Can i trust you? (One direction story)

7K 87 10
                                    

Jag sprang så fort som mina slitna och blodiga fötter kunde bära mig. Jag tittade bak till den svarta skogen och kunde höra hennes skratt eka igenom skogen, Jag tittade bakåt och fick se henne några meter ifrån mig. När jag skulle vända min blick framåt igen kände jag hur mina fötter lämnade marken. Jag stängde ögonen och väntade på det hårda fallet.

Jag landade på marken med en hård smäll och innan jag hann ställa mig upp kände jag ett par armar trycka ner mig i marken ännu mer. Mitt huvud låg tack som lov mjukt mot ett par löv. Jag tittade upp och mötte hennes ögon, Min mammas. Hon gav mig ett flin innan hon höjde handen. 

Bang

Jag öppnade mina trötta och nästan livlösa ögon. Min andning var ostabil tack vare den otäcka drömmen och jag drog min hand mot min madrass. Det skrämde mig att veta att det kommer hända om jag försöker komma ifrån detta stället. Jag stirrade på blodpölen på madrassen, Fick alla flickor uppleva detta?

Det skulle alldrig falla  mig in att klaga, jag menar, Jag har mat och ett tak över huvudet. Även om det vore skönt med en dush då och då. Jag hörde några steg utanför dörren och snart snubblade mamma in. ''Well hello you little slut'' mumlade hon och tände sin cigg. ''Hi mum'' sa jag och försökte hålla min andning i styr. ''DID I ASK YOU TO SPEAK?!' skrek hon genast och jag drog mig tilbaka ett steg. ''No, im sorry'' sa jag och försökte ta mig ur denna situationen. 

Hon höjde handen och slog till mig hårt på kinden, Kinden brände och jag nuddade området med mina fingertoppar. Mamma log stolt när hon såg min förvånade min.

''Did you learn you lesson bitch?'' väste hon och jag nickade. ''GET UP THEN, IT'S SCHOOL!' skrek hon och smällde igen dörren. Trevligt att råkas med dig mamma. 

ha, lite humor.

Jag drog mig till dörren och öppnade den sakta och försiktigt för att inte göra mig ifrån några ljud, det hatade mamma. Olyckligtvist så var dörren inte på min sida idag. Den gav ifrån sig ett stort knarr.

''BITCH SHUT UP, IM CALLING JAMES' hörde jag henne vråla från köket. James, jag hatade den killen. Usch.

När jag var framme till gatan kollade jag på träden som var i full färd i att byta färg, Hösten är fin.

Jag såg några från min klass cyklandes förbi med deras nya dyra iphone eller vad dom ny tjatade sig till. Jag suckade och gick med stora steg till skolan.

10 minuter senare var jag framme, Matte först av allt. Jag gick till klassrummet och satte mig vid 'min' vanliga bänk längst bak. Självklart var det kul för killarna att kasta papper eller suddigum på mig. Tillslut fick jag nog och väste 'Can you stop?!' Killarna 'OOh'ade och mike väste tillbaka 'It's not my fault that you have you period' jag suckade och försökte fokusera på matten. 

Efter en hemsk skoldag var det dags att gå hem, Yieee...När jag kom hem hörde jag hur mamma skek på någon, Antagligen James. När jag steg in tystnade dom och gav mig några blickar, Vad har jag gjort nu? James log och sa 'Lets have some fun, don't we?' Jag backade undan, vem vet vad den gubben gör. 

*SKIPPA DENNA PART OM DU ÄR KÄNSLIG FÖR VÅLD/SEXUELLT INNEHÅLL*

James puttade mig till väggen och började kyssa min nacke, Jag försökte putta bort han, men det var lönlöst. Han började nypa i mitt högra bröst och sa till mig att skrika hans namn, Jag vägrade och fick en hård smäll vid midjan. Jag grät och förlorade all kraft när han började dra av mig kläderna.

Jag är en äcklig person, jag är precis vad mamma har sagt till mig. Varför dödar dom mig inte bara? Det finns inget ljus i livet, bara besvikelser och skada.

Jag tittade runt i rummet, Jag fick en idé. En dålig men jag kan inte vara här mer.

jag trippade ner till köket och fick se james och mamma i en make-out sesion. Jag smög försiktigt förbi och gick till mammas sovrum. Jag vet vart hon har pengarna.

====

Hej! Min första del! Vad tycker ni? Något jag kan förbättra?

Läs gärna, och komentera såklart! :D

Can i trust you? (One direction story)Where stories live. Discover now