Astral Seyahat

707 24 4
                                    

Astral Seyahati herkes yapabilir.  Ama yapmalarını tavsiye etmediklerim kalp, şeker tansiyon hastaları çünkü astral seyahat sırasında kalp atma hızınız hızlanacak. Bir de en çok diyorlar deniyorum deniyorum kıpırdanmalar oluyor uyuşmalar oluyor, titremeoluyor ama bir türlü astral seyahat ayrılmasını yaşayamıyorum. Ben şöyle söyleyeyim. Ben gittim yattım nasıl olsa tekniğini de biliyorum. yattım karınclanma da oldu. Ruhi etkileride hissettim ama ben neden ayrılamıyorum? Şimdi arkadaşlar bu bir günde iki günde 1 ayda olacak is değil .Tamam bazı insanlar 1 2 gunde olmasa da bir ayda başarabiliyorlar.Ama basarmalarının nedeni biraz şan biraz vücutlarının  enerjisinin cok yuksek olması veya daha baska etkenlerden dolayı. Şimdi Astral seyahatte ilk yapmış olduğunuz denemeden itibaren vücudun aktif olan çakralrı aktiflesmeye baslar.Bu aktiflesme de her denemede yavas yavas artar ama azalan ve artan yöntemiyle artar .Nasıl ben şimdi aciklayim sizlere . Mesela ben bu gun geldim yattim yatagima çakralarım aktif olmaya başladı. %1 aktif oldumatematiksel olarak anlatayim .2 gün sonra tekrar denediğimde %3 aktif oldu.3 gun sonra tekrar denediğimde %3.5 yani bir bir bir artmaz veya iki iki iki artmaz yani işte 3.7 ,  4 diye yavas yavas artarak aktif hale gelmeye başlar. Ve be zaman bu %100  olduğunda ayrılma  yaşanır . İşte boyle deneyen arkadaslar ben niye ayrilamiyorum diyen arkadaslarin en buyuk sorunu da budur.Bunun yanı sırasında bir de durugörü . (Hayal etme) önemlidir arkadaşlar  durugörü yani nedir gözünüzün önünde bazı imajları canlandırabiliyorsanız bu çok önemli bir artıdır astral seyahat için . Çünkü tekniklerde gözünüzü  kapattığınizda bir şeyler dusunmeniz gerekiyor.Ve bu şeyi gözünüzün önünde canlandirmaniz gerkiyor.Bunu yapabileb arkadaşlar daha başarılı olacaklardır. Bir de korkuya gelelim giris bolumunde ufak ufak anlatiyorum sizlere daha sonra ayrinti verecegim. Korku astral seyahatin en büyük düşmanıdır. Yani astral seyahat yapack kişinin içinde hicbir sekilde korku barindirmamalidir. Şimdi korku nasil barinmaz herkesin kendine göre bir korkusu  var. Benim se kendime gore bir korkum var. Astral Seyahatte de bu korkuyla yapmaya çalışanlar  var . Çoğunlukla da bazı cinlerin musallat olup olamayacagi hakkinda sorular duyuyorum . Şimdi arkadaşlar içinizde böyle bir korku varsa bu işi denwmeyin veya o korkunuzu icinizden atin. Çünkü siz düşünmediginiz yani boyle bir amaciniz olmadiginda asla boyle bir sey olmayacaktir. Ama boyle bir korkunuz varken çıkmıs olduguniz astral seyahatten zarar görürsünüz. Çünkü bilincaltiniz size o korkulari yasatir.Ve o korkular size yaşatıldığinda da psikolojikmen çok rahatsız  olursunuz ve hayatınızı zindan esebilir bu korkular daha sonraki günlerde . Bunu da belirtmek istiyorum çünkü hatta çünkü demeden önce korkuyu nasıl yeneceğinizi ven de bilmiyorum korku nasıl yenilir nasıl üstüne gidilebilir ama ben bu korkuları jafaya takmayip alaya almanizi ravsiye ederim amaaan cin de kimmis ben doverim onu gibisinden ama sakim size musallat olacaklarini dusunmeyin cunku hem Allah böyle bir seye izin vermez hem astraldeki varlıklar size psikolojinizin bizulmasi dısinda hic bir zarar vermez ki zaten psikolojinizin bozulma ihtimali de korkularinizdir .Çünkü  orada cinle veya başka yaratiklar size zarar veremez sizin bedeniniz çünkü yatakta mışıl mışıl uyuyordur.

idilen yerler olayina gelince astral seyahatte nereye gidilir  derken fiziksel olarak değil ilk aşama dünyamızdır . Daha sonra ruyalar alemi ve daha sonra da paralel evren gelir. Ne olursa dünya ne olursa boyut olacağını sizlere anlatacağım zaman an ve mekan olayi var bir de çok sorulan bir sorudur. Yalnız astral seyahat kız arkadaşımın yanına gideyim sınav sorularını alayım gibi bu kadar basit düsünürseniz bu iste başarılı olamazsınız astral seyahat cok ozel bir durumdur. Yapıldığı takdirde kız arkadaşı  sınav soruları falan önemli oldugunu düşünmüyorum görecekleriniz karşısında. Gidilen yerler dünyada istediğiniz yere gidebilirsiniz saliseler içinde isinlanma hızıyla. Dünya haricinde fiziksel b

Astral SeyahatHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin