Az utolsó rész

9K 263 42
                                    

Hogy mi lett a sorsa a 12.C-nek?

Annyi szaktanárit a világ nem látott, amennyit ők kaptak az elmúlt négy évben. Több osztályfőnököt készítettek ki, és rengeteg tanár hagyta el az iskolát miattuk.

Mindenki rosszfiúja után csupán a füst maradt, amit Delilah dühtől lángoló szíve áraszt. Igen, Jack és Lilah szakítottak. A füstszemű még a városból is lelépett. Az okát nem tudjuk, talán csak Nathantól félt.

Hmm, jó, hogy megemlítettük! A Jack-ügy miatt Liliannal olyan szinten összevesztek, hogy megkérte a kezét. (ellentmondásos, mi?) A lány egy hatalmas pofon lekeverése után persze igent mondott.

Ohh, hogy mi van Aidennel? Meghalt. Bezony ám. Silvia rosszabbnak bizonyult, mint hittük. A yandere feelingű csaj átment valami teljesen másba, és a szerelme a saját ágyába kikötve lelte halálát. (Nem, nem kiszexelte a lelkét...) Silvia börtönbe került.

Na igen, Roxanne! terhes. (Meglepő, mi?) Kiscsaj lesz, már mindent elterveztek. Jah, hogy nem mondtam? Toeval. Roxy el akarta vetetni, de Todeas ragaszkodott a gyerekhez. Szóval összeköltöztek, és jövő hónapban meg is házasodnak. (mindenki hivatalos, aki szereti a rockzenét)

Hmm, még Charles is érdekel? (Kis Chandy shipelők...) Hát. Andynek nem jött össze. Charly mire rájött, hogy meleg, a szülei is rájöttek, és elköltöztek a picsába. (Hiába az én szereplőm, tippem sincs, hol van. Aki megtalálja, szóljon már péeles.)

Mi, hogy Rachelre is kíváncsiak vagytok? (Túl hamar meg fogtok öregedni) Elárulom: Rachel megmaradt. Sőt! Egyenest Mr. Patrick lánya lett! Miután Jeff jelentette a rendőrségen az apát, magához vette Rachot.

Hannah és Katie... (Shipelők, el innen!) Bár Katie egyértelműen leszbikus lett, Hannah végül férjhez ment, egyenest Williamhez. (Hülyén hangzik, de így van. Antiszoc x túlpörgős. Milyenek lesznek a gyerekeik, te jó ég!)


Hogy milyen volt a ballagás?

A tanároknak fülig ért a szája, az igazgató pedig szó szerint elmondta a beszédében, hogy milyen jó, hogy a C-sek végre lelépnek.

És Igeeen! Jefferson Patrcik megcsinálta!

Az egész osztályból csak Ryan került 4-es alá. Ráadásul az utolsó évben gyűlt össze a legkevesebb szaktanári. Jeff olyan sikert ért el a tanárok között, hogy mindenki őt bálványozza.

Szóval: Összejött az élet a 12.C-ben. A tagjai mostmár többé-kevésbé külön váltak, de emlékként mindig ott lesz bennük:

,,Én 12.C-s voltam, és dugtam a mosdóban!"

Hello 12.C (befejezett) Where stories live. Discover now