Intr-o dimineata Josh decide sa îi vorbească lui Molly.
-Buna dimineata domnisoara Lascurain!
Molly a inceput sa se balbaie de emotiile vizibile.
-Bu,bu,buna dimineata domnule Martín!
Josh zambi larg iar Molly simtea cum pamantul ii fuge de sub picioare!
-Spune-mi doar Josh,atat te rog!
Ce faci dupa masa? Ai vreun plan? As vrea sa iesim sa luam cina impreuna! Bineînţeles daca doresti!
-Nu am nici un plan, mi-ar face mare placere!
'Si daca as avea,l-as amana' gandea Molly!
Era o fire timida,simpla si o companie placuta!
-Ne vedem la 7,e ok?
-D,da!
Se bâlbâi din nou!Ajunsa acasa Molly intra direct in dus si isi alese cea mai frumoasa rochie pe care o avea,simpla dar atragatoare,neagra si decolteul iî era acoperit cu pietre albe,isi pusese colierul cu perle de la parinti ei si pentru un moment si-a adus aminte de iubirea care dădeau dovada parinti ei,ii lipseau enorm de mult..
Avea ochii înfundaţi de lacrimi cand niste batai in usa se auzeau.
-Ooo,doamne a ajuns Josh!
Îşi lua poseta si telefonul si ieşise!
La cina si-au povestit o gramada de lucruri, aveau ambi senzaţia ca se stiau de o viaţă!
Se făcuse deja ora 11 si chelnerul venise la masa lor sa ii anunţe ca restaurantul se inchide si ca trebuie sa plece!
Din cauza sticlei de vin băută de ei,Josh a decis sa lase Masina acolo si sa mearga pe jos iar Molly l-a invitat sa doarma la ea pe canapea sau chiar in patul ei! Vinul isi facuse efectul la amandoi!
Pe drum au tot povestit,nici nu si-au dat seama cat de repede au ajuns in apartamentul lui Molly.
Molly abia apucase sa isi scoata rochia si sa isi puna o cămaşă de noapte si sa isi dea pntofii jos.
Zis si facut,nici nu a ajuns bine ca a plecat către baie,Josh intre timp admira cat de frumos ii era decorat apartamentul! Era spatios si Molly avea gusturi,tot se uita pana a zărit -o iesind din baie,rămăsese fara aer,era asa frumoasa cu parul liber,cu o rochita de noapte din matase de culoare crem si pielea ii stralucea la lumina becului!
-Esti atat de frumoasa dragă! M-ai lasat fara cuvinte.
-Ehh,exagerezi!
-Nu exagerez,dar eu in ce voi dormi? Nu pot dormi in costum,si mai exact unde voi dormi?
-Ahh,hainele tatalui meu le-am dat unui batran din loc care nu e tocmai bogat! De dormit,tu alegi,cu mine sau pe canapea!
'Te rog alege sa dormi cu mine' gandi ea.
-Si frumoasa si darnica! Te-ar deranja daca as dormi in boxeri? Adica scuze,nu e tocmai placuta situatia dar alta cale nu gasesc! Si da,vreau sa dorm alaturi de tine.
Josh a inceput sa se dezbrace iar Molly era deja in pat,il astepta cu atata pofta,nu stia daca e chiar dorinta ei sau a vinului pe care il bause!
Josh s-a bagat in pat,atingand-o usor pe fata!
-Imi placi mult Molly Lascurain! Al naibi,imi placi foarte mult!
Molly nu stia ce sa spuna,simtea fiorii cum ii cuprindeau corpul!
Josh nu mai statea pe ganduri si se navali asupra gatului ei....P.S In poza de sus e Josh! ❤❤
CITEȘTI
Iubirea schimba tot
Roman d'amourJosh,era genul de barbat puternic din toate punctele de vedere! Avea tot ce era necesar pentru o fericire fara margini! Avea o soţie,o fetita in varsta de 1 anisor jumatate,propriul hotel! Dar viata familiei lui avea sa ia o intorsatura de...