1.Delilah: Az egyezség

43.7K 623 75
                                    

/Bocsi, most csak ilyen rövid és lapos fejezetre tellett, de nem kell aggódni, hisz még csak az elején tartunk. Mostanában nem nagyon, vagy egyáltalán nem lesznek részek, mert egy nagy projektbe fogtam! :D /

Delilah szemszöge

Kedden, a 4.óra után a fekete csőszoknyámat igazgattam a kémiaterem előtt. A párommal működött a kémia köztünk, csodaujjai vannak a gyermeknek. Magából a tantárgyból viszont kaptunk egy egyest... Túlságosan is csodák azok az ujjak, na! Nem bírtam sokáig, hogy visszatartsam a nyögéseimet. Hátraddobtam a göndör, szőke hajzuhatagomat, végigsimítottam a szürke trikómon, majd a karomra vettem a táskámat.

-Delilah, mit csináltál te kémián?-rohant le Lilian, a legjobb barátnőm.

-Semmi lényegeset.-legyintettem, miközben elindultunk.

Lili csak rosszallóan rázta a fejét, majd lepakolt a bioszterem elé. Megint elkezdtem a hajamat rendezgetni.

Nathan jött oda hozzánk, a bátyám.

-Sziasztok csajok!-mosolygott.- Ennyire megkedvelted Füstöt, Dela?

-Azt egy szóval nem mondtam, hogy kedvelem. Viszont a kezét imádom!-kezdtem vigyorogni, miközben felidéztem a kémiaórát.

-Nagy gamer a mi drága Jackünk, úgy látszik haszna van.-szólalt meg Lilian.

Elnevettük magunkat. Lilivel már kicsikorunk óta ismerjük egymást és legjobb barátnők vagyunk. Éppen ezért ő tabu Nathannak. Nem az, hogy félteném tőle a bátyámat, vagy épp fordítva, csak nagyon bezavarna a dologba, ha szakítanának. Ha mindkettő nekem szidná a másikat, melyik ujjamat harapnám? De tudják, hogy nem szabad, ezért nem is próbálkoznak. Hamarosan becsengettek bioszra, ahol az emberi testet vesszük.

-Tanárnő!-jelentkezett Will.

-Tessék, William.-adott neki szót Miss Neuer.

-Van egy része a tananyagnak, amit nem értek, délután el tetszene magyarázni nekem?

-Elmagyarázom neked az osztály előtt, legalább ők is átveszik. Mit nem értesz?

Will bájgúnár mosolyra húzta a száját és úgy folytatta:

-A szaporodást.

A tanárnő elvörösödött és dühös lett. Kinyitotta a naplót, majd valamit felfirkantott egy lapra és beillesztette a könyvecskébe, majd becsukta azt. Innentől kezdve mérgesen folytatta az órát és fél percenként beírásokat osztogatott. Jack egész órán szövegelt, így mivel bioszon én egyedül ülök és Füstnek nincs könyve, mellém kergette a tanár. Szó szerint! Elkezdte egy vonalzóval üldözni. Csak tudnám mi a francot keres Nála bioszon vonalzó! Velem egy cseppet se tolt ki, elvégre jól hátul ülünk, senkinek nem tünne fel semmi. Jack arcát kezdtem fürkészni. Olyan helyes. Amikor elkaptam a tekintetét, a fejemmel a középsőm felé intettem. Egyből leesett neki a célzás. Feltűrtem a szoknyámat, mire ő elkezdte a combom belső felét simogatni. Közben a szájába vette a tollát, hogy a nyálával síkosítsa be. Félrehúztam a puha csipkebugyimat. A tollat a csiklómhoz illesztette, majd lassú körkörös mozgásba kezdett. Alig ért hozzám a műanyag, mégis rettenetesen izgató volt. Egyszer csak becsúsztatta. Elkezdett körözni, miközben lassan mozgatta ki-be. Abbahagyta, elengedte a tollat, de nem húzta ki. Ujjaival kezdte a csiklóimat izgatni.

-Feszítsd be.-suttogta alig hallhatóan a fülembe.

Úgy tettem, ahogy kérte. Míg ő odalent ügyködött, én ráharaptam a saját tollamra, különben úgy járnék, mint kémián. Mikor úgy éreztem, közeledik az orgazmus, Jackre pillantottam. Végig az én arcomat fürkészte. Az utolsó pillanatokban elkerekedett szemekkel pislogtam rá, mire egy kaján,vigyort kaptam válaszul.

-Maguk mit művelnek a pad alatt?!-csapott az asztalra pont az utolsó pillanatban a tanárnő.

Legalább egy percet várhatott volna. Jack kihúzta a tollat belőlem, végig simítva vele a csiklómon. Ez megadta az utolsó löketet, ám mikor az íróeszköz az ajkai közé került, hogy lenyalhassa róla a nedveimet, az dobta a legnagyobbat a dolgon. Visszafolytott nyögéssel mentem el, majd remegve pillantottam fel a tanárra.

Miss Neuer elkerekedett szemekkel kapkodta a fejét kettőnk között.

-Lesz miről beszélgetni az osztályfőnökötökkel!-csapott az asztalra, majd a táblához sétált és pofázott tovább a tananyagról.

Füstre pillantottam, aki egy elégedett vigyort küldött felém. Néhány percen belül kicsengettek. A következő szünetben senki nem kért számon, se Lili, se Nathan. Osztályfőnöki következett. Mr Patrick ahogy kinyitotta a naplót, elszörnyedett.

Vagy öt cetlit kivett a könyvecskéből, ebből kettő rólam és Jackról van.

-William, Delilah és Jack. A táblához, most!-sorolta ingerülten, majd folytatta, miután kiértünk.-Mit műveltetek, pontosan?

-Ugyan tanárúr, én semmit!-szabadkozott Will.- Csak nagyon szimpatikus Miss Neuer, és szivesen bepróbálkoznék Nála. De az a nő mindig félreérti!

-A szexuális felkéréseket nem könnyű félreérteni.-mondta Jeff a homlokát ráncolva.-És te, Delilah?

-Semmit.

Ennyit tudtam kinyögni. Eddig egyik oszfőnk se kérte rajtunk számon az ilyesmit. Majd elsüllyedtem szégyenemben.

-Maga, Jack?

-Kérem, tegezzen minket!- szólalt meg Sebastian, mire mindenki bólogatni kezdett.

-Jól van. Akkor mit csináltál kémia és biológiaórán, Jack?

-Semmit.-jött a válasz a fiútól.

-Biztos?

-Csak megujjaztam Delilaht, ebben semmi rossz nincs!

-Nincs, kivéve, hogy az iskolában csináltátok! Nem bírjátok ki otthonig?

-Nem!-kiáltott fel az egész osztály egyszerre, sértődötten.

-Oké, oké.-tette fel megadón a kezét Jefferson tanárúr.-Akkor arra van lehetőség, hogy megegyezzünk valamiben?

-Hallgatjuk!-vetette oda Roxy.

-Egyezzünk meg abban, hogy csak itt, osztályfőnöki órán csinálhatjátok, és csakis a saját osztálytársaitokkal, de kultúráltan. Senkit ne kúrjatok meg az asztalra kiterítve, meztelenül, fiúk. Ennyit csak kibírtok tán.

-Ez elfogadható ajánlat...-mondta Donna.

-Jól van, megegyeztünk, Mr Jefferson Patrick tanárúr!-rázott kezet a kéz hím, az oszfő és a bátyám.

Hello 12.C (befejezett) Where stories live. Discover now