Bab 1 - Pengenalan

1.4K 22 4
                                    

Tahun baru merupakan tahun yang digemari semua orang untuk memulakan azam baru. Zack berazam untuk berjaya disekolah untuk kali terakhir.

Zack merupakan seorang pelajar yang amat digilai pelajar perempuan di sekolah. Tahun ini merupakan tahun terakhir Zack di sekolah sebelum dia melangkah keluar.

Zack juga merupakan pelajar terbaik disekolahnya. Tiada siapa boleh mengalahkan pelajar pintar ni tidak kira akademik dan kurikulum.

Pihak sekolah memang mengharapkan Zack untuk pelbagai aktiviti sekolah.

***

Ketika di dalam kelas, Adam bersuara. "Zack, aku dengar cerita ada perempuan cun gila baru pindah kawasan rumah kau. Siapa dia? Janganlah sombong, sharing is caring.", kata Adam iaitu kawan baik Zack. "Siapa?", tanya Zack sambil kerutkan dahi.

Puan Azura masuk ke kelas diikuti seorang pelajar perempuan dengan paras rupa yang manis. Zack terkejut dengan muka manis yang terlekat pada wajah perempuan itu.

Pelajar memberikan salam kepada Puan Azura. Puan Azura meminta pelajar untuk duduk. "Kita ada pelajar baru dari Johor, tolong kenalkan diri.", kata Puan Azura sambil memberi isyarat kepada pelajar baru untuk memperlenalkan diri.

"Saya Nora Noriesha, kamu boleh panggil saya Nora."


Cinta Bukan Milik KitaWhere stories live. Discover now