Ajunsi la cladire Josh incepe sa ii povesteasca planurile lui.
-In anii 1920 clădirea fusese un spital mic privat,apoi in 1940 a fost transformata intr-un hotel de prost gust. Iar cam in cateva zile totul va fii gata,sunt 120 de camere,am cautat deja cei mai buni maeştri bucătari iar servicile vor fii de cea mai buna calitate,directorul de vanzari e as in profesia lui.
-Iar cel ce decoreaza face totul perfect! Adăugase Molly.
-Am de gând ca totul sa fie perfect,la asta am visat mereu.-Buna ziua domnule! Spuse decoratoarea!
-Buna ziua! Cum merge treaba?
-Foarte bine!
Molly o analiza din cap pana in picoare fixandu-se pe privirea acesteia care i-o adresa lui Josh.
Era geloasa,dar de ce?
*Ce e cu asta? Si de ce il priveste asa pe Josh?
Doamne,sunt geloasa, dar de ce? Nici macar nu stiu in ce relatie sunt cu Josh.
Ahh!*Dupa cateva minute pleaca la piscina,ea a inventat un motiv simplu pentru care nu a intrat in apa iar el a înţeles.
In luna urmatoare Josh avea deja propriul hotel deschis de doua saptamani,iar Molly s-a mutat cu el la hotel.
Angajatii sai,care se remarcau prin discreţie si profesionalism,reţineau numele tuturor clientilor si isi notau doleantele si pretenţiile fiecărui oaspete important.
In clipa in care intrai in hol iti dadeai seama ca era un loc de excepţie.
Secretarii directorului purtau fracuri negre si pantaloni in dungi fiind inspirata dupa cea de la Ritz,unde Josh a lucrat un an,iubea acel hotel.
Josh însuşi era disponibil zi si noapte,purtand un costum bleumarin,o camasa alba si o cravata Hermès de culoare inchisa.
Era un proprietar de hotel desăvârşit, căruia nu-i scapa nici un amanunt!In profida obiecţiilor pe care le avea părinţi, stia ca in adancul sufletului lor ar fi fost mandri.
Isi folosise banii cu chibzuinţă iar hotelul avusese un mare succes in primi 3 ani. Nici nu era de mirare din moment ce Josh lucra zi si noapte sa il tina la un nivel corespunzător.
In ceea ce priveşte viata lui personala insa il costase mult reusita hotelului: il parasise Molly.Dupa 7 luni de casatorie se născuse Heloise,iar Josh isi adora fetita si soţia.
Era devotat căminului sau in ciuda tentatiilor. A fost casatorit cu Molly 4 ani.
Intre timp,dupa nasterea fetitei,Molly a devenit fotomodel international!
Barbatii abia asteptau sa o zareasca pe hol. In schimb o vedeau mai mult pe micuta Heloise care avea 3 anisori urmandu-si tatal,tinandu-l de mana spre încântarea tuturor.Greg Bones,celebrul star rock,notoriu pentru problemele sale de comportament, a fost unul dintre primii clienti cazati in apartamentele de lux care s-a îndrăgostit de hotel. Josh nu era tocmai incantat de prezenta lui aici deoarece îi stia comportamentul, dar la s-a purtat exemplar cat timp a fost cazat.
In a patra zi a sejurului,dupa o sedinta foto,Greg a întâlnit-o la bar pe Miriam, inconjurata de asistentii ei,de editorii de reviste.
In acea după-amiaza tocmai terminase 12 pagini pentru revista 'Vogue',iar imediat ce l-au recunoscut pe Greg l-au chemat la masa lor.
Totul s-a desfăşurat repede intre ei . In acea seara Molly si-a petrecut intreaga noapte in apartamentul lui Greg,in timp ce Josh e credea plecată in oraş. Cameristele stiau foarte bine unde era si ce facea. Zvonul s-a raspandit repede pana la urechiile lui Josh, care nu stia daca era bine sa aiba o discuţie cu ea sau sa lase lucrurile sa treacă de la sine.
CITEȘTI
Iubirea schimba tot
RomanceJosh,era genul de barbat puternic din toate punctele de vedere! Avea tot ce era necesar pentru o fericire fara margini! Avea o soţie,o fetita in varsta de 1 anisor jumatate,propriul hotel! Dar viata familiei lui avea sa ia o intorsatura de...