Capitolul 6

114 5 2
                                    

*Josh*
Nu pot sa cred! Credeam ca era doar o aventura, stiu ca e tanara si face greşeli, dar nici chiar asa.
-Josh?
Secretara vine spre mine cu o fata de parca a vazut o fantoma.
-Da Mathilda.
Secretara mea avea in jur de 40 de ani,era o companie placuta,era inteligenta si frumoasa,avea 2 baieti de 17 si 20 de ani pe care ii crescuse singura.
-Tevile de jos s-au spart,iar jos la subsol e inundatie.
-Merg acolo imediat. Nu ai vazut-o pe Heloise?
-Ba da,s-a dus si ea jos cu instalatorii.

Jos deja erau o gramada de instalatori si era logic ca Heloise trebuia sa fie prezenta.
Cateva ţevi tocmai s-au spart si apa continua sa curgă,au fost nevoiţi sa oprească apa de la primul etaj,si ca sa completeze asta au dat tuturor sampanie si micul dejun gratis. Dar nu era o problemă asta.
Un instalator al hotelului tocmai încerca sa desfaca sttanga mai tare niste şuruburi.
-Cheia de 17 se potriveste. Spune Heloise râzând.
-Multumesc micuta Heloise,dar te rog dă-te mai in spate sa nu te lovesc.
-Bine.
Strânge foarte tare şurubul si acesta fiind uzat,s-a rupt iar ţeava a căzut.
Apa a crescut repede la un metru si jumatate,in cateva secunde iar apa inca continua sa creasca.
-Cand a crescut atâta apa? Si unde e Heloise? Spuse Josh de pe scări acolo unde apa era doar pana la glezne.
Instalatorul a intrat in panică ştiind ca acum un minut era lângă el.
-Era langa mine acum cateva secunde.
Josh la auzirea acestor cuvinte sare in apa sa o caute.
A trecut deja minute bune de cand nu o găseşte, intr-un final o găseşte sub apa,întinsă.
O scoate afară dar deja micuta nu mai avea puls.
-Scumpa mea revino-ţi te rog.
Acesta tor încerca manevre de resuscitare dar nimic. Era total pierdut,nu voia sa o piarda,Heloise era totul pentru el.
Vine Mathilda iar cand o vede pe Heloise întinsă pe jos si pe Josh deasupra ei plangand se aşează langa ei.
-Dă-te la o parte. Spune ea iar Josh se conformeaza.
Mathilda ii da un pumn destul de tare in piept micuţei si apoi ii face respiratie gura la gura.
-Ce crezi ca face de imi lovesti fetiţa asa?
Nu termina bine de spus ca Heloise începe sa tuşească.
-Tati ..?
-Sunt aici scumpa mea.
-Ia-ma in braţe, mi-e frig.
Josh se conformeaza si o duce la ea in cameră.
-Mathilda o ajuti tu sa se schimbe de hainele ude?
-Bineînţeles.
-Mathi unde e mami? Mi-e tare dor de ea.
-Stiu ca ti-e dor draga mea,dar mami are de rezolvat niste afaceri,va veni acasa curând.
-Vrei sa fii tu mami mea pana vine ea? Spune Heloise cu o voce blândă.
-Desigur draga mea,acum dormi.

*Molly*
-Pff,sunt așa emoționată, il iubesc pe Grey dar nu sunt sigură că sunt pregătită pentru un copil.
-Stiu știu! Spuse Anne.
Anne merge spre baie si iese cu testul în mână și o privire drăgălașa.
-Sper să fie fetiță spune ea sărind în sus!
-Sunt însărcinată??
-Daaaaa!! Urlă Anne la mine.
În clipa aceea un sentiment ciudat m-a cuprins.
Îmi era dor de Heloise,si nu eram pregătită pentru un alt copil.
-Nu te bucuri?
-Ba da,dar stii ca viața mea cu Gray e complicata,turneuri,concerte,petreceri,droguri,alcool și nu sunt pregătită să renunț la toate astea pentru a legăna și schimba un copil!
-Darrrr Molly!!! E un copil,o ființa nevinovată! Doar nu vrei să faci avort nu?
-Nuuu! Adica nu stiu,e aiurea.
Și simt două brațe care mă cuprind si ma săruta. Era Gray.
-Iubito ești însărcinată?
-Da! Spun cu o voce posomorîta.
Ma ia în brațe și mă învârte
-Sunt cel mai fericit dragostea mea.
Imi dădeam seama că Gray era drogat,de aceea a primit vestea așa bucuros , însă când se va trezi nu va mai reacționa asa.
Îmi era teamă deoarece Gray mai îmi dăduse cativa pumni când am crezut că sunt însărcinata. Era clar că nici acum nu vrea un copil,dar drogurile vorbeau în locul lui.
-Eu plec. Spune Anne.
-Mai rămâi. Spune Gray și isi trece mâna peste posteriorul ei.
-Ce crezi ca faci? Și Anne îi dă o palmă însă iubitul meu râde în hohote.
-Ce vreau spune el și o lovește înapoi peste fund.
-Molly eu plec,vorbim mai târziu,pusi pa.
-Ok draga mea! Te pup.
Știam ce avea să urmeze și anume certuri și lovituri.
Însă spre surprinderea mea Gray vine si ma săruta. Îmi prinde un sfârc între degete si eu gem de plăcere. Îi simțeam umflatura din pantaloni si ma încânta lucrul acesta.
Ma săruta flămând,ma ridică și mă pune pe masă,ma prinde de par si își strecoară o mână pe sub rochia mea,degetele lui îmi invadau feminitatea.
Îi dau tricoul jos și unchiile mele îi zgâriau spatele bine făcut. Pur si simplu il iubeam.
Ma ia în brațe și mă duce în dormitor.
Ma aruncă în pat și se dezbracă,abdomenul sau era bine conturat. Se apleacă și mă sărută.
-Te iubesc! Îmi spune.
-Si eu.
Ma dezbrăca și îmi săruta gâtul,imi ajunge la sâni și mușca din ei,coboara la abdomen si ii simțeam respirația caldă,ajunge la feminitatea mea și se joacă cu limba printre labiile mele,imi apasă clitorisul cu limba,apoi își bagă doua degete in mine.
Apoi se ridică și își bagă penisul in mine.
Gemeam amândoi de placere, mișcările lui de du-te vino mă înnebuneau și mă duceau la extaz. Se ridică și mă trage peste el,era clar că voia să conduc eu,dar după ce îmi pozitionez picioarele pe lângă el,el coboară cu capul în jos între picioarele mele,ma mișcăm încet pe limba să,ma apăsăm și apoi se oprește dintr-o dată. Se ridică și o baga in mine,era așa de bine,ahh,apoi ne dam drumul,mi-am înfipt unghiile în gâtul lui și m-am apăsat cât mai tare in el. Era o senzație așa plăcută. El ma prinde de fund si scoate gemete ascuțite.
-A fost una dintre cele mai frumoase partide. Mulțumesc.
Respirația mea o luase razna,spre surprinderea mea Gray adormise deja.
Telefonul meu vibrase semn că am primit mesaj.
Ma uit la telefon si citesc ,lacrimile mi-au invadat ochii.
Scria că.....

Heii!! Am pus si capitolul 6. Sper sa va placa.
Ce credeți că a scris Josh în mesaj în așa fel încât să o facă să plângă?
Am o întrebare: va plac scenele de dragoste mai detaliate ca în acest capitol sau vreți să sar peste ele?
Lăsați părerea voastră va rog. Contează foarte mult să știu că va place!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 26, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubirea schimba totUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum