Yalnızlık.

34.8K 218 29
                                    

Bir tık sesi duydum.

Ve odaya yansıyan küçük bir ışık vardı kapı deliğinden gelen,burası hissettiğimden büyük bir odaydı kolumu öne doğru iticekken kolumun bağlı olduğunu hissettim.Rüyam geldi aklıma bu bir rüyaymıydı yoksa yaşadıklarım mı.En son evde odamda Erik yan yatağın altında vurulmuştu ben ise sadece ağlıyordum Üvey babamın hatalarını biz ödemiştik.İflas edicekken kötü birilerinden borç almıştı ve ödeyememişti.Bunuda benim Annem ve kardeşimden çıkarmıştı onları öldürmüştü peki ben niye hayatta bırakmıştı.

Ben ne zamandır buradaydım saatler mi,günler mi yoksa aylardır mı ?

Başımı aşağı indirdiğimde tamamen çıplak olduğumu farkettim,ve tırnaklarımda kırmızı oje vardı ben hayatta kırmızı oje sürmezdim çok dikkat çekici olduğu için.

Hiç bir ses yoktu sadece küçük bir ışık odayı aydınlatıyordu odanın sonunu göremiyordum çünkü oldukca büyüktü kollarımı iterek çıkmaya çalışıyordum.

-Yardım edin bana ben kötü bir şey yapmadım,benim suçum yok ne olur.

Sadece ağlıyordum neler yaşıyordum ben böyle saat kaçtı gecenin kaçıydı veya öğle vaktimiydi.

Ben yalnız olmaktan korkarım burada yapamam derken ayaklarımda parlayan bir şey farkettim bu bir anahtardı.

Ayaklarımla kendime doğru çekmeye başlamıştım belkide elimdeki şeyleri açmakta işe yarıyabilirdi.

Sonunda uzanmıştım ağzıma aldım başımı çevirdim deliği bulduğumda oraya soktum ve başımı cevirerek açmayı başarmıştım.

Bileklerim mosmordu,sanırım bayağdır buradaydım o kadar çok susamıştım ki.

Kapıya koşmaya başladım,Kapı tamamen metalden oluşmuştu.

-Siz kimsiniz benden ne istiyorsunuz ben size bir şey yapmadım.

Diyerek kapının orda çöküp ağlamaya başlamıştım o kadar ağlamıştım ki nerdeyse 1-2 saat.Mecalim kalmamıştı ağlamaktan.

En son kalkmak ve odayı dolaşmak istedim belkide bir not bir iz herhangi bir şey bulabilirim diyerek.Ayağa kalkmamla düşmem bir oldu.

Ayağıma bir şey takılmıştı buda ne ?

Merhaba umarım beğenmissinizdir elimden geldiğince uzun yazmaya çalışıyorum.Yorumlarınızı bekliyorum benim için çok önemli yorum yaparken acemi olduğumu göz önüne alın lütfen :))

Kızın fotoğrafını medyadan bulabilirsiniz.

Yeni bölüm yarın gelir :))

Bir fahişenin hikayesi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin