From: alisa@gmail.com
To: antramergina@gmail.com
Subject:
Data: 2015 06 16Sveika,
Bent tikiuosi, kad esi sveika.
Aš taip tikiuosi, kad man atrašysi.
Tikiuosi, kad vėl galėsiu pamiršti, tai kas įvyko.
Tikiuosi, kad rytoj nebenorėsiu imti cigaretės.
Tikiuosi, kad nereiks vemti, kad būčiau graži.
Tikiuosi, kad nesipyksiu pati su savimi.
Tikiuosi, kad saulė vėl švies man vienai.
Tikiuosi, kad galėsiu šypsotis ta pačia sena ir nuoširdžia savo šypsena.
Tikiuosi, kad kažkas stebuklingai pasikeis.
Tikiuosi, kad pasaulis dings ir liksiu viena, kad nereikėtų žiūrėti į žmones, kurie tik išduoda.
...
Deja.
Vėl.
Paimu.
Į.
Ranką.
Cigaretę.
Staigiai.
Išlekiu.
Į.
Balkoną.
Grožiuosiu.
Ąžuolais.
Ir.
Stengiuosi.
Viską.
Sudėti.
Į.
Vietas.
Laukiu betkokio atsakymo.Tavo Alisa
From: alisa@gmail.com
To: antramergina@gmail.com
Subject:
Data: 2015 06 21Sveika,
Bet turbūt Tu mirus. Bent jau mirus man. Kažkaip juokinga ir kažkaip negera. Trūksta tų suknistai kvailų Tavo žodžių.
Neatsimenu kada buvau rami, nenoriu atsiminti. Visi į mane žiūri keistai, o aš jaučiuosi dar keisčiau.
Mane kasdieną lanko trys draugai. Aš jiems ištiesiu rankas ir šypsausi, apkabinu ir sūpuoju, o jie atsilygindami man suteikia dar kelias akimirkas to tobulo gyvenimo.
Kaip gera. Man jau nesvarbu, kad į mane žiūri keistai ar, kad nesigilinu ko mano kūnas nori, aš džiaugiuosi, nes mano trys draugai buvo pamaitinti ir suteikė man dar vieną dieną gyventi.From: alisa@gmail.com
To: antramergina@gmail.com
Subject:
Data: 2015 07 26aš išvažiuoju. nežinau kada grįšiu. bet mane išveža. sakė kad bus geriau ir nereiks nieko daryti. aš nesupratau.
ar jie turėjo omeny mano draugus? juk jie negali jiems pakenkti? bevarde mano drauge, jie juk nepakenks jiems?? tai būtų taip neteisinga. tik jie mane laiko čia. man nesvarbu ką darys tas gydytojas aš nepasiduosiu.
mano draugai visada liks su manimi.From: alisa@gmail.com
To: antramergina@gmail.com
Subject: aš grįžau. tikiuosi, kad su visam.
Data: 2015 09 04Sveika,
Praėjo mėnuo.
Tu man nebeatrašai jau 3 mėnesius. Vieną iš jų aš praleidau psichiatrinėje ligoninėje, kitus du (neminint apskritai pastarųjų metų) leidausi plėšoma trijų pabaisų (kurias išpradžiu vadinau geriausiomis draugėmis), kurios man tik šnibždėdavo "Tu esi stora", o aš draugiškai atsakydavau "Aš esu stora". Mano visos gyvenimo vijos nutrūko, mano draugai išnyko, o šeimą prisiminiau per rūką. Iš pradžių buvę trys geriausi draugai, virto monstrais, tačiau ne tomis mažomis pabaisiūkštėmis, kurios tūno po lovą, oi ne. O milžiniškais drakonais, kurie įvarytų siaubą švento pragaro valdovui Liuciferiui, o Dievas negalėtų į juos net pažvelgti. Jie sugniuždo žmogų, o gulintį jį muša iki to kol pačiam žmogui tai atrodo palaima. Ir tas žmogus kiekvieną suknistą dienos akimirką laukia tos valandėlės, kai jos vėl tryse susirinks tik šįkart su durklais ar beisbolo lazdoms ir talžys jį iki pamėlusio malonumo. Tas žmogus rėks ir klyks iš džiaugsmo. Tas žmogus pajaus didesnį orgazmą, nei visas pasaulis kadanors jautė sudėjus. Tas žmogus verks iš laimės, nes manys, kad liečia Rojaus Vartus. Tas žmogus kurs pasakas ir legendas apie tris nuostabius draugus: Depresiją, Anoreksiją, Bulimiją. Tas žmogus dedikuos joms eilėraščius, o laisvalaikiui rašys poemas, dainuos balades ir šoks dieviškus šokius jų garbei.
Tas žmogus būsiu aš. Tas žmogus buvau aš. Ir aš niekada nepamiršiu, kaip man jos grojo, kaip jos mane vertė, kaip jos mane paveikė, kaip jos mane pakeitė. O svarbiausia, kad jos visada liks manyje ir aš niekada jų neatsikratysiu. Įleidus demoną taip lengvai jo neišmesi, o žiauriausia, kad čia ne koks lėkštas siaubo filmas, čia tikras gyvenimas, čia mano gyvenimas.
Sirgti anoreksija ar depresija, ar bulimija nėra laikinas dalykas, tai be proto ilgas procesas, tai visą gyvenimą besitęsiantis mūšis su šiais drakonais. Jie niekada neišnyks, o tūnos susirangę mano šilčiausiame smegenų kamputyje ir lauks stebuklingų žodžiu "AŠ ESU STORA".
Praėjo trys mėnesiai, kai Tu man neatrašai. Tačiau kaip matai mano gyvenimas buvo ramus. Tavo turbūt taip pat, o gal Tu tiesiog negyva. Tada jis buvo pasakiškai ramus.Tavo gijanti Alisa
CZYTASZ
Laiškai į niekur
RandomLaiškui, kaip ir kivirčui, reikia dviejų žmonių. Alisa ir jos nauja internetinė "draugė" leidžia viena kitai išlieti giliausias mintis laiškuose. Kurie pasirodo gali atskleisti daugiau, nei žodžiai ištarti iš lūpų. N - 16 P.S. Už nuostabų viršelį...