Astral Seyahat ruhumuzun bedenimizde ayrılıp 5 duyu organımız hariç daha başka duyuların da ortaya çıkmasıyla ruhun bedensiz halde seyahat etmesine astral seyahat denir.
İsterseniz bir de ruhumuzun bedenimizden nasıl ayrıldığından bahsedeyim.
İnsanın bir fiziksel bedeni vardır ve bu bedeninde de bir enerji vardır. Aynı zamanda bir de insanın ruhu da vardır onda da bir enerji vardır. Fiziki bedenimizde de ruhsal bedenimizde de elektromlar bulunmaktadır. Fiziksel beden elektronlarımız ruhsal beden elektronlarından daha baskın olduğundan dolayı ruhumuz bedenimizde sıkışmıştır dışarıya çikamamaktadir.Yani kısacası olay budur.Biz ne zaman astral seyahat denediğimizde çajralarımızı aktif hale getirdiğimizde yavaş yavaş fiziki bedenimizle ruhumuzun elektromları eşitlenir. Biz ne zaman bunu eşitleyecek süreye ulaşırsak ruhun bedenden ayrilmasi yani astral seyahat gerceklesir.Şimdi biliyorsunuz ruh gözükmüyor yani gözle görülür bir şey değil. Ve fiziksel bedenimizin elektromları ruhsal bedenimizinkine titreşimlerle indiğinde bedenimiz de görünmez hal alıyor bundan dolayı da yaşayan insanlar bizi göremez astral seyahatte iken .İşin bilimsel açiklamasi da budur.5 duyu organı haricinde başka duyu organları da ortaya çıkmaktadır. Mesela bunlar ne derseniz bende henuz astral seyahate çıkamadiğim için az biliyorum bunlar algılama telepati gibi şeylerdir. Bir de diyorlar gümüş kordon koparsa geri dönebilir miyim ölür müyüm. Arkadaslar gümüş kordon koparsa ölürsünüz ancak bu kaza intihar hastalık gibi durumlarda çıkar ama astral seyahatte uykunuzdaki kadar güvenlisinizdir. Astral Seyahatin ölümle bir alakası yoktur rabbim yazdıysa astral seyahatte de olebilirsiniz birbaşka yerde de. Ama ben astral seyahat denedim kordon koptu geri dönemedim diye bir şey yoktur.Ruh illaki bedenini bulacaktır bu evrenin bir kanunudur.