu fac un dus .

J . Okey .

   * perspectiva Sarei *

Am mers in baie si am lasat ca picaturile de apa sa-mi intre bine in piele , deoarece maine ma asteapta un zbor destul de lung . In 15 minute am iesit si am mers sa-mi caut telefonul . Am vazut 5 apeluri pierdute de la Alexa , sigur este ceva important ... trebuie sa o sun .

A : Alo ! Ce faci tu ?
Eu: Bine , tu ce faci ? Ma pregatesc pentru maine , doar stii ca am un zbor obositor spre Italia

A : Stau prin casa ... aproape ca uitasem . Astazi mama ta ma intreba de ce nu raspunzi la telefon ! Si i-am spus ca poate nu l-ai auzit ... fă bine si raspunde-i 

Eu : Am vazut ca m-a sunat ... haide ca ma duc sa o sun acum , sigur e ingrijorata 

A : Da , este putin . Hai ca mai vorbim , pupici

Eu :-*****

 Am sunat-o pe mama si nici bine nu apuc sa sun 1 data ca raspunde . 

Mama : Draga , ce faci ? Ooo doamne ! Sper ca esti bine ! Ce-i cu tine , de ce nu mi-ai raspuns ?

Eu : Sunt bine , mama . Stai linistita , sunt la matusa Elisabeth ... vin acasa in 2 saptamani , cred . 

Mama : Ma bucur ca esti bine . Ce mai afce matusa ?
  Eu : E bine si ea ... iti transmite pupici .

Mama : Si eu ii transmit , ma cheama tatal tau ... mai vorbim ! Sa ma suni

Eu :  O sa te sun , te iubesc !
Mama : Si eu , scumpo . Paaaaa !
  

   * Nu puteam sa-i spun mamei ca sunt cu Justin si ca maine voi pleca in turneu cu el .... *

A doua zi , dimineata pe la 6:50 m-am trezit uitandu-ma la Justin cum doarme ca un bebelus , era asa adorabil ! Am mers in bucatarie , cand am vazut un biletel pe masa .........................

 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 05, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

True or fake love ? [ Justin bieber fan fiction F F ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum