Astral seyagatte sizlere giriş kısmında bir fiziki dunyaya gidilebilir dedim bir de boyut ve paralel evrende dolaşılabilir dedim.Peki ne oluyor da ruh dünyada dolaşıyor ve ne oluyor da ruh paralel evrende dolaşıyor?
Astral seyahate başladığımızda hem ruhun hem bedenin bir enerjisi vardır . Ruhunuzun enerjisi bedenimizinkinden daha fazla olmaya başlarsa ruhunuz boyutlara doğru ilerlemeye başlar. Tabi bu bizim elimizdedir. Biz istemezsek dünyadada kalabiliriz uzayada gidebiliriz paraleel evrene de gidebiliriz bu bize kalmış. Bedenimizden uzaklaştıkça ruhumuzun enerjisi artacağından dolayı otomatik olarak paraleel evrene doğru uzaklaşmaya baslayacagız . Ancak fiziki enerjimiz ruhumuzla eşitse bu dunyadakalmaya devam edeceğiz. Bir de en çok sorulan sorulardan biri de 51. Bölgeye gidip neden orayı göremiyoruz . Dediğim gibi gideceğimiz yerler bizim kontrolumüzde değil tabi istediği yere gidenler de var yok değil ama bunlar enerjisi çok fazla olan insanlar. Peki bu enerji neyle ilgili tabiiki tecrübe ile ilgili. Ha Allah vergisidir kendinde o güç vardır ona bir şey demiyorum. Ama çoğunlukla tecrübeyle ilgilidir yaşnmışlıklarla ilgilidir.Kendisine yon verebilme kabiliyetini kazanmıştır. O yüzden bunu yapabilen insanlarin sayısı belki 1 elin parmağını geçmiyoecektir.