Mesela ben bu kitabı okudum 2 teknik deniyim astral seyahat yapayım olayı yanlış bir olaydır . İlk önce kendinize telkin vermek zorundasınız yani her şey beyin her şey enerji siz önce beyininizi kandırıp telkin vermeniz lazım.
Mesela bugün bu kitabı okuduktan sonra başlayacaksınız ben astral seyapat yapacağım ben astral seyahat yapacağım ben astral seyahat ile yolculuk yapacağım. diyerek beyninize bu olayı yedirin beynijizi bu olaya alisana kadar telkin vermeye devam edin Şimdi soracaksınız 1 gün mü 2gün mü diye . Bunu beyninizi ikna edene kadar yapmaya devam edeceksiniz ta ki buna yürekten inanana kadar aynı zaman da korkularınız varsa ben astral seyahatten korkmuyorum hibi şeyleri beyninize yedirirseniz o korkuyu da atlatmış olabilmeniz mümkün.Şimdi Astral seyahatten önce sağlıklı bir beden lazım arkadaşlar Sağlıksız bir bedenin astral seyahat yapması bedene zarar verir.Çok iyi beslenmeniz gereklidir yani astral seyahat öncesi değil genel olarak iyi beslenmeniz gereklidir sapasağlam olmalısınız yani vucutta stres aksaklık sakatlık olmamalıdır. Stressiz bir hayat ....... Tabiyki arladaşlar bu biraz zor bir durum 🐮🐮 😊 Astral seyahat denerken stressiz olmaniz lazim.mümkünse savah erken saatlerde yapmanizi oneririm.Arladaşlar sizlere Astral seyahat için diyet Menüsü vereceğim.
Astral seyahat denerken ortamın sessiz olması ve yanınızda kimsenin olmaması lazım çünkü yanınızda bulunan kişinin enerjisi sizi etkileyecektir arkadaşlar. Ve tabiki de korkulmaması korkularınızdan arınılması gerekmektedir mümkünse..... biliyorum zor korkuyorsunuz ama astraldeyken korkmamanız lazım