Karanlık.

40.9K 287 46
                                    

Karanlık sinsice bana yaklaşmıştı.

Küçücük bir odada bedenimin yarısı yok gibiydi ben öyle hissediyordum.

Annemin kahkahalarını duyuyordum.

-Ah hayatım bu yaptığımız şey çok korkutucu kendi kızımı öldürücem.

-Vandetta senin kızın bir fahişe bunu hakediyor.

FAHİŞE ?? buda ne demekti. Ben daha bir erkekle bile öpüşmemiştim.Hele ki annem bunu kahkahayla cevap verince ne olduğumu şaşırmıştım.Bir anne kızının fahişe olduğunu duyup nasılda kahkahalar atabiliyordu.

Burdan kaçmam gerekiyor yoksa birazdan fahişe olduğum için ölücektim. Gözlerim ellerime takıldı parmaklarım yoktu aman tanrım buda neydi böyle parmaklarım yoktu ama canım hiç acımıyordu.Parmaklarım olmadan buradan nasıl kaçıcaktım kahkaha sesleri git gide çoğalmaya başladı.

Odada hiç bir şey yoktu bu yüzden sesler yankılanıyordu.Güzel bir parfüm kokusu sarmıştı vücudumu ve bir adam girmişti odaya nasıl güzeldi bembeyaz tenine uygun simsiyah saçları vardı dudakları o kadar şekilliydi ki bu halde bile bu acıyla bile adamı arzuladığımı hissetmiştim gömleğinin iki düğmesi açıktı.Kolları o kadar güçlü görünüyordu ki beni bir sarsa tüm kötülüklerden korurdu.Ama o bana kötülük edicekti.

Annem odaya girdi bir adamla bunu farkına bile varmamıştım o adamın sesiyle irkildim.

-Bak Vandetta senin kızın bir fahişe,nasılda adama bakıyor şuan tek istediği o adamla beraber olmak.

Bu doğrumuydu içimde bir fahişelikmi yatıyordu.Ben bunları düşünürken ismini bile bilmediğim adam üzerimde yırtık olan gömleğin düğmelerini açıyordu.

Neler oluyordu birden adam çok çirkin birine dönüştü.NELER OLUYORDU??

Bu kötü kokuda nerden geliyor içimdeki mide bulantısıda ne ?

İrkildim,ve uyandım rüyaymış bunların hepsi.

Peki ben neredeyim gözlerimi açmama rağmen burası zifiri karanlık.

Bir tık sesi duydum.

Yeni olduğum için biraz acemice olabilir ama çok değişik şeyler olucak. Umarım beğenirsiniz fikirlerinizi bana sunarsanız sevinirim :))

Yeni bölüm yarın gelir.

Bir fahişenin hikayesi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin