Capitolul 1

245 8 1
                                    

Josh Martín,un barbat in varsta de 27 de ani,cu ochii verzi,inalt,par negru,bine facut.
A terminat studiile la École Hôtelière dé Lausanne,indiferent de parerea parintilor care erau contra ca el sa plece tocmai din New York la Elveţia!
A facut practica la cele mai renumite hoteluri din Elveţia! Si a ma ramas acolo 5 ani dupa facultate.
A decis sa se intoarca acasă si sa isi creeze propriul lui hotel.
Ajuns in New York,si-a luat un apartament apoi a porit in cautarea cladiri pentru hotel.
Se plimba pe Pegaso Viaggi cand a vazut o cladire mare,cam distrusa..! S-a oprit si a analizat destul de bine,si-a făcut planuri si a decis ca aceasta va fii cladirea hotelului.
A diacutat cu proprietarul si in cateva zile îi va apartine!
Între timp a lucrat la Ace Hotel,acolo a intalnit o recepţioneră de care s-a îndrăgostit pana peste cap.
Molly era o tanara extrem de frumoasa in varsta de 24 de ani,cu ochii verzi,cu parul lung dar creţ,era definitia perfectă a frumuseţii,cu toate astea avea o viata destul de grea, parinti au abandonat-o de la nastere si a crescut cu alţi părinţi care au iubit-o foarte mult!
La varsta de 17 ani si-a pierdut ambi parinti adoptivi într -un accident de masina, a suferit enorm de mult dupa moartea lor!
Îndiferent ca i-a ramas o vila mare si o suma mare de banii in cont cat sa ii ajunga pe 5 sau 6 ani,ea voia sa muncească cu orice preţ! Si-a terminat studiile si la varsta de 26 de ani s-a angajat ca receptionera la unul dintre cele mai bune hoteluri!
Ii placea acolo,si-a facut multe prietene si s-a indragostit si ea de Josh!

Iubirea schimba totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum