Igen. Úgy döntöttem, vége. Tudom, sokan szerettétek, viszont sokan ellenezték ezt az erotikus mûfajt. Hiába siklottam át felettük, egyszerûen nem hagyott nyugodni.
Viszont örültem, hogy írhattam egy többé-kevésbé igényes erotikus történetet. Bevallom, nem olyan könnyú, mint amilyennek látszik. Nehéz ugyanazokat a folyamatokat mindig másképp leírni. És itt buktam el. Sajnos túl kevés a tapasztalatom ahhoz, hogy megfelelõen tudjam leírni az érzéseket az adott helyzetben.
Ebbõl kifolyólag, mivel nem akartam TruthChampion áldozatául esni, inkább abbahagytam. Nem akarok valami nevetséges hülyeséget kiadni a kezembõl.
Ha nem kattant be a wattpad, fent van az utolsó rész, ha bekattant, akkor ezután a bejegyzés után fog kikerülni, holnap. Mind e mellett bejelentem: A Fordulj fel-nek ia fel fog kerülni az utolsó része, még a napokban.
Rengetegen követtetek be, és ennek nagyon Örülök. Egy kisebb hírnevet is szerezhettem nektek közönhetõen, és emiatt nagyon boldog vagyok :D egyszerûen imádtam olvasni a kommentjeiteket, és öröm volt olyanokat is közöttetek látni, akikkel csak igényes és értelmes könyvek alatt találkozni. Valahogy úgy éreztem, az enyém is jó.
De sajnos a feladás mellett döntöttem. És nem, nem fogom 1-2 év múlva folytatni. A 12.C elballagott, a történetüknek VÉGE.
De van egy jó hír is!
Legalábbis azok számára az lesz, akiknek az írás stílusom, és nem a +18 tetszett.
Nagyon megihletõdtem egy hülye, telefonos mesterlövészes játék közben, és kedvet kaptam valami akció-dráma-romantika történethez!
Egy füzetbe már el is kezdtem írni. Ha elkészült 3 rész, felteszem majd az elsõt. (De persze elõbb elolvashatom a Yanderémmel. Igazi kritika-hercegnõ, na õ osztán elhajt a picsába, ha hülyeséget akarnék írni.)
ÉS!
Nyilván sokan ismeritek a The Sims 3 nevezetû játékot. És néhányan gondolom azt is tudjátok, hogy képes történeteket is szoktak készíteni néhányan. Na ilyenbe fogtunk mi, a yanderémmel. Ha esetleg van rá igény, ide is felrakom az enyémet, és nem csak vele osztom meg :D
Remélem aki írt felvételit, az sikeres lett! És a félévikhez is szurkolok! :D
VOUS LISEZ
Hello 12.C (befejezett)
AléatoireTörlésre került volna: 2019.11.01, délután. Olvasói kérésre fentmaradt