Josh se navali asupra gatului ei,iar ei ii placea.
Spre desosebire de Josh care a avut multe aventuri prin diferite camere de hotel cu angazate sau diferite femei,Molly a avut doar o relaţia, si aia care s-a terminat extrem de prost!
La majoratul ei deja avea o relatie cu Alexander de 5 luni,apropo Alexander era cel mai dragut baiat din tot liceul. Toate fetele salivau in urma lui iar privirile ucigatoare a fetelor nu intazaiau sa apara inspre Molly!
La majoratul ei Alexander a facut sex cu o fata chiar in holul restaurantului!
Dar dupa despartirea ei de el,au venit nopţile ei de cosmar,il iubea,dar a ranit-o enorm de mult,cu toate ca ea i s-a daruit lui in intregime,statea cu ea doar pentru banii ei! El dupa despartire o teroriza,o cauta noaptea,chiar a pus un barbat sa o urmărească câteva luni,care intr-o zi barbatul s-a trezit cu niste pumni in fata si un picior intre picioare din partea lui Molly!Se lasase dusa de val si de placere.
Josh a continuat sa o sarute pana cand buzele lor s-au întâlnit!
- Ahh,Molly..se auzea un mârâit printre saruturi.
Te vreau Molly! Iar gura lui îi invadase deja sanul! Sfarcurile ei se intarise de la placerea pe care Josh i-a oferit-o!
Se placeau deja de cateva luni iar pofta lor unul pentru celalalt crestea pe zi ce trece,iar acum era momentul potrivit sa se descarce!
In cateva minute Josh deja o dezbracase iar singura sursa de lumina erau razele lunii pline.
Josh o privea cat e de frumoasa.
A continuat sa ii sarute sani mari si atat de perfect conturati,apoi a coborat usor pe abdomen si s-a oprit intre picioare,abia asteptase sa o guste. Stia destul de bine ca placere mai mare nu ii poti oferi unei femei decat sa o gusti,bineinteles nu facea asta cu orice femeie,Molly era a treia femeie caruia îi facuse asa ceva,si pentru ca o placea extrem de mult si îi era foarte draga inimi lui,a decis ca merita!
Molly stranse cearceaful in pumni foarte puternic gemand de placere. Era pentru prima data cand trecea prin asemenea situatii si placeri!
-Josh,Josh...se auzea printre gemete!
Apoi a luat ea controlul!
-Intinde-te spate! Spuse ea cu o voce calda dar provocatoare,era extrem de excitata,iar Josh la fel!
Cu toate ca ea il placea nu avea de gand sa coboare cu capul la el intre picioare,nu mai facuse asa ceva,si nici nu voia sa inceapa acum,chiar daca era destul de beata!
Se urcase peste el,iar corpurile i s-au contopit peefect,el intrand in caldura de care avea parte! Ii iubea corpul deja!
O privea cum se misca,iubea acest peisaj,nu mai voia sa se termine niciodata!
Apoi au dat fraul liber orgasmului,gemand amandoi!
Dupa o partida buna de dragoste si o zi de munca,erau extenuati.
Molly s-a ridicat din pat luandu-si halatul de culoare roz bonbon care ii atingea pielea catifelata.
-Unde mergi draga mea? Spuse Josh printre respiratiile rapide.
-In bucatarie,la tigara,vino daca vrei!
Aveau singurul viciu,amandoi!S-au trezit din cauza razele soarelui care deja ameninta orasul cu o caldura insuportabila!
Era ora 9:47 cand Molly se trezise din pat cu grija sa nu il trezeasca pe cel care a impartit patul si noaptea.
Si-a luat camasa lui si o pereche de bikkini si a plecat inspre bucatarie pentru a pregati cafeaua.
Era sambata,si cel mai bine era ca nu avea planuri pentru wekeend si spera ca nici Josh.
Cand turna cafeaua in cestile albe,a fost prinsa in brate.
-Buna dimineata iubito! Ii spuse Josh care era doar in boxeri,si o saruta pe obraz.
-Buna dimineata dragul meu! Spuse ea cu caldura in voce si putin timida!
-Doua cuburi de zahar nu?
-Ahh,da!
-Ai ceva planuri pe ziua de azi? Intreaba ea in timp ce profita de taria cafelei!
-Pai intentionez sa merg sa vad cum stau lucrurile la reconstruirea cladiri pentru hotel,atat. De ce?
-Doar asa,voiam sa ne plimbam prin parc sau sa lenevim in pat.
-Insoteste-ma daca vrei, mergem la restaurant sa luam masina, merg acasa,ma schimb si mergem acolo,poate îti dai si tu cu parerea,apoi suntem liberi si mergem la piscina? Ce zici?
Molly se uita la corpul lui bine lucrat si dupa cateva secunde raspunde.
-Mi-ar face placere domnule Martín!
Si chicoti,mijindu-si ochii! :*
Din pers
'Piscina? Serios? Unde ti-a fost capul cand ai acceptat?? Aaa, da ca atunci cand vorbeşte,tu nu sti altceva decât sa ii privesti muschii! Bravo!
Incearca sa ii explici acum ca nu Poti merge pentru ca ex-ul tau a încercat sa te inece pentru ca nu il mai voiai si ca ai frica de apa!
La naiba,lasa asa..nu pot rata ocazia sa ii fiu alaturi! '
-Draga? La ce te gandesti?
-Aaaa,la ce costum de baie sa imi aleg dragul meu,nimic important!P.S: in poza e Molly!
Ce ziceti, merita sa continui? :)
CITEȘTI
Iubirea schimba tot
RomanceJosh,era genul de barbat puternic din toate punctele de vedere! Avea tot ce era necesar pentru o fericire fara margini! Avea o soţie,o fetita in varsta de 1 anisor jumatate,propriul hotel! Dar viata familiei lui avea sa ia o intorsatura de...