Umutsuzluk.

25.3K 286 106
                                    

Ayılmıştım yada her neyse öyle hissediyordum.

Sıcak bir duşun iyi geleceğini düşünmüştüm KADIN olarak.

Küvetin içi su doluydu kendimi hemen orada boğmalıydım eminim ki şu anki halimden daha iyi hissettirebilirdi beni.Suyun içine girdiğim an suyun sıcacık olduğunu iliklerime kadar hissetmiştim.Sıcak ve tatlı su. Ne zamandır duş almadığımı bilmiyordum oysa ki normalde her sabah duş alan bir kızdım.Yaklaşık olarak bir saat duyun içinde kalarak doğruldum ve biranda şok yaşadım.

Bir masa üzerinde bir bornoz bir tepsi üzerinde yiyecek bir şeyler ve bir kaç kıyafet.Ben duşa girdiğimde bunların hiç biri yoktu ben hiçbir şey hissetmeden bunlar nasıl buraya gelmişti aklımı kaçıracak gibiydim.

Bu kadar umutsuzluk birada olmamalıydı bu beni eritiyordu.

Vücudumu kullanan ve bunu para karşılığında yapan adamlar diğer yanda hiçbir şey bilmeyen aciz kendi içinde kaybolmuş bir KADIN.

Tanrım kahroluyorum.

İlerleyerek bornozu üzerime geçirdim masada tepsinin içinde bir tabak vardı üzerinde spagetti ve bir bardak su vardı hayret bu sefer doyacağım şekilde konmuştu.Sandalyede ise kırmızı taşlı bir kaç elbise duruyordu lanet olsun bunlar hep kırmızıydı benim en nefret ettiğim renkti bu siktiğimin adamı bu rengi sevmediğimi biliyordu resmen bana fahişe kıyafetleri giydirmeye çalışıyordu bu lanet olasıcak elbiseyi erkeklerin gözünü doyurmak için giymeyecektim.

Tabi ki o masada lanet bir not vardı her zamanki gibi.

Bebeğim o elbise sana çok yakışacak bundan eminim en kısa sürede o elbisenin içinde sana sahip olacağım.

Ah buda ne demekti sahip olucamda ne ben kimsenin falan değildim yeter artık bu oyun çok sıkmıştı beni burdan çıkmam gerekti bu lanet yerden kurtulmam gerekti. İlerleyerek yastıkların bulunduğu yere geldim. Ne kadar büyük bir odaydı sonunu bir türlü görememiştim. Yürürken zorluk çekiyordum kasıklarım son derece yanıyor ve acıyordu yaşananları düşündüm. Aldığım acıyla karışık zevki düşündüm ben gerçekten zevk alacak kadar düşmüşmüydüm.Yoksa bu çok normal bir durummuydu.Bunları düşünürken aklıma yine kardeşim gelmişti korkak halinde masum yüzü ve kanla bulaşmış bedeni. Kimi sevsem gitmişti kimin olmak istesem hep bir şeyler olmuştu niye bendim Tanrım niye her türlü zorluğu yaşamak için beni seçtim.

Bir şeyler düşünmek bile beni oldukça yormuş ve acıtmıştı.Yok olmak bir hiç olmak istiyordum Bornoz ıslak vücuduma yapışmış bir vaziyetteydi saçlarım dağımdağınık olduğuna emindim. Keşke ayna olsaydıda şu iğrenç yüzümü görebilseydim diye düşündüm yapacak hiçbir şey yoktu.

-Bari odada uğraşmak için bir şey ver Piç herif seni.

diye haykırmıştım sesim titrek ve umutsuzdu.

Ağlıyordum sesim çıkmıyordu evet ama gözyaşlarım ıslatıyordu yüzümü uyumak en iyisiydi umarım uyuyabilirdim.

Gözlerimi açtığımda hiçbir ses yoktu oturur vaziyette durduğumda ağrılarım geçmişti evet bu gece veya sabah zaman kavramını bilmiyordum üzerimde hiçbir şey yoktu belki de bu piç adam o elbiseyi giymemi bekliyordu ama dediği olmayacaktı o lanet kırmızı elbiseyi giymicektim elimi yastıkların üzerine doğru koyarken bir kağıt parçasının hışırtısını duydum bu lanet adam buraya her seferinde geliyor ve ben hiç bir bok hissetmiyordum.

Kağıdın üzerinde.

Senin için bir meşgal vereceğim tatlı Fahişe umarım Frankı hatırlıyorsundur ben çok iyi hatırlıyorum.

FRANK MI OLAMAZ.

BU ADAM BENİM AKLIMI NASIL OKUYABİLİYOR.

beğenirsiniz umarım :)) votelerseniz ve yorumlarsanız çok mutlu olurum düşünceleriniz önemlii :))

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 06, 2013 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bir fahişenin hikayesi.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin